Bekijk volle/desktop versie : Egypte hoort egt op het WK, egt jammer ik had ze wel een kans gegeven op het wk



Pagina's : [1] 2

31-01-2010, 19:32

Citaat door Riffie_denboch:
ik had egypte wel een kans gegeven voor een 2 ronde of zelfs meer, ze zijn een egte team, zelfs zonder hun sterspelers Amr zaki-aboutreka-mido, Algerije moet het weer verpesten, zoals ze een mooie halve finale hebben verpest tussen Egypte en Ivoorkust,


Mabrouk li Masr
.

31-01-2010, 19:42



Citaat door Riffie_denboch:
ik had egypte wel een kans gegeven voor een 2 ronde of zelfs meer, ze zijn een egte team, zelfs zonder hun sterspelers Amr zaki-aboutreka-mido, Algerije moet het weer verpesten, zoals ze een mooie halve finale hebben verpest tussen Egypte en Ivoorkust,


Mabrouk li Masr


voetbal is soms hard

31-01-2010, 19:45

Citaat door Riffie_denboch:
ik had egypte wel een kans gegeven voor een 2 ronde of zelfs meer, ze zijn een egte team, zelfs zonder hun sterspelers Amr zaki-aboutreka-mido, Algerije moet het weer verpesten, zoals ze een mooie halve finale hebben verpest tussen Egypte en Ivoorkust,


Mabrouk li Masr


Allah ie barek feek! Mabrouk lena kolena!

Helaas voor Egypte weten ze telkens het te verpesten voor het WK, terwijl ze écht goed zijn. Maar Algerije is ook goed en insha'Allah schoppen ze het ver!

31-01-2010, 19:47

Citaat door Riffie_denboch:
heel hard, want geloof mij Algerije gaat pakrammel op het WK krijgen,ze gaan ons alleen maar voorschut zetten, had liever egypte prachtige voetbal



Egypte is een slimme ploeg, zoals de commentator van Eurosport steeds zei

31-01-2010, 19:47



Citaat door Amoera.:
Allah ie barek feek! Mabrouk lena kolena!

Helaas voor Egypte weten ze telkens het te verpesten voor het WK, terwijl ze écht goed zijn. Maar Algerije is ook goed en insha'Allah schoppen ze het ver!


het anti-voetbal van algerije krijgt het moeilijk op het WK

31-01-2010, 19:51

Citaat door Riffie_denboch:
pff ze scoorden 3 keer tegen het Top brazilie petje af voor egypte, niemand kan ze stoppen in afrika alleen marokko daar winnen ze zelden van


ze wachten hun momenten goed af, daarom zijn ze zo gevaarlijk

31-01-2010, 19:51

Citaat door Riffie_denboch:
als egypte 4 scoort tegen Algerije zie ik het somber in voor Algerije als ze tegen Gerarrard Lampard Owen Bekham Crouch enzz moeten spele


voor Engeland is Algerije slechts een oefenpartijtje

31-01-2010, 19:55

Citaat door Riffie_denboch:
whaha ik vrees voor een pakrammel onder hun broekjes, k hoor die algerijnen nie meer op m.nl ze zijn in eens spoorloos


ewa, successupporters

31-01-2010, 19:55

Citaat door freerunnerz:
het anti-voetbal van algerije krijgt het moeilijk op het WK


Haha. We houden hoop!

31-01-2010, 19:56

Citaat door Amoera.:
Haha. We houden hoop!


bij voetbal is hoop slechts lucht

31-01-2010, 19:59

Citaat door Riffie_denboch:
als je algerijnse zender opzet kan ik me egt aan iriteren, ze hebben wel 100 liedjes gemaakt omdat ze naar wk zijn gegaan, altijd met hun 1 2 3 vive algerie al die tamara en dan pakrammel krijgen van Engeland straks, liever egypte



waarom ergeren? je maakt je zelf alleen maar onnodig gek, is niet nodig...anti-voetbal wordt altijd wel een keer afgestraft, net als met die italianen...waar waren ze na 2006?

31-01-2010, 20:00

Citaat door freerunnerz:
bij voetbal is hoop slechts lucht


Haha. Ach joh. Ook dat moeten we blijven hebben.

31-01-2010, 20:03



Citaat door Riffie_denboch:
haha ze italie kreeg pakslaag van egypte, ik zie algerije egt nie winnen van sterke Slovenie en Amerike en Engeland helemaal nie


de volgende ronde halen wordt heel moeilijk voor ze, tenzij geluk om de hoek komt komt kijken

Slovenië, Amerika en Engeland hebben alledrie een hecht team

31-01-2010, 20:34

Citaat door Riffie_denboch:
ik had egypte wel een kans gegeven voor een 2 ronde of zelfs meer, ze zijn een egte team, zelfs zonder hun sterspelers Amr zaki-aboutreka-mido, Algerije moet het weer verpesten, zoals ze een mooie halve finale hebben verpest tussen Egypte en Ivoorkust,


Mabrouk li Masr



marokko had wereldkamioen moeten worden in 98

31-01-2010, 20:51

Citaat door Riffie_denboch:
ik had egypte wel een kans gegeven voor een 2 ronde of zelfs meer, ze zijn een egte team, zelfs zonder hun sterspelers Amr zaki-aboutreka-mido, Algerije moet het weer verpesten, zoals ze een mooie halve finale hebben verpest tussen Egypte en Ivoorkust,


Mabrouk li Masr


shokran man,,,ik vind het jammer maar goed,, 3 x afrikacup

Pagina's : [1] 2