Bekijk volle/desktop versie : Politie durft amper Brusselse wijken in



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

01-02-2010, 13:16
Politie durft amper Brusselse wijken in
BRUSSEL - Criminele jongeren dreigen enkele wijken in Brussel over te nemen. De politie durft zich nog amper te vertonen in wijken zoals Anderlecht, waar jongeren met kalasjnikovs op agenten schieten. Zaterdag kreeg een agent nog drie kogels in zijn been.

Vorige week besloot een middelbare school om uit de wijk te vluchten, omdat de scholieren steeds werden beroofd en bedreigd.

De situatie is zo uit de hand gelopen dat de politie, justitie en burgemeester van Anderlecht maandag in spoedoverleg bijeen komen over een hardere aanpak en actievere vervolging. Woensdag beslist de Belgische regering over meer geld en middelen voor de onveilige wijken in de hoofdstad.

Meerdere politici pleiten voor een avondklok in de wijk. Vakbonden van de politie hebben een staking aangekondigd omdat ze de omstandigheden in de wijken te onveilig vinden.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5928451/__Politie_durft_wijken_niet_in__.html

01-02-2010, 13:17


ik heb daar wat familie. en het is inderdaad gevaar om als politie angent daar te komen. en ik hoorde ook dat ze daar nu met ak-47's op de politie schietten

01-02-2010, 13:18
Dit is een gevolg van de onbegrensde immigratie dat een probleem werd, zonder dat de verantwoordelijke politici er iets over durfden te zeggen.

Nu pas blijkt dat een maatschappij als de Belgische en de Nederlandse zich grandioos verslikt heeft in de immigratiegolf van niet westerse (islamitische) allochtonen.
Nu pikt de politie het niet meer die terreur van allochtone jongeren, het is nu gewoon wachten op massale volkse protesten.

01-02-2010, 13:20

Citaat door Marcuse:
Dit is een gevolg van de onbegrensde immigratie dat een probleem werd, zonder dat de verantwoordelijke politici er iets over durfden te zeggen.

Nu pas blijkt dat een maatschappij als de Belgische en de Nederlandse zich grandioos verslikt heeft in de immigratiegolf van niet westerse (islamitische) allochtonen.
Nu pikt de politie het niet meer die terreur van allochtone jongeren, het is nu gewoon wachten op massale volkse protesten.

de politie moet normaal doen. en niet de wijk in gaan .

01-02-2010, 13:33



Citaat door pizatie:
ik heb daar wat familie. en het is inderdaad gevaar om als politie angent daar te komen. en ik hoorde ook dat ze daar nu met ak-47's op de politie schietten



01-02-2010, 13:37

Citaat door --Conner--:
Schijnt inderdaad heel populair te zijn daar, ak47.......


50 Euro doen ze, volgens het nieuws. Maar goed Januari is solden maand in Belgie, dus het kan inmiddels wat meer zijn.

01-02-2010, 13:39
Links en allochtoon samen op om dit ernstige bericht te bagatelliseren, weg te kijken of belachelijk te maken.

Geeft goed weer waarom dit heeft kunnen ontstaan.

01-02-2010, 13:39
[QUOTE=Amazing_Amazigh;

neem je hun sereuis

01-02-2010, 13:39

Citaat door Marcuse:
Politie durft amper Brusselse wijken in
BRUSSEL - Criminele jongeren dreigen enkele wijken in Brussel over te nemen. De politie durft zich nog amper te vertonen in wijken zoals Anderlecht, waar jongeren met kalasjnikovs op agenten schieten. Zaterdag kreeg een agent nog drie kogels in zijn been.

Vorige week besloot een middelbare school om uit de wijk te vluchten, omdat de scholieren steeds werden beroofd en bedreigd.

De situatie is zo uit de hand gelopen dat de politie, justitie en burgemeester van Anderlecht maandag in spoedoverleg bijeen komen over een hardere aanpak en actievere vervolging. Woensdag beslist de Belgische regering over meer geld en middelen voor de onveilige wijken in de hoofdstad.

Meerdere politici pleiten voor een avondklok in de wijk. Vakbonden van de politie hebben een staking aangekondigd omdat ze de omstandigheden in de wijken te onveilig vinden.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5928451/__Politie_durft_wijken_niet_in__.html



jaa ook in frankrijkk.. in parijsss in de ghetto gedeelte komen polities neit eens binnen

01-02-2010, 13:46
ik zou als ik bij de politie werkte inmiddels zwaar de zeik in krijgen door de manier waarop de hermandad in 'bepaalde media' wordt afgeschilderd.

01-02-2010, 13:46

Citaat door Amazing_Amazigh:
Zou Michael Kalasjnikov hebben geweten dat zijn geweer in Molenbeek zou belanden?

eyy jij ..
waars die ene topic geblevenn

01-02-2010, 13:47

Citaat door Marcuse:
Links en allochtoon samen op om dit ernstige bericht te bagatelliseren, weg te kijken of belachelijk te maken.

Geeft goed weer waarom dit heeft kunnen ontstaan.


gaat je dissertatie daar over?

01-02-2010, 13:53



Citaat door Amazing_Amazigh:
Imod heeft weg gehaald.

pffff
wrm?
echt kkjodeen johh
waarom is ie verwijderdd

01-02-2010, 13:58

Citaat door Amazing_Amazigh:
had ruzie met zijn vriendin ofzo, ik weet niet.


domm

01-02-2010, 14:40
politie moet gewon haar werk doen
wat een sissy's zeg. bang zijn voor straatratten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14