Bekijk volle/desktop versie : Zooooo Romantisch

Pagina's : [1] 2

26-06-2004, 22:48
Vriendelijkheid jegens je vrouw wanneer je tot haar wenst te komen.

Het is aan te beleven dat wanneer een man zijn vrouw in de huwelijksnacht benadert, haar vriendelijkheid te tonen, zoals haar iets te drinken aanbieden, enz. In de de hadith overgeleverd door Asma bint Yazid ibn as-sakan die zei: â Ik verfraaide Aisha voor de boodschapper (Allahâs vrede en genade zij met hem), riep hem daarna te komen om haar ongesluierd te zien. Hij kwam, zat naast haar en bracht een grote beker melk waaruit hij dronk. Daarna bood hij het aan Aisha aan. Maar zij liet haar hoofd zakken en voelde zich verlegen. Ik berispte haar en zei tegen haar : âneem van de hand van de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem)â Ze nam het vervolgens en dronk wat. Toen zei de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) tegen haar: âgeef wat aan jouw metgezellin.â Op dat moment zei ik; âo boodschapper van Allah, neem het liever zelf en drink, en geef het dan uit jouw hand aan mij.â

Hij naam het, dronk wat en bood het toen aan mij aan. Ik ging zitten en zette het op mijn knieën. Toen begon ik het rond te draaien en volgde en volgde het met mijn lippen teneinde de plek te raken van waar de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) had gedronken. Daarna zei de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) over sommige vrouwen die daar met mij waren : âgeef hen watâ Maar zij zeiden: âWij willen niet (hebben er geen trek in). De profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) zei: âcombineer geen honger met jokken.â (Ahmad en Al-hoemaidi, Ahmad vermeldt het met twee isnaads).

26-06-2004, 22:56

Macha allah!

Ja.... als je daar met je man zit en hij wil naar je kijken enz. dan voel je je zeker erg warm van binnen. Ik zou werkelijk dood gaan van de schaamte, omdat iedereen naar je kijkt en óók hij! Helppppppppppp!

Wassalaam.

26-06-2004, 22:57
hahaha gekkie

26-06-2004, 23:02

Citaat:
Origineel gepost door Yassina
hahaha gekkie
Jij niet dan...........?

26-06-2004, 23:10

ikke...dan zullen de tomaten in de aanbieding zijn.Met andere woorden ik zal vergaan van de schaamte..

26-06-2004, 23:13
Hahahhaah

28-06-2004, 02:22
mooie herinnering aan hoe de mannen het moeten aanpakken op die bekende nacht. Velen springen erop en doen hun "ding".

31-07-2004, 19:50
wat sweeeeeeeeet

31-07-2004, 21:59
prachtig man.....

:verliefd:

01-08-2004, 16:22
zooooooooooo lief masa allah

01-08-2004, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door Just_me

Het is aan te beleven dat wanneer een man zijn vrouw in de huwelijksnacht benadert, haar vriendelijkheid te tonen, zoals haar iets te drinken aanbieden, enz. In de de hadith overgeleverd door Asma bint Yazid ibn as-sakan die zei: â Ik verfraaide Aisha voor de boodschapper (Allahâs vrede en genade zij met hem), riep hem daarna te komen om haar ongesluierd te zien. Hij kwam, zat naast haar en bracht een grote beker melk waaruit hij dronk. Daarna bood hij het aan Aisha aan. Maar zij liet haar hoofd zakken en voelde zich verlegen. Ik berispte haar en zei tegen haar : âneem van de hand van de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem)â Ze nam het vervolgens en dronk wat. Toen zei de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) tegen haar: âgeef wat aan jouw metgezellin.â Op dat moment zei ik; âo boodschapper van Allah, neem het liever zelf en drink, en geef het dan uit jouw hand aan mij.â

Hij naam het, dronk wat en bood het toen aan mij aan. Ik ging zitten en zette het op mijn knieën. Toen begon ik het rond te draaien en volgde en volgde het met mijn lippen teneinde de plek te raken van waar de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) had gedronken. Daarna zei de profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) over sommige vrouwen die daar met mij waren : âgeef hen watâ Maar zij zeiden: âWij willen niet (hebben er geen trek in). De profeet (Allahâs vrede en genade zij met hem) zei: âcombineer geen honger met jokken.â (Ahmad en Al-hoemaidi, Ahmad vermeldt het met twee isnaads).
Macha allah!

02-08-2004, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door Just_me

Masha'Allah, ik hoop dat velen onder ons dit als voorbeeld gaan nemen

03-08-2004, 23:45

masha 'alah

08-08-2004, 14:58
ik ga het als volgt doen: en meisjes, geef maar kritiek als het verkeerd is

eerst de voorgeschreven salaat ...

en dan:

-dimlicht
-rustige love-yu-muziek
-roosjes aan de zijkant van mijn kamer
-airco gaat zachtjes aan

..............................

rustig naast er liggen, beetje op haar gemak stellen....met mijn vingers door haar haren gaan, langzaam naar voren voor de eerste zoen

en de rest is prive !

09-08-2004, 19:36
Masha allah

Pagina's : [1] 2