Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen ik hou van haar



Pagina's : [1] 2 3

31-01-2010, 20:19
,




,





,


Hoi dames/heren


Zit met het volgende

Heb een probleem ik hou heel veel van mij vriendin maar zij heeft contact met andere jongens en zij doet altijd heel kortaf tegen mij wat mij heel erg verdrietig maakt.
Want dit verdien ik echt niet ik heb alleen contact met haar en niemand anders.
Ik uit me gevoelens altijd tegenover haar maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe.
pas geleden hadden we met elkaar afgesproken het was leuk en al.
op een min punt na ze was continu met haar telefoon bezig of te wel met andere jongens aan het smsen. want keek haar aan ze bloosde ik kon helemaal niets zegge. en eergisteren had ze gsmsd heb niets laten weten van mij.

Wat moet ik doen mensen

Alvast bedankt

31-01-2010, 20:21


vergeet haar je verdient beter

31-01-2010, 20:21
Afstand nemen, zotezien heeft ze niet genoeg aan jou.

31-01-2010, 20:22


Waar zijn je ballen gebleven. Neem jij genoegen met iemand die jou niet op de eerste plek zet en er anderen contacten op na houdt?

31-01-2010, 20:22



Citaat door Gurlyzihmagrib:
Afstand nemen, zotezien heeft ze niet genoeg aan jou.



dat gaat moeilijk voel me al zo eenzaam de laatste tijd

31-01-2010, 20:25

Citaat door Anoniem00:
dat gaat moeilijk voel me al zo eenzaam de laatste tijd
doe pricies wat zij doet zou ik zeggen

31-01-2010, 20:25

Citaat door Anoniem00:
dat gaat moeilijk voel me al zo eenzaam de laatste tijd

Wees een man. Wat moet je met een meisje dat vele contacten heeft met verschillende jongens. Op het begin zal het vast moeilijk zijn, maar na mate de tijd ontmoet je vast een veel betere iemand dan haar.

31-01-2010, 20:26
Je eerste fout: Je stelt je op als een zwakkeling tegenover haar

Je tweede fout: Je uit je gevoelens aan haar. Dat kan goed zijn bij meiden die het waarderen, maar jij uit het aan de verkeerde eh mattie. Die wijf staat er niet op te wachten hoe jij haar verteld dat je van haar houdt en bijna in tranen uitbarst.

Je derde fout: Zij smst met andere en jij kijkt toe en dus geef je automatisch aan dat je het niet erg vindt en zij gaat door.

Mijn tip naar jou: Verman jezelf en laat je gevoelens niet de baas over je zijn en gebruik je hersens, want je bent even blind geworden, maar zodra je wakker wordt, dan ga je ook inzien wat voor sukkelachtig je gedrag was

31-01-2010, 20:26
meskien

echt afstand nemen hoor is betr wat heb je met iemand die steeds met andere jongens contact heeft serieus jij verdient betr tazz

dat je verdriet heb voor iemand die jou niet verdient doet me een beetje pijn ja :s

inscha'allah komt het goed

31-01-2010, 20:27

Citaat door Gurlyzihmagrib:
Wees een man. Wat moet je met een meisje dat vele contacten heeft met verschillende jongens. Op het begin zal het vast moeilijk zijn, maar na mate de tijd ontmoet je vast een veel betere iemand dan haar.




Dat mischien wel maar of ik ooit nog verliefd kan worden dat denk ik niet

31-01-2010, 20:29
Precies het zelfde doen wat zij doet. Zal haar leren en voelen

31-01-2010, 20:32
Zij verdient jou niet.

Hoe oud ben je?

31-01-2010, 20:32



Citaat door Anoniem00:
,




,





,


Hoi dames/heren


Zit met het volgende

Heb een probleem ik hou heel veel van mij vriendin maar zij heeft contact met andere jongens en zij doet altijd heel kortaf tegen mij wat mij heel erg verdrietig maakt.
Want dit verdien ik echt niet ik heb alleen contact met haar en niemand anders.
Ik uit me gevoelens altijd tegenover haar maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe.
pas geleden hadden we met elkaar afgesproken het was leuk en al.
op een min punt na ze was continu met haar telefoon bezig of te wel met andere jongens aan het smsen. want keek haar aan ze bloosde ik kon helemaal niets zegge. en eergisteren had ze gsmsd heb niets laten weten van mij.

Wat moet ik doen mensen

Alvast bedankt

Sorry, maar dit klinkt echt niet geloofwaardig.!!

31-01-2010, 20:33

Citaat door 7ob_li_met:
Zij verdient jou niet.

Hoe oud ben je?


21

31-01-2010, 20:34

Citaat door Anoniem00:
Dat mischien wel maar of ik ooit nog verliefd kan worden dat denk ik niet


Je zit nu in een ''ik kan alleen op haar verliefd worden periode''. Open je ogen en je zult erachter komen dat het allemaal niet waar is.

Pagina's : [1] 2 3