Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen met Ryanair/ een vraag over de bagage help mensen



31-01-2010, 19:56
Assalam,

Ik heb even een vraag, misschien dat iemand mij kan helepn. Ik probeerde net een vlucht te boeken bij Rayanaire. Maar hij geeft aan dat je bagage appart moet betalen. Heeft er iemand ervaring mee en klopt dat wel. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat je voor alle bagage moet betalen. ?

heeeeeellllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppp ppppppp mensen

31-01-2010, 20:07


De prijzen die jij bij Ryanair ziet zijn prijzen zonder koffers alleen met Handbagage voor elke koffer erbij moet je iets van 30 euro betalen en die koffers mogen maximaal samen 15kg wegen dus 3 koffers meenemen dan moet je 100 euro betalen erbij + mogen de koffers samen 15 kg wegen.

31-01-2010, 20:13

Citaat door Falastine:
De prijzen die jij bij Ryanair ziet zijn prijzen zonder koffers alleen met Handbagage voor elke koffer erbij moet je iets van 30 euro betalen en die koffers mogen maximaal samen 15kg wegen dus 3 koffers meenemen dan moet je 100 euro betalen erbij + mogen de koffers samen 15 kg wegen.



bedankt dat dacht ik al maar wilde het voor de zekerheid weten. Ik vind jetair/fly beter, ik ga daar boeken.

02-02-2010, 13:57
Je moet idd extra kosten betalen als je bagage wilt meenemen..