Bekijk volle/desktop versie : receptioniste



Pagina's : [1] 2 3 4

03-02-2010, 22:37
welke dames werken hier als receptioniste met hoofddoek ik wordt keer op keer geweigerd en heb zelf het gevoel dat het om mijn hoofddoek gaat, wordt altijd uitgenodigd maar daarna

Wie heeft het ook zo ervaren of misschien heb ik het mis .....

03-02-2010, 22:49


Dat is wel vervelend voor je, ik heb hier zelf geen ervaringen mee maar zou je wellicht niet naar een baan willen zoeken die geschikter is voor moslima's met hoofddoek. Iets met kinderen en onderwijs? Daar wordt je veel sneller aangenomen met hooofdoekk dan bij al die commerciele bedrijven.

Good luck, inshallah vind je snel een baan waar je veel voldoening uit zult halen

03-02-2010, 22:55
Ga schoonmaakwerk doen wordt je altijd aangenomen met of zonder hijaab!

03-02-2010, 23:01

Citaat door manxxxxxxx:
Dat is wel vervelend voor je, ik heb hier zelf geen ervaringen mee maar zou je wellicht niet naar een baan willen zoeken die geschikter is voor moslima's met hoofddoek. Iets met kinderen en onderwijs? Daar wordt je veel sneller aangenomen met hooofdoekk dan bij al die commerciele bedrijven.

Good luck, inshallah vind je snel een baan waar je veel voldoening uit zult halen



Ik heb de studie SJD HBO afgerond en heb altijd fulltime gewerkt ,maar nu ik kinderen heb kan ik nergens in deze richting een parttime baan vinden zo frustrerend ....Toen begreep ik dat er voor receptioniste's veel parttime banen zijn en heb ik het afgelopen jaar een opleiding gevolgd voor receptioniste maar wist niet dat het zo erg zou zijn met solliciteren

03-02-2010, 23:02



Citaat door Feloesa22:
Ga schoonmaakwerk doen wordt je altijd aangenomen met of zonder hijaab!



walahila maar nee dankje misschien als ik helemaal niks anders vind, ik vind het jammer van me diploma's heb niet voor niks jaren lang gestudeerd....

03-02-2010, 23:04
Lelyke opmerking hoor

& daarby ; zelfs tegenwoordig hebben ook zy hun eisen

ik werd eens geweigerd toen ik solliciteerde voor schoonmaak


Citaat door Feloesa22:
Ga schoonmaakwerk doen wordt je altijd aangenomen met of zonder hijaab!

03-02-2010, 23:05

Citaat door islamia28:
Ik heb de studie SJD HBO afgerond en heb altijd fulltime gewerkt ,maar nu ik kinderen heb kan ik nergens in deze richting een parttime baan vinden zo frustrerend ....Toen begreep ik dat er voor receptioniste's veel parttime banen zijn en heb ik het afgelopen jaar een opleiding gevolgd voor receptioniste maar wist niet dat het zo erg zou zijn met solliciteren



Het begint hier op maroko te lijken, jaren lang een studie volgen, diploma halen en uiteindelijk zonder werk zitten
maak je niet te druk meid, allah heeft allang al voor jou je rzq voorbestemd en deze zal vroeg of laat bij jou terecht komen, heb geduld
mag ik vragen wat zo een opleiding precies inhoudt?

03-02-2010, 23:05
Je hebt wel de moeilijkste studie dan uitgekozen als moslima met hijaab. Hier in BE is de kans hééééél miniem daarvoor.

03-02-2010, 23:12

Citaat door manxxxxxxx:
Het begint hier op maroko te lijken, jaren lang een studie volgen, diploma halen en uiteindelijk zonder werk zitten
maak je niet te druk meid, allah heeft allang al voor jou je rzq voorbestemd en deze zal vroeg of laat bij jou terecht komen, heb geduld
mag ik vragen wat zo een opleiding precies inhoudt?


Incha Allah meid chokran

Het is een Sociaal juridische opleiding , ik heb jaren gewerkt bij een gemeente (sociale Dienst) en toen heb ik een tijdje thuis gezeten voor de kids en nu ik weer wat wil doen wordt ik nergens aangenomen

03-02-2010, 23:13

Citaat door Mummy:
Je hebt wel de moeilijkste studie dan uitgekozen als moslima met hijaab. Hier in BE is de kans hééééél miniem daarvoor.



nu voel ik me helemaal niet goed meer...

03-02-2010, 23:14
maar werkt er niemand als receptioniste met hoofddoek .....kan iemand me nog hoop geven

03-02-2010, 23:17
ik ben daar ook voor geweigerd. heb secretaresse diploma. maar het is me gewoon gezegd. dat je het visite kaartje moet zijn van het bedrijf en dan ik daar niet bij pas.. Duildelijk. hoofddoek.. ewa dan niet NEXT HAHA

goed luck meid

03-02-2010, 23:17



Citaat door islamia28:
maar werkt er niemand als receptioniste met hoofddoek .....kan iemand me nog hoop geven



Woon je in NL of Belgie?

03-02-2010, 23:18

Citaat door islamia28:
Incha Allah meid chokran

Het is een Sociaal juridische opleiding , ik heb jaren gewerkt bij een gemeente (sociale Dienst) en toen heb ik een tijdje thuis gezeten voor de kids en nu ik weer wat wil doen wordt ik nergens aangenomen



Ik bedoelde eigenlijk opleiding voor receptioniste
er bestaan tegenwoordig toch ook islamitische bejaardentehuizen neem daar een kijkje!

03-02-2010, 23:20

Citaat door gestoordevrouw:
ik ben daar ook voor geweigerd. heb secretaresse diploma. maar het is me gewoon gezegd. dat je het visite kaartje moet zijn van het bedrijf en dan ik daar niet bij pas.. Duildelijk. hoofddoek.. ewa dan niet NEXT HAHA

goed luck meid



je hebt gelijk meid, maar wordt er zo moe van voorheen was het zo makkelijk om een baan te vinden begrijp er niks van, maar el geer incha Allah

Pagina's : [1] 2 3 4