Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat te doen, Rotterdam/Verjaardag



01-02-2010, 14:52
Hay ladys,

Aanstaande vrijdag is ons vriendinnetje jarig en we gaan dus naar rotterdan maar wat is nou echt leuk om daar te doen . ken daar helemaal niets ( we willen niet gaan winkelen )

Dacht meer aan ergens gezellig wat gaan drinken, misschien als ze een karaoke podium hebben, helemaal lachen . en daarna ergens gezellig eten ofzo, I really don't know !

Ladys help me out, wat voor leuks is er te doen in Rotterdam?

Thnxx alvast

01-02-2010, 15:21


bowlen bij de kuip daar boven lounge t is gezellig"

01-02-2010, 15:23

Citaat door bloempje92:
bowlen bij de kuip daar boven lounge t is gezellig"



Ohww leuk, heb je er een site bij staan, waar is het precies, ben niet bekend daar

Thnxx

02-02-2010, 12:52
Uiteten bij de Bazaar

02-02-2010, 12:59



Citaat door Bidawiaanse:
Uiteten bij de Bazaar



Jaah, daar heb ik welleens van gehoord.
Is het lekker daar?
Is het een rustig of een druk restaurant (als het te rustig is betekent ;t dus dat 't eten niet echt wauwww is :hihi

Is dat ver van centraal Rotterdam?

Sorry voor al mijn vragen

Thnxx anywayy

02-02-2010, 13:01

Citaat door Mievrouw4444:
Jaah, daar heb ik welleens van gehoord.
Is het lekker daar?
Is het een rustig of een druk restaurant (als het te rustig is betekent ;t dus dat 't eten niet echt wauwww is :hihi

Is dat ver van centraal Rotterdam?

Sorry voor al mijn vragen

Thnxx anywayy


Het is heeeeeeeerlijk Echt t eten = geweldig! Ik zou wel reserveren als ik jou was, vorige keer moesten we namelijk wachten op een tafel was echt helemaal vol! Dus t is wel druk!

Het is niet zo heel ver van centraal, t is in het centrum..weet het precieze adres niet of de route..mijn beste vriendin leidt me er altijd heen

Haha ma3liche, veel plezier met de verjaardag

02-02-2010, 13:03
Eten bij Idols

als je van wokken houd en dergelijke .. op het eind kan je ook vragen of ze voor de jarige een ijscouope brengen..met leuke vuurdingetjes erin enso weetje wel

02-02-2010, 13:07

Citaat door laraa__:
Eten bij Idols

als je van wokken houd en dergelijke .. op het eind kan je ook vragen of ze voor de jarige een ijscouope brengen..met leuke vuurdingetjes erin enso weetje wel



Dat hebben we laatst met de verjaardag van een andere vriendin gedaan(zo'n wokparadijs) , dus is beetje stom om hetzelfde ook met haar te doen

Maar thnx voor je tip lief

04-02-2010, 14:51

Citaat door Bidawiaanse:
Uiteten bij de Bazaar



LEKKER!

04-02-2010, 14:59
- zwemmen
- uit eten [bazaar etc]
- speel hal is altijd leuk [poolen,bowlen etc]
- dagje @ de spa of sauna etc en dan echt uitgebreide dagje van make gezichtsbehandelingen etc
- Wat ook erg gezellig is, bij iemand thuis veel eten halen, dansen etc [keep a low budget ofzo]



Hmm ik zit nog te denken

04-02-2010, 19:46

Citaat door Greenscarf_:
- zwemmen
- uit eten [bazaar etc]
- speel hal is altijd leuk [poolen,bowlen etc]
- dagje @ de spa of sauna etc en dan echt uitgebreide dagje van make gezichtsbehandelingen etc
- Wat ook erg gezellig is, bij iemand thuis veel eten halen, dansen etc [keep a low budget ofzo]



Hmm ik zit nog te denken



Haha, thnxx voor je id'tjes

Keep thinking

05-02-2010, 09:39

Citaat door Greenscarf_:
- zwemmen
- uit eten [bazaar etc]
- speel hal is altijd leuk [poolen,bowlen etc]
- dagje @ de spa of sauna etc en dan echt uitgebreide dagje van make gezichtsbehandelingen etc
- [B]Wat ook erg gezellig is, bij iemand thuis veel eten halen, dansen etc [keep a low budget ofzo]



Hmm ik zit nog te denken [/B]



05-02-2010, 12:35


Je kunt karten in Dordrecht (10 min met de trein van Rdam vandaan). Ik weet namelijk niet of ze een kartingbaan in Rdam hebben?
http://www.kart.nl/main/home.html

Je kunt paintballen in Rdam
http://www.indoorpaintball.nl/

Rondtrip met de pannekoekenboot
http://www.pannenkoekenboot.nl/

Zwemmen
http://www.tropicana.nl/

Je kunt het ook standaard houden en uit eten gaan (en dan cadeautjes uitpakken) en een filmpje pakken. Blijft altijd gezellig!