Bekijk volle/desktop versie : Mijn situatie



02-02-2010, 01:34
Ik wil wat met jullie delen en het liefst interessante adviesen.

Ik heb een hele goede vriend, we zijn al een tijdje bevriend met elkaar. Zelf weet ik van mezelf dat ik echt gek op hem ben, en zo gek dat ik niemand meer in Mn leven toelaat. Ik spreek hem af en toe, soms bellen we of smsen we..

Hij geeft aan dat ie mij echt een top wijffie vindt etc. Zegt ook hele lieve dingen en doen ook aan het "ik hou van je" gedoe, maar meer als vrienden zijn we niet. Ten minste als iemand ons vraagt wat we van elkaar zijn.. Antwoorden we beiden "ja, hele goede vrienden". Ik vind het erg, want ik wil meer. Maar ik wil en durf het niet aan te geven, ben bang om hem te verliezen.

Als ik hem spreek gaat Mn hart tekeer, maar ik merk dat het bij hem het geval niet is.

Wat moet ik doen?

02-02-2010, 01:54


niets doen, laat hem maar de 1ste stap zetten.

02-02-2010, 01:56

Citaat door mevrouwtje20:
niets doen, laat hem maar de 1ste stap zetten.

Moet ik helemaal niets van me laten horen?

02-02-2010, 02:00

Citaat door stille_meid:
Moet ik helemaal niets van me laten horen?



[B]Nee, laat hem maar de moeite nemen zou ik zeggen.[/B]

02-02-2010, 02:04



Citaat door mevrouwtje20:
[B]Nee, laat hem maar de moeite nemen zou ik zeggen.[/B]


Dat zeg ik ook vaak tegen mezelf, ik probeer het ook altijd maar het lukt niet Dan moet ik weer wat van me laten horen, zodat hij weer wat van zich laat horen. Ik kan geen goede afleiding vinden.

02-02-2010, 02:06
Je moet gewoon zo blijven zoals je nu bent. En ja is beter als hij eerste stap neemt.

02-02-2010, 02:19
Bekijk het vanuit zijn perspectief..Misschien denkt hij niet eens aan een vaste relatie. C;

02-02-2010, 02:20

Citaat door tjoeriejj001:
Je moet gewoon zo blijven zoals je nu bent. En ja is beter als hij eerste stap neemt.

Maar als ik zo blijf doen, ga ik er kapot aan.

02-02-2010, 02:21

Citaat door stille_meid:
Maar als ik zo blijf doen, ga ik er kapot aan.



Aah schat ik weet et echt niet..??


Anders zou ik je 1 advies geven en dat is volg je hart.

02-02-2010, 02:26

Citaat door tjoeriejj001:
Aah schat ik weet et echt niet..??


Anders zou ik je 1 advies geven en dat is volg je hart.


Ik ook niet.

Ik denk eraan om gewoon Mn eigen weg op te gaan, niets meer van hem aan te trekken.

02-02-2010, 02:54
moeilijk, heb je hem laten merken dat je hem leuk vind?

ik zou hem de eerste stap laten zetten, maar misschien denkt hij: "ze ziet me neit staan want ze laat heel duidelijk merken dat we alleen vrienden zijn en niets meer" dat kan hem tegenhouden snapje..

dus ja ik weet niet wat ik je kan meegeven.. succes!

02-02-2010, 07:42
Een verliefde puber aan het woord