Bekijk volle/desktop versie : Waarom is het een afgang?



Pagina's : [1] 2 3 4

01-02-2010, 16:07

Als een jongedame wilt trouwen met een jongeman en ze vraagt haar vader of hij naar zijn vader wil gaan om haar te huwen?
Ik weet wel dat het halal is en dat het mag, alleen zien wij Marokkanen dat als een afgang en b7el '' ze is over gebleven als zbel ''. Jammer dat er zo word gedacht terwijl je weet dat het gewoon kan.


01-02-2010, 16:09


Marokkaanse mentaliteit en cultuur, tfoe.

01-02-2010, 16:11
Gewoon doen joh.

01-02-2010, 16:11

Citaat door SNOEPJJ__:
Marokkaanse mentaliteit en cultuur, tfoe.



Terwijl het wel gewoon kan he.
Ik had het er met mamlief over en die zei het kan wel, maar mensen gaan meteen verkeerd denken. Echt jammer vind ik dat.

01-02-2010, 16:12


euh omdat het niet de gewoonte is.
maar als jij daarmee kan leven,dan moet je er gewoon voor gaan fuck al de rest!

01-02-2010, 16:12

Citaat door Fatiine:
Gewoon doen joh.



Morgen meteen als ik in de douche sta dan schreeuw ik het naar mijn ouders.

01-02-2010, 16:14

Citaat door insaf21:
euh omdat het niet de gewoonte is.
maar als jij daarmee kan leven,dan moet je er gewoon voor gaan fuck al de rest!



Lieve schat heb het niet over mij zelf.
Kijk in de tijd van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) Aisha heeft het via haar vader gedaan om met de profeet te kunnen huwen. En Mohammed ( vrede zij met hem ) vond het een goed idee.
Ik denk gewoon dat nu alles echt het omgekeerde is van alles.

01-02-2010, 16:14

Citaat door Zo.:

Als een jongedame wilt trouwen met een jongeman en ze vraagt haar vader of hij naar zijn vader wil gaan om haar te huwen?
Ik weet wel dat het halal is en dat het mag, alleen zien wij Marokkanen dat als een afgang en b7el '' ze is over gebleven als zbel ''. Jammer dat er zo word gedacht terwijl je weet dat het gewoon kan.





Niet nodig om je voor te schamen.
Het is namelijk toegestaan in de islam.

01-02-2010, 16:15

Citaat door Zo.:
Lieve schat heb het niet over mij zelf.
Kijk in de tijd van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) Aisha heeft het via haar vader gedaan om met de profeet te kunnen huwen. En Mohammed ( vrede zij met hem ) vond het een goed idee.
Ik denk gewoon dat nu alles echt het omgekeerde is van alles.




Eerlijk is eerlijk, mensen van toen zijn niet zoals nu.

01-02-2010, 16:16

Citaat door SNOEPJJ__:

Eerlijk is eerlijk, mensen van toen zijn niet zoals nu.


Scherp.

01-02-2010, 16:17

Citaat door Big_Yema:
Niet nodig om je voor te schamen.
Het is namelijk toegestaan in de islam.



Waarvoor zou ik mij moeten schamen?
Dat weet ik.


Citaat door SNOEPJJ__:

Eerlijk is eerlijk, mensen van toen zijn niet zoals nu.


Helaas wel ja.

01-02-2010, 16:17

Citaat door Flippo:
Scherp.



Altijd.

01-02-2010, 16:18



Citaat door Zo.:
Lieve schat heb het niet over mij zelf.
Kijk in de tijd van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) Aisha heeft het via haar vader gedaan om met de profeet te kunnen huwen. En Mohammed ( vrede zij met hem ) vond het een goed idee.
Ik denk gewoon dat nu alles echt het omgekeerde is van alles.


uiteraard,maar lieverd weet dat geen enkele man op aarde vergelijkbaar is met onze profeet vzmh..zijn laatste adem heeft hij geschonken aan de islam,zijn manier van redeneren was gewoon prachtig..mannen van tegenwoordig zouden het alleen maar tegen jou gebruiken!

bij elke ruzietje zou je te horen krijgen,heeey wat zeuuur jij nou jij hebt mijn hand gevraagd hoor..

01-02-2010, 16:20

Citaat door Zo.:
Waarvoor zou ik mij moeten schamen?
Dat weet ik.



Helaas wel ja.


Ik heb het niet over jou, maar over de mensen die het sfeta7 vinden.

01-02-2010, 16:20

Citaat door insaf21:
uiteraard,maar lieverd weet dat geen enkele man op aarde vergelijkbaar is met onze profeet vzmh..zijn laatste adem heeft hij geschonken aan de islam,zijn manier van redeneren was gewoon prachtig..mannen van tegenwoordig zouden het alleen maar tegen jou gebruiken!

bij elke ruzietje zou je te horen krijgen,heeey wat zeuuur jij nou jij hebt mijn hand gevraagd hoor..



Dit is zo waar. Echt maar dan echt jammer vind ik het wallah.

Gair Inschallah. En klopt, mannen van tegenwoordig zijn niet te vergelijken met onze geliefde Profeet (vzmh).

Pagina's : [1] 2 3 4