Bekijk volle/desktop versie : Schokkend slotseizoen Lost



02-02-2010, 13:08
Schokkend slotseizoen Lost vanaf 5 februari bij NET 5


Slechts drie dagen nadat in de Verenigde Staten het langverwachte slotseizoen van Lost in première gaat, start ook NET 5 met het uitzenden van de allerlaatste afleveringen. In het zesde seizoen van de spannende dramaserie zullen alle mysteries rond de overlevenden van Oceanic Flight 815 samenkomen en tot een schokkende finale leiden.



Mysteries
In Lost draait het om de overlevenden van een vliegtuigcrash van luchtvaartmaatschappij Oceanic, die stranden op een schijnbaar verlaten tropisch eiland. De passagiers worden gedwongen samen te werken om te overleven op het mysterieuze eiland. Door de seizoenen heen zijn sommige raadsels over het eiland en zijn bewoners duidelijk geworden, maar er komen ook steeds weer nieuwe duistere zaken bovendrijven.

Terug naar het eiland
Op een gegeven moment weten zes overlevenden, de zogenaamde Oceanic 6, het eiland te ontvluchten en terug te keren naar de bewoonde wereld. Maar omdat ze de overgebleven eilandbewoners niet willen laten zitten, besluiten ze terug te gaan naar de plek des onheils. Een terugkeer die resulteert in veel geweld en meerdere doden… Wat er precies gebeurt, is te zien in het zesde en laatste seizoen.

Lost is een internationaal hoog aangeschreven serie die maar liefst 48 prijzen in de wacht sleepte, waaronder 9 Emmy’s en een Golden Globe voor beste dramaserie. Op internet wordt veel gespeculeerd over alle mysteries in de serie en zelfs de hoofdrolspelers hebben tot het einde van de opnames niet geweten hoe het met hun personages zou aflopen.

Lost, vanaf vrijdag 5 februari elke week om 22.30 uur bij NET 5

http://www.tienfan.nl/Blog/schokkend-slotseizoen-lost-vanaf-5-februari-bij-net-5

02-02-2010, 13:10


Ik ben zo benieuwdddddd!!!! Laatste aflevering was zoooooooo spannend.

Ik heb gisteren de 'intro' gezien. Ik hoop niet dat net5 die ook gaat uitzenden.

02-02-2010, 13:17
Ben ik nou de enige hier die Lost volgt?

Zo'n goeie serie, dat kan bijna niet.

02-02-2010, 13:25

Citaat door City_Sister:
Ben ik nou de enige hier die Lost volgt?

Zo'n goeie serie, dat kan bijna niet.

Is te ingewikkeld joh.

02-02-2010, 13:29


Ik volg het ook en het is gewoon een super serie. Als je er eenmaal aan begint moet je het gewoon helemaal zien.

02-02-2010, 13:34

Citaat door lemster:
Is te ingewikkeld joh.


Welnee. Je moet wel alle afleveringen kijken natuurlijk. Niet Marokkaanse stijl kijken, zo van ieder heshouma stukje wegzappen en daarna vergeten dat je aan t kijken was, half uur later pas weer denken, ow ja lost.

02-02-2010, 13:34

Citaat door rasjiet:
Is 't wat?


JA! beste serie die ik ooit gezieb heb.

02-02-2010, 13:36

Citaat door Nassira23:
Ik volg het ook en het is gewoon een super serie. Als je er eenmaal aan begint moet je het gewoon helemaal zien.


Volg jij het op tv of download je het?

Het is zoooooooooo spannend nu. Laatste aflevering van seisoen 5 vond ik echt gruwelijk gewoon.

02-02-2010, 13:36


vette scene was dit.

02-02-2010, 16:41
Lost is echt een mooie serie
jullie moeten ook the vampire diaries kijken, die is nieuw
komt om half 10 elke zondag op net 5
is een beetje een twilight achtige serie