Bekijk volle/desktop versie : Dawah



03-02-2010, 16:35
Asalaam alaikoem,





Elke vrijdagavond zal dawah tv inshaAllaah met verschillende programma's online komen. Iets dat nog niet bekend is hier in Nederland.



Dit is het programma van a.s. vrijdag 05--02-2010


Tijd: Programma: Presentator: Taal:
19:00 Stel je vraag aan... Een vraag en antwoord sessie met verschillende islamgeleerden. De kijker krijgt de kans om een vraag te stellen via de mail, sms of telefoon.
Afl 1. - Deze week hebben we contact met Sheikh Doctor Jameel uit Saoedie Arabië. Hij zal het hebben over de Dawah (bij de chistenen) en vervolgens zal hij vragen beantwoorden omtrent dat onderwerp.
--------------------------------------------------------------------------------
verschillend AR/NL
20:30 Ahkam Attajweed Wat zijn de regels voor het reciteren van de Quraan? Broeder Shoe'aib legt uit welke letters de nadruk moeten krijgen. Hij zal de kijker de gelegenheid geven om een stuk uit de Quraan te reciteren, waarbij hij gecorrigeerd wordt
--------------------------------------------------------------------------------
Shoe'aib AR
21:20 At-Tibyan Uitleg van het boek At-tibyan van Imaam An-Nawawie. Hierin wordt het gepast gedrag tenopzichte van de Quraan besproken.

--------------------------------------------------------------------------------
Ismail NL
21:55 Mohammed: Alsof je hem ziet Biografie van de profeet (vrede zij met hem).
--------------------------------------------------------------------------------
Abou Tariq NL



Waar kan je dit zien inshaAllaah? op http://www.dawah-tv.nl en dan bij Live stream.




Laat deze kans niet glippen.



Stuur zoveel mogelijk door, zodat iedereen de kans krijgt om dit te zien inshaAllaah.





Wa'alaikoem salaam








“En weet dat er veel goeds verscholen ligt achter zaken die je niet graagt heb en dat de overwinning met geduld komt en de oplossing na het probleem en dat gemak na moeilijkheden komt.”





Deze hadith staat vermeld in Ibn Radjab die het hasan heeft verklaard. Het is overgeleverd door Ibn Abbaas (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem).

03-02-2010, 16:39


Heee ben jij wie ik denk dat jij bent??!!
Ik heb je dit net gemaild volgens mij toch? hahaha

03-02-2010, 16:41
MashaAllah barakaAllahofiki voor het plaatsen..

03-02-2010, 16:48

Citaat door Rachida84:
Heee ben jij wie ik denk dat jij bent??!!
Ik heb je dit net gemaild volgens mij toch? hahaha



ik denk ook dat ik weet wie jij bent zie het aan je naam haha jij ook hier

03-02-2010, 16:53


Ik ben al heel lang lid.. maar ik reageer bijna nooit.. Stille lezer
Na dat mailtje dacht ik ff kijken of het hier al staat anders zet ik het erop.. maar je was me dus voor
Hoe ist met je? En de kleine?

03-02-2010, 17:00

Citaat door Rachida84:
Ik ben al heel lang lid.. maar ik reageer bijna nooit.. Stille lezer
Na dat mailtje dacht ik ff kijken of het hier al staat anders zet ik het erop.. maar je was me dus voor
Hoe ist met je? En de kleine?



ik zie het erg lang lid ben je al indd
ik zag de mail en dacht gelijk moeten meer mensen weten
ik zit er ook niet heel vaak meer op moet ik zeggen druk met de kleine en andere zaken..

prima alhamdoulilah dankje en met jou en je kanjers

03-02-2010, 17:08
super kan niet wachten ik blijv er speciaal voor thuis insah allah

03-02-2010, 17:30

Citaat door OumJamal22:
ik zie het erg lang lid ben je al indd
ik zag de mail en dacht gelijk moeten meer mensen weten
ik zit er ook niet heel vaak meer op moet ik zeggen druk met de kleine en andere zaken..

prima alhamdoulilah dankje en met jou en je kanjers


Voordat ik ging trouwen heb ik me aangemeld en ging ik dingen zoeken bij trouwerijen of hoe dat ook heet..
Jij bent net 3 maanden lid en hebt al het dubbele aantal reacties van wat ik heb
Hier gaat het ook goed hamdoulilah.. ik spreek je gauw weer op msn insha Allah

03-02-2010, 17:32
hahaha oke ja ik had een topic met verbeter je dien en daar was ik dagelijks bezig vandaar mijn mega aantal reacties haha...

inshallah!