Bekijk volle/desktop versie : Cold Uterus..Kou in baarmoeder.

Pagina's : [1] 2

01-02-2010, 10:51
Chinezen geloven in een fertiliteitsprobleem dat âkoude baarmoederâ heet. De baarmoeder zou dan net zo koud aanvoelen als handen en voeten en een bevrucht eitje zou het veel te koud hebben om daar te overleven.

Een koude baarmoeder (cold uterus) vind je inderdaad op heel wat websites over acupunctuur als âreden voor een medisch onverklaarbare onvruchtbaarheidâ. De baarmoeder zou dan te laat reageren op de hormonen die je lichaam produceren (failing uterus lining), waardoor de baarmoeder onvoldoende sterk is om een bevrucht eitje op te vangen. Typische symptomen zijn koude handen en voeten, lage rugpijn, menstruatiekrampen en mogelijk problemen met je vertering.

âIVF zou jou nooit kunnen helpen.â, vertelt hij me. âEen bevrucht eitje zou het dan nog steeds âte koudâ hebben om te groeien. Maar als wij jou helpen je baarmoeder te warmen, dan ben je binnen dit en zes maanden zwanger.â

Eén acupunctuursessie per maand (in de vaginale streek) en een dieet. Gedaan met salades en gezond eten. Voortaan staan er warme soepen, warme groenten, gebakken vlees en gebakken vis op het menu. Gedaan met water, yoghurt en alle andere producten uit de koelkast.

Typ Cold Uterus in op Google.nl en kijk wat voor info er hierover bestaat!

01-02-2010, 10:55

in marokko kennen we toch ook het fenomeen 'koude baarmoeder'

alleen vraag ik me af, hoe weten ze dat het om een koude baarmoeder gaat??

01-02-2010, 10:56
dat zeggen wij marokkanen tog ook
elwalda mie tkoen berda elmra mat hmelsh

dan gaan ze in de weer met verwarmde olijfolie paarse knoflook pakketjes

01-02-2010, 11:00
Ja en er wordt hiervoor Ras el 7anut gebruikt. Grappig dat chinezen dit ook kennen, want de Nederlandse artsen kijken je zo aan als je koude baarmoeder benoemt.

01-02-2010, 11:01

ja klopt
heb ik ook gemerkt
nederlanders geloven niet in koude baarmoeder

01-02-2010, 12:02
Lieve zusters,

Kou in de baarmoeder bestaat zeker wel. Alleen hier in Nederland kennen ze dit niet. Om zwanger te kunnen worden heb je een optimale omgeving voor je embryo nodig. Daarom is hijama ook zo goed. Zelfs het WHO heeft dit aangegeven. Ik werk ook nog met kruiden die je baarmoeder kunnen verwarmen. Jullie kunnen op mijn website meer info vinden. Je mag me bij vragen ook altijd een pm sturen of mailen. http://www.hijamaencupping.nl

01-02-2010, 12:09
Ik wil ook Hijaama doen voor mijn rug ga nu je site bekijken.

01-02-2010, 12:18
kipje goed kruiden met ras el hanout, opeten, en dan meteen gaan slapen, dus niet nog lekker naar buiten gaan wandelen ofzo.
en geen koude dranken drinken achteraf.

je kan ook met gedroogde lavendel "stomen"
of
habba sawda drinken, dat verwarm ook de baarmoeder, en verder altijd met zo'n koude weer: goed aankleden, uit de tocht blijven.

01-02-2010, 18:59
He hijamaa expert. Hoe weet je of iemand kou in de baarmoeder heeft?? En is hijaama net als accupunctuur????

01-02-2010, 19:00
Je moet nooit met bloote voeten lopen thuis, of op een koud bankje zitten.
Daardoor vat je gauw kou in je baarmoeder en daardoor krijg je ook snel blaasontstekking

02-02-2010, 07:39
Voor mij geen koud water of andere drank meer in de avond. Theeeeeeeeee

23-07-2010, 14:23
heeft het geholpen?

23-07-2010, 14:27

wat is hijamaa

24-07-2010, 13:54
hoi dames, ik ben momenteel bezig met acupuntuur en ze zei dat ik kou heb in mijn baarmoeder.nu vraag ik me af of er dames zijn die zwanger zijn geraakt door deze behandeling!

24-07-2010, 13:58
oja om misverstand te voorkomen; ik ben de zus van miss_bundy

Pagina's : [1] 2