Bekijk volle/desktop versie : Fouad niet gevonden bij inval



Pagina's : [1] 2 3 4

02-02-2010, 08:37
De Marokkaanse politie heeft recent in Nador een inval gedaan in het ouderlijk huis van Fouad el M. Er waren sterke aanwijzingen dat de 34-jarige Marokkaan, die wordt verdacht van moord, zijn zieke moeder zou bezoeken. Hij werd niet gevonden. Dat meldt De Gelderlander.

Fouad el M. behoort tot de acht meest gezochte misdadigers van Nederland. Volgens het openbaar ministerie in Arnhem heeft hij op 6 februari 2003 Mientje Thijssen-Bartelen (75) en Mientje Aarts-Sewalt (69) in Nijmegen met messteken om het leven gebracht.


Fouad el M.

Vlucht
Daarna vluchtte hij naar Marokko. Nederland en Marokko hebben geen uitleveringsverdrag. Marokko heeft vorig jaar beloofd Fouad te zullen zoeken. Mocht hij worden opgepakt dan wordt hij in Marokko berecht. Justitie in Nederland heeft een beloning van 5.000 euro uitgeloofd voor de tip die leidt tot zijn aanhouding.

BRON

02-02-2010, 09:04


Khooop dat ie snelwordtgevonden.Wat is dit oude mannen moordenaarofzo?

02-02-2010, 09:09

Citaat door keltoemti:
Khooop dat ie snelwordtgevonden.Wat is dit oude mannen moordenaarofzo?


Hij vermoorde de twee Mientjes. Oude mannen, inderdaad.


Goed lezen!

02-02-2010, 09:29

Citaat door Samir_Berber:
Ik hoop dat hij blijft ontkomen aan de politie in Marokko en Nederland.


Want jij hebt respect voor mensen die bejaarden vermoorden? Mogen je ouders er binnenkort 1 tegenkomen dan.

02-02-2010, 09:31



Citaat door Samir_Berber:
Ik hoop dat hij blijft ontkomen aan de politie in Marokko en Nederland.


Bent u nou zo'n kansloze, overlastgevende straatjongen?

02-02-2010, 09:33

Citaat door Samir_Berber:
Ik hoop dat hij blijft ontkomen aan de politie in Marokko en Nederland.

Sukkel!


Insh'Allah vinden ze hem in Marokko en mag hij de rest van zijn leven
de vlooien uit zijn kont plukken!

02-02-2010, 09:33

Citaat door Samir_Berber:
Omdat mijn mening van de jouwe verschilt, bestempel je mij als een kansloze overlastgevende straatjongen ?

Oke?

Nee, omdat je wilt dat een koudbloedige moordenaar voortvluchtig blijft.

02-02-2010, 09:34

Citaat door Truebeauty-:
Lekker hoor!

Wat doe je met de aubergines?
Bakken of stomen?
Nee.... bakken.

Ken je de Marokkaanse gepureerde auberginesalade?
Die is ook heel lekker!


Even roosteren boven een gasvlam, tot je een rooklucht ruikt. Dan verder laten garen in de oven. Af laten koelen, pureren en mensen met de overige ingrediënten.

De Marokkaanse is ook heerlijk, maar vandaag doen we Grieks. De walnoten moeten op.

02-02-2010, 09:36

Citaat door Samir_Berber:
Omdat mijn mening van de jouwe verschilt, bestempel je mij als een kansloze overlastgevende straatjongen ?

Oke?


Nee, ik bestempel u tot een kansloze, overlastgevende straatjongen omdat u sympathie heeft voor moordenaars en asociale nonsens uitkraamt. Dat zegt genoeg over uw hopeloze mentaliteit.

02-02-2010, 09:37

Citaat door Samir_Berber:
we zullen zien


Mag ik daar nog aan toe voegen dat ik hoop dat jij dan ook thuis bent zodat je in 1 moeite mee wordt opgeruimd.

02-02-2010, 09:37

Citaat door Samir_Berber:
Er zijn duizenden loslopende koudbloedige moordernaars, deze kan er ook wel bij

Je bent gewoon aan het kutten.

Ga buiten spelen ga.

02-02-2010, 15:46
Go samier Go samier, hahahahaha, samier VS Truebeauty-: abracadaver eekhoorn of hoe je ook mag heten, hahahha VECHTEN VECHTEN, hahahaha, sla ze neer samier, wij staan achter jou waaaaaahahahahaha

02-02-2010, 15:48



Citaat door Iljasss:
Go samier Go samier, hahahahaha, samier VS Truebeauty-: abracadaver eekhoorn of hoe je ook mag heten, hahahha VECHTEN VECHTEN, hahahaha, sla ze neer samier, wij staan achter jou waaaaaahahahahaha


U bent ook een kansloze, overlastgevende straatjongen zonder enige scholing van betekenis?

02-02-2010, 15:50

Citaat door Iljasss:
Go samier Go samier, hahahahaha, samier VS Truebeauty-: abracadaver eekhoorn of hoe je ook mag heten, hahahha VECHTEN VECHTEN, hahahaha, sla ze neer samier, wij staan achter jou waaaaaahahahahaha

Wie heeft het hek van het onzinhoekje open laten staan?

02-02-2010, 19:54
Het zou me niet verbazen dat, de vriend van Fouad door de zoon van een van de Mientjes, Fouad heeft gebruikt als de enige dader, om de erfenies op testrijken, en Fouad heeft opgeruimd met schuld in zijn zijn schoenen.

Pagina's : [1] 2 3 4