Bekijk volle/desktop versie : Mountakhab: ''Fihri en Belkhayat in gesprek met Hiddink''



Pagina's : [1] 2

01-02-2010, 15:57
Volgens diverse Marokkaanse media zullen FRMF voorzitter Ali Fassi Fihri en Minister van Sport en Jeugd Moncef Belkhayat een gesprek houden met Guus Hiddink.

De trainer zou een belangrijke gegadigde zijn om de nieuwe bondscoach te worden. Hiddink zou niet onwelwillend staan tegenover de klus. Veel zal afhangen van de contractvoorwaarden, die moeten nog worden besproken.

Als dit nieuws waar blijkt te zijn, dan zullen de meeste fans van the Atlas Lions de nieuwe trainer met een grote glimlach tegemoet zien. Hiddink is een trainer van het kaliber wereldklasse en wordt door velen gewaardeerd.

Bron.

01-02-2010, 16:06


De kans is groter dat ik kan vliegen dan dat Hiddink coach wordt van Marokko

01-02-2010, 16:24
En hoe willen ze zijn salaris gaan betalen

01-02-2010, 16:38

Citaat door Master_M:
En hoe willen ze zijn salaris gaan betalen

hypotheek openen

01-02-2010, 17:07


als Hiddink bondscoach wordt van Marokko eet ik mijn schoen op

01-02-2010, 17:11
Maar als dit waar zou zijn, zou ik hem gewoon een Carte Blanche geven......Hij mag gewoon alles bepalen wat hji wilt.....zelfs zaken die niet over voetbal gaan

01-02-2010, 17:26
waarom geven ze ons hoop met dit soort nieuwsberichten. Volgens mij belde ze Hiddink op om Aissati over te halen.. en niet om bondscoach te worden.

01-02-2010, 17:35
Hahahah geloof je het zelf. De voorzitter en die minister van sport hebben meer interesse in hun portomonee hoe ze die beter op kunnen spekken dan wie ze als trainer zullen vragen voor Marokko.

01-02-2010, 17:36

Citaat door MarocinoRifino:
waarom geven ze ons hoop met dit soort nieuwsberichten. Volgens mij belde ze Hiddink op om Aissati over te halen.. en niet om bondscoach te worden.


Aissati is wel heel erg dom als hij voor marokko kiest.

01-02-2010, 17:58
#0000BB"><?


Citaat door Voetbaleria:
Aissati is wel heel erg dom als hij voor marokko kiest.



Als hij niet eens tussen ENOH, De Zeeuw kan staan. wat wil hij dan naast Sneijder, van der vaart van persie afellay van bommel doen ??? schoenenpoetsen ?

01-02-2010, 18:05

Citaat door Voetbaleria:
Aissati is wel heel erg dom als hij voor marokko kiest.


Aissati is wel heel erg dom als hij voor Nederland kiest! hij zou sowieso niet in de selectie komen.

01-02-2010, 18:39

Citaat door Don Vito:
Maar als dit waar zou zijn, zou ik hem gewoon een Carte Blanche geven......Hij mag gewoon alles bepalen wat hji wilt.....zelfs zaken die niet over voetbal gaan

gaat niet gebeuren man, maar iedereen dacht dat hiddink geen land uit azie zal coachen, maar toch heeft hij het gedaan. dus je weet het maar nooit



Citaat door Voetbaleria:
Hahahah geloof je het zelf. De voorzitter en die minister van sport hebben meer interesse in hun portomonee hoe ze die beter op kunnen spekken dan wie ze als trainer zullen vragen voor Marokko.




Citaat door bandietje:
Aissati is wel heel erg dom als hij voor Nederland kiest! hij zou sowieso niet in de selectie komen.

aisatti is sowieso verot tegenover die afrikanen, hij valt gelijk, weloe lichaam

01-02-2010, 19:06


Wollah ik wordt hier para jeh jnoen oesh wnr gaat die bond wakker worden!

Neem trainer aan met ambities Voorbeelden

1Talentvol. ( Herve Renard )
Ervaring met marokko. ( Badou Zaki )
2Winnaars Mentaliteit. ( Eriq Gerets )
3Gemotiveerdt hard zijn tegen spelers
stoer doen tegen coach oprotten.( Luiz Fernandez )
4.Geeft iedereen eerlijke kans ( Guus Hiddink )

zo moeten ze gaan kijken jeh jnoen poepbond.

01-02-2010, 19:43
Mijn kanidaten, Eric Gerets,Guus Hiddink(Inshallah als het mogelijk is) Herve Renard.En als ik voor een Marokkaanse coach zou moeten gaan dan Sellami.

01-02-2010, 20:11
ikwil gwn badou zaki

Pagina's : [1] 2