Bekijk volle/desktop versie : valentijnsdag



Pagina's : [1] 2 3

01-02-2010, 20:02
Dames wat geven jullie aan jullie verloofde als cadeau?

01-02-2010, 20:06


Mijn schatje is jarig 7 februari en ik weet niet wat ik moet halen... XxX

01-02-2010, 20:07
Ik weet ook niet wat ik voor hem moet kopen.

01-02-2010, 20:08
Moeilijk he... Parfum is zo standaar, horloge heeft hij al, kleding ook. Heb no idea... xxx

01-02-2010, 20:11


ja je hebt gelijk het gewoon moeilijk.
misschien kan je met hem gaan uit eten op je kosten?

01-02-2010, 22:22

Citaat door marwa83:
ja je hebt gelijk het gewoon moeilijk.
misschien kan je met hem gaan uit eten op je kosten?



Sinds we wettelijk getrouwd zijn hebben we een gezamelijke rekening dus is hetzelfde haha. XxX

01-02-2010, 22:29
Wij doen niet aan valentijnsdag! ,

Wel hebben we afgesproken om 2 dagen wat leuks te gaan doen. Dus 1 dag moet hij helemaal organiseren, en de andere moet ik helemaal organiseren. En we weten dan beide niet van elkaar wat we gaan doen! ,

Kan niet wachten! ,

Ik wou eerst in de avond dan naar een voorstelling gaan van najib amhali, maar hier is hij vorige week al naartoe geweest met een vriend! ,

01-02-2010, 22:30

Citaat door boelilie:
Moeilijk he... Parfum is zo standaar, horloge heeft hij al, kleding ook. Heb no idea... xxx



Ga naar een voorstelling van najib amhali! , als hij zijn grappen leuk vindt tenminste..
En dan helemaal niks zeggen tot je daar bent , en dan een dagje uit van maken hé!

01-02-2010, 22:31

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Wij doen niet aan valentijnsdag! ,

Wel hebben we afgesproken om 2 dagen wat leuks te gaan doen. Dus 1 dag moet hij helemaal organiseren, en de andere moet ik helemaal organiseren. En we weten dan beide niet van elkaar wat we gaan doen! ,

Kan niet wachten! ,

Ik wou eerst in de avond dan naar een voorstelling gaan van najib amhali, maar hier is hij vorige week al naartoe geweest met een vriend! ,



Wij vieren ook geen valentijn, maar op zijn verjaardag wil ik iets liefs doen omdat ik vorig jaar zijn verjaardag vergeten was hahaha. Och is er een voorstelling van hem in de buurt??? Hmmm interessant....

01-02-2010, 22:32

Citaat door Widiiiiiiiiii:

Ga naar een voorstelling van najib amhali! , als hij zijn grappen leuk vindt tenminste..
En dan helemaal niks zeggen tot je daar bent , en dan een dagje uit van maken hé!



Wallah is een SUPER tip , heb je een link waar ik tickets kan bestellen???

01-02-2010, 22:33
upp wat is leuk voor ee spanjaard om met hem wat te gaan doen met valentijnsdag wie oh wie kan mij hierbij helpen najib amhalie grappen begrijpt hij niet

01-02-2010, 22:34
ik ben echt tegen valentijn vieren iwa safé?? vieren jullie ook kerstmis??

01-02-2010, 22:36


wij doen niet mee aan valentijn maar een tip
als je getrouwd verloofd bent ofzo ga samen met hem een dagje lekker weg laat je lekker verwennen masage sauna etc daarna lekker eten

01-02-2010, 22:39

Citaat door goud_lokje:
upp wat is leuk voor ee spanjaard om met hem wat te gaan doen met valentijnsdag wie oh wie kan mij hierbij helpen najib amhalie grappen begrijpt hij niet



sorry dat ik dit ga zeggen
ik neem aan dat hij jou verloofde is en jij marokkaans bent een tabdarst power neem hem gewoon mee hij moet hoe noem je dat emigriren ofzo hahaha
mohiem maak van hem een magrabi

01-02-2010, 22:39

Citaat door boelilie:
Wallah is een SUPER tip , heb je een link waar ik tickets kan bestellen???


Jaah echt, hij gaat het heel leuk vinden. Mijn schatje bleef er maar over praten ..

http://www.ticketsnederland.nl/shop/Najib-Amhali-tickets--2-14-februari-2010-Fortis-circustheater-Scheveningen-p-16211.html

Alleen zijn er geen shows meer in Antwerpen, die zijn voorbij. Nu alleen in Scheveningen..(kortbij Den haag)

Maar kan je door de dag ook een strandwandeling maken daar hé!

Pagina's : [1] 2 3