Bekijk volle/desktop versie : Meisjes :S ik help je verder!



Pagina's : [1] 2

31-01-2010, 16:17
Hey jongens,
Aangezien ik een meisje ben en heel veel ervaring heb met meisje zijn. haha
wil ik jullie verderhelpen met jullie vragen. Vraag maar raak!
Here we go!

31-01-2010, 16:19


Moet je niet eerst advies aan jezelf geven aangezien je topic over je vriendje ?

31-01-2010, 16:19
Waarom zijn jullie zulke zwakke hersenloze emhazkien wezens?

31-01-2010, 16:19

Citaat door Doorzetster_:
Moet je niet eerst advies aan jezelf geven aangezien je topic over je vriendje ?


ZWIJG ZWIJG ZWIJG!

31-01-2010, 16:20



Citaat door Mokeraar:
Waarom zijn jullie zulke zwakke hersenloze emhazkien wezens?


Sorry hoor ik volg momenteel zware studies, dus ik ben al een voorbeeld van 'niet hersenloos' en dat laatste is jou eigen mening. Verschilt van mens tot mens.

31-01-2010, 16:20

Citaat door Mokeraar:
Waarom zijn jullie zulke zwakke hersenloze emhazkien wezens?


Jullie jongens doen dat met meisjes!

31-01-2010, 16:24
Wrm kunnen jullie niet goed communiceren ? Wij kunnen jullie ged8e niet lezen he

31-01-2010, 16:26

Citaat door missilhame:
Sorry hoor ik volg momenteel zware studies, dus ik ben al een voorbeeld van 'niet hersenloos' en dat laatste is jou eigen mening. Verschilt van mens tot mens.



Sorry, maar ik moet dit zeggen. Ik ben niet perfect maar moet jou toch corrigeren aangezien je zware studies volgt: het is jouW mening meid, is bezittelijk.

31-01-2010, 16:27

Citaat door Stiiekemmm:
Jullie jongens doen dat met meisjes!

Geef jongens maar de schuld

31-01-2010, 16:27

Citaat door Maxed_DLV:
Wrm kunnen jullie niet goed communiceren ? Wij kunnen jullie ged8e niet lezen he


Meisjes voelen zich te goed om zelf altijd te moetten beginnen over het probleem. Jongens moetten blijven doorvragen, zodat zij zich het middelpunt voelen van het gesprek.

31-01-2010, 16:28

Citaat door Aloho:
Sorry, maar ik moet dit zeggen. Ik ben niet perfect maar moet jou toch corrigeren aangezien je zware studies volgt: het is jouW mening meid, is bezittelijk.


ik typ altyd zo op de computer, ga je niet beter voelen ofso.
een voorbeeld hiervan is dus namelijk 'altyd'.
het is tog verstaanbaar? dus hou je bek

31-01-2010, 16:30

Citaat door missilhame:
Meisjes voelen zich te goed om zelf altijd te moetten beginnen over het probleem. Jongens moetten blijven doorvragen, zodat zij zich het middelpunt voelen van het gesprek.


NEen jullie worden kwaad omdat jullie verw8en dat wij iets doen zonder dat jullie iets zeggen. Ik bedoel iets zeggen kost toch niet zoveel moeite

31-01-2010, 16:31



Citaat door missilhame:
ik typ altyd zo op de computer, ga je niet beter voelen ofso.
een voorbeeld hiervan is dus namelijk 'altyd'.
het is tog verstaanbaar? dus hou je bek



Typisch, ik gaf al aan dat ik niet perfect ben
Maar je weet inderdaad alles over meisjes, ook dat ze snel boos kunnen worden om de meest belachelijke dingen.

En btw meid, ik heb een mond en geen bek. Als je echt zware studies aan het volgen bent, dan weet je maar al te goed dat een bek tot een dier behoort en niet tot de mens.

31-01-2010, 16:32

Citaat door Maxed_DLV:
NEen jullie worden kwaad omdat jullie verw8en dat wij iets doen zonder dat jullie iets zeggen. Ik bedoel iets zeggen kost toch niet zoveel moeite


We verwachten dat van jullie. We zijn zo ingesteld, alles moet van de jongen komen. Als jullie toch zo graag de leider spelen, moet dit toch geen probleem zijn ?

31-01-2010, 16:33

Citaat door Aloho:
Typisch, ik gaf al aan dat ik niet perfect ben
Maar je weet inderdaad alles over meisjes, ook dat ze snel boos kunnen worden om de meest belachelijke dingen.

En btw meid, ik heb een mond en geen bek. Als je echt zware studies aan het volgen bent, dan weet je maar al te goed dat een bek tot een dier behoort en niet tot de mens.


Dat weet ik lieve schat dat een bek tot een dier hoor. Daarom dus voor een tweede keer. HOU JE BEK!

Pagina's : [1] 2