Bekijk volle/desktop versie : Studie oproep aan 'INTERNATIONAL BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES' studenten



31-01-2010, 18:50
Salaam dames en heren,

Bij deze doe ik een beroep op studenten die pas begonnen zijn met de opleiding International Business and Management Studies.

Ik ben na een paar weken tijd veranderd van opleiding, met als gevolg dat ik de aangeschafte studieboeken niet nodig heb gehad. Ik vind het zonde dat ze maar in me boekenkast blijven staan en zodoende wil ik ze graag kwijt. Dus ben jij net begonnen aan de opleiding IBMS en heb je nog geen boeken aangeschaft, of mis je nog boeken? Dan kun je me een mailtje sturen. Al zijn de boeken helemaal niet gebruikt, ik bied ze uiteraard niet tegen de normale verkoopprijs aan. Ik ben zelf nog student en ik weet dus hoe duur ze normaal zijn. Dus wil je een boek dan komen we er qua prijs sowiezo wel uit. De volgende boeken heb ik in bezit:



Principles of Accounting Needles, Belverd 10e druk ISBN 9780618736614
Cultures and Organizations Hofstede, Geert 2e druk ISBN 9780071439596
Marketing an Introduction Armstrong, Gary 9e druk ISBN 978140822203
New Era of Management Daft, Richard 2e druk ISBN 9781408009307


Mijn e-mailadres: lailaatje1989@live.nl

Wa alaikoem salaam,
Laila

31-01-2010, 21:27


Waarom ben je met de studie gestopt?

31-01-2010, 23:13

Citaat door Madame.A_:
Waarom ben je met de studie gestopt?


Vraag ik me ook af, gezien het feit ik die studie insha'Allah wil gaan volgen.

31-01-2010, 23:43
Salaam dames, ik ben door persoonlijke redenen gestopt met de opleiding. Het had niets te maken met de opleiding zelf te maken maar het was gewoon zo dat ik een verkeerde keus had gemaakt.


Citaat door hannie1012:
Vraag ik me ook af, gezien het feit ik die studie insha'Allah wil gaan volgen.


Hey Hannie, wanneer ben je van plan om insha'allah met deze opleiding te gaan beginnen?

31-01-2010, 23:53



Citaat door doemaariets: