Bekijk volle/desktop versie : receptioniste



Pagina's : [1] 2 3 4

03-02-2010, 22:37
welke dames werken hier als receptioniste met hoofddoek ik wordt keer op keer geweigerd en heb zelf het gevoel dat het om mijn hoofddoek gaat, wordt altijd uitgenodigd maar daarna

Wie heeft het ook zo ervaren of misschien heb ik het mis .....

03-02-2010, 22:49


Dat is wel vervelend voor je, ik heb hier zelf geen ervaringen mee maar zou je wellicht niet naar een baan willen zoeken die geschikter is voor moslima's met hoofddoek. Iets met kinderen en onderwijs? Daar wordt je veel sneller aangenomen met hooofdoekk dan bij al die commerciele bedrijven.

Good luck, inshallah vind je snel een baan waar je veel voldoening uit zult halen

03-02-2010, 22:55
Ga schoonmaakwerk doen wordt je altijd aangenomen met of zonder hijaab!

03-02-2010, 23:01

Citaat door manxxxxxxx:
Dat is wel vervelend voor je, ik heb hier zelf geen ervaringen mee maar zou je wellicht niet naar een baan willen zoeken die geschikter is voor moslima's met hoofddoek. Iets met kinderen en onderwijs? Daar wordt je veel sneller aangenomen met hooofdoekk dan bij al die commerciele bedrijven.

Good luck, inshallah vind je snel een baan waar je veel voldoening uit zult halen



Ik heb de studie SJD HBO afgerond en heb altijd fulltime gewerkt ,maar nu ik kinderen heb kan ik nergens in deze richting een parttime baan vinden zo frustrerend ....Toen begreep ik dat er voor receptioniste's veel parttime banen zijn en heb ik het afgelopen jaar een opleiding gevolgd voor receptioniste maar wist niet dat het zo erg zou zijn met solliciteren

03-02-2010, 23:02



Citaat door Feloesa22:
Ga schoonmaakwerk doen wordt je altijd aangenomen met of zonder hijaab!



walahila maar nee dankje misschien als ik helemaal niks anders vind, ik vind het jammer van me diploma's heb niet voor niks jaren lang gestudeerd....

03-02-2010, 23:04
Lelyke opmerking hoor

& daarby ; zelfs tegenwoordig hebben ook zy hun eisen