Bekijk volle/desktop versie : Update Al Jazeera Sport Smartcard!



03-02-2010, 00:28
Nadat mijn Jazeera Sport Smardcard eind januari was vervallen, heb ik via JSC cards een update gedaan voor 1 jaar. Nu zag ik dat de houdbaarheidsdatum was verlengd tot maart 2011, maar ondanks diverse signalen heb ik nog steeds geen beeld. Na diverse e-mails gestuurd te hebben, werd er door JSC geopperd het bij een ander schotel te proberen, of de mijne de laatste update te hanteren. Ik heb de zenders opnieuw opgezocht dus daar kan het niet aan liggen.

Weet iemand hoe ik voor elkaar krijg om Jazeera Sport weer te ontvangen.
Alvast bedankt

03-02-2010, 00:35


toen jij had betaald.. had jij toen de zender van jou satelietontvanger op aljazeera sport +5 laten staan. Want dat moet namelijk. Ze gaan hem dan activeren via de sateliet waarschijnlijk.. Op het moment dat jij het mailtje ontvangt met je nieuwe periode dan zie je dat hij is geupgrade.
In je satelietontvanger zit een menuoptie om te kijken tot wanneer jou Smartcard geldig is. Als dat overeenkomt met wat zij zeggen dan is het goed..Probeer de zenders dan te verwijderen en opnieuw op te zoeken.

03-02-2010, 00:53
volgens mij had ik hem op +2 staan bij vernieuwen, heb idd bevestigingmail gehad en daarin stond vermeld dat periode is vernieuwd en signaal is gestuurd alleen nog niks gebeurd. verder blijft de periode op de smartcard zeggen dat hij verlopen is en dus niet is aangepast. kan het met de receiver te maken hebben, want als ik bij de selfservice kijk van AlJazeera Sport via een Arabische proxy zie ik toch echt 05-03-2011 staan.