Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Phu earl Thee



31-01-2010, 21:47
Heeft er iemand ervaring hiermee? Zo ja, viel je af?

01-02-2010, 15:44


Ongezond en Dik of Gezond en Fit aan jullie de keus ?

De meeste mensen die te zwaar zijn voelen zich schuldig. Iedereen wijst naar hem en dient dat men veelvraten zijn met weinig karakter.

Het probleem van te dik of te zwaar zijn, is niet het eten maar een gebrek aan lichaamsbeweging. Mensen die te dik zijn hebben een tekort aan lichaamsbeweging. Het gevolg hiervan is dat het lichaam inactief wordt en het binnen gekregen voedsel (brandstof) niet verbrand maar opslaat als vetreserve.


Het maakt natuurlijk wel uit wat je eet, maar het belangrijkste blijft toch lichaamsbeweging. Probeer zoveel mogelijk vetvrij te eten. Een goedhulpmiddel hiervoor zijn publicaties van de Nederlandse Hart Stichting.

Als je te dik ben draag je teveel vet met je mee. Dit vet vormt een gevaar voor. Daarnaast heb je ook nog spierweefsel, botten en andere organen.

Indien je besluit om af te vallen, verlies je naast vet ook spierweefsel. Door dit aan verlies aan spierweefsel ga je niet beter op termijn voelen. De bedoeling is afvallen zonder spierweefsel verlies !

Het vetpercentage van iemand kan op verschillende manieren worden opgemeten. Een van de beste manieren is met de huidplooimeter. Daarnaast kan je het ook meten met een speciale weegschaal.

Dus je moet bewegen ! Het beste is een fitnessprogramma of gewoon wandelen en fietsen. Als je aan fitness doet merk je het resultaat al na drie maanden. Je kan zwaarder zijn geworden, maar dit is spierweefsel. In het begin verlies je gewicht, daarna kan je zwaarder worden om dat je gespierder bent geworden. Tennis heeft geen zin, het resultaat hiervan is miniem. Wat ook goed is wandelen of fietsen. Er zijn meerdere manieren van bewegen!


Welke vetpercentages zijn normaal ?

Voor een man is een vetpercentage van 15 % tot 24 % normaal. Zit de persoon boven dit percentage dan zit hij in het risicogebied. Dit houdt in gevaar voor hart en vaat ziekten en andere aandoeningen. Zijn streven moet zijn het vetpercentage omlaag te brengen. Bodybuilders hebben een laag vetpercentage. Dit komt vooral door hun voedingspatroon en hun training. Maar je hoeft niet aan bodybuilding te doen om het vetpercentage te verliezen. Je kan bijvoorbeeld ook gaan wandelen, gaan joggen of aan fitness gaan doen. Je zult niet gelijk resultaat zien, maar naar een jaar ziet je lichaam er anders uit !


Tabel man
Totale Gewicht Vet % MLM Activiteit
80 kg 15 % 68 kg Wandelen
80 kg 25 % 60 kg geen
90 kg 10 % 81 kg Fitness
90 kg 25 % 67,5 kg Geen
100 kg 10 % 90 kg Bodybuilding
100 kg 35 % 65 kg Geen
MLM = magere lichaamsmassa (spieren, botten etc)

De persoon van 80 kg met 15% ziet er heel anders uit dan een persoon van 80 kg en met 25 % vet.

Ik wens u heel veel succes met u plan om vet te verliezen. Ik hoop voor dat u dit ook doet. U kunt mij foto's toe zenden van voor en na. Op deze site staan ook een aantal foto's van dikke mensen. Deze mensen zijn niet anders dan andere, maar een stuk ongezonder. Bewegen is in ieder geval de sleutel tot succes!!

Om te beginnen moet je op je voedsel gaan letten. Beperk de opname van vetten en koolhydraten en eet veel verse groenten en fruit. Drink iedere dag minstens 2 liter water. Alleen al op deze manier raak je veel kilo’s kwijt. Laat alle extraatjes staan en neem aardappelen i.p.v. rijst en vermijd pasta. Probeer suiker ook te laten staan en neem halfvolle producten i.p.v. volle. De eerste dagen zul je honger denken te hebben, maar dat is een normaal verschijnsel. Het is een reactie van het lichaam dat vooral veel vet en suiker is gewend. Neem zo veel mogelijk appelen tussendoor. Van appelen val je enorm af. Eet ook regelmatig en op gezette tijden en eet jezelf niet vol. Neem zo min mogelijk aardappelen, rijst of brood en vul het tekort aan met veel groenten en fruit. Ga nooit lijnen als je gestresst bent of tegelijkertijd met roken wil stoppen en ook niet als je ongezond bent. Een zeer goed resultaat krijg je als je minstens 1 liter Nan Yu thee drinkt op een dag. Eigenlijk zijn 2 kopjes per dag genoeg, maar bij de meeste mensen gaat het pas werken bij 1 liter per dag. Alleen al van de thee kun je tot 10 kilo per maand afvallen, afhankelijk van het overgewicht dat je hebt. Als je op gewicht bent kun je het bijouden door elke dag minstens 2 kopjes te drinken. Nan Yu thee smaakt niet vies en lijkt op normale zwarte thee. Het smaakt heel wat beter dan Phu Erth thee en werkt veel beter. Wees niet teleurgesteld als je de eerste dagen niet afvalt. Je zult het resultaat pas gaan merken na enkele dagen. Ga daarom ook niet elke dag op de weegschaal staan. Overigens weeg je in de ochtend vaak 1 a 2 kilo lichter dan in de avond en ook per dag kan het gewicht variëren omdat het lichaam zo nu en dan meer vocht vasthoudt dan op andere dagen. Zo kun je 5 kilo zijn afgevallen en tot je schrik bemerken dat je zomaar weer 3 kilo bent bijgekomen. 1 a 2 dagen later zie je dan vaak dat de kilo’s er niet echt bijgekomen zijn en het alleen maar vocht was dat je had vastgehouden.


01-02-2010, 15:58
Bedankt
UP!

01-02-2010, 17:19
trap niet in zulke onzin want als je zelf wilt afvallen kan op een gezonde manier en niet door thee...

01-02-2010, 17:29


Ik zeg toch ook niet dat ik er interesse in heb ofzo. Ik wilde er alleen meer van te weten komen.

01-02-2010, 18:26
Nan-yu Thee Helpt Zeer Zeker En Dit Kan Ik Weten Aangezien Ik 9 Kilo Lichter Erdoor Ben Geworden Dus Onzin Is Het Zeer Zeker Niet!


Rokana

01-02-2010, 18:57
OKe , & waar kan je dat kopen?
xx

01-02-2010, 19:13
uhm, als ik me niet vergis is phu earl thee en nan-yu thee hetzelfde...

01-02-2010, 19:47
het is toch wel een soort hulpmiddel? je moet daarnaast ook wel sporten en gezond eten, maar die thee geeft je net dat extra duwtje op de rug . Ik ben wel van plan om het te kopen en uit te proberen! je kan er altijd mee stopen als het niet werkt, toch?

Het is volgens mij bij de kruidvat te verkrijgen

01-02-2010, 19:52

Citaat door tetouaniathadon:
uhm, als ik me niet vergis is phu earl thee en nan-yu thee hetzelfde...

NEE HET IS NIET HETZELFDE PU-ERH VERPEST JE DARMEN EN NAN-YU DOET DAT NIET.
NAN-YU IS TE KOOP BIJ DEN TUINEN

01-02-2010, 20:05

Citaat door xLOVESTONED:
het is toch wel een soort hulpmiddel? je moet daarnaast ook wel sporten en gezond eten, maar die thee geeft je net dat extra duwtje op de rug . Ik ben wel van plan om het te kopen en uit te proberen! je kan er altijd mee stopen als het niet werkt, toch?

Het is volgens mij bij de kruidvat te verkrijgen


Ja , dat is bij kruidvat verkrijgbaar.