Bekijk volle/desktop versie : Lopend buffet



Pagina's : [1] 2 3

31-01-2010, 15:19
Beste dames,

Heeft iemand wel eens op een feest meegemaakt dat er een lopend buffet was? en wat vond je ervan? zou dit graag eens willen meemaken, maar vraag me af hoe de rest hier ook op zou reageren, voornamelijk 'oudere vrouwen'. Veel mensen hebben nl liever dat je alles voor hun neus legt.
Maar als je erover nadenkt denk ik om verspilling te voorkomen kun je toch beter zo een leuk buffet doen....

Hoor graag jullie meningen/ervaringen ed. Djazakalahoegair.

31-01-2010, 16:31


Heb dat 1 keer meegemaakt bij een bruiloft. Het was zo'n gek gezicht, al die vrouwen in een rij staan.

31-01-2010, 16:38
ik zou het niet doen, srry door de kids die ze mee nemen is het niet fijn, je weet bij ons geen manieren.

31-01-2010, 16:55
salaam meid,

heb het op mijn bruiloft gehad en het was heerlijk.
er was veel keus en de mensen genoten er echt van, heb zoveel complimenten gehad. de dj heeft door de mic omgeroepen dat het tafel voor tafel gaat. en de serveersters van de catering hebben de gasten ook begeleid, ging dus heel soepel en mensen konden ook opnieuw scheppen als ze nog wat wilden eten.

ik was er eerst ook bang voor dat het chaos zou zijn enzo, aangezien het niet ons ding is.

31-01-2010, 17:44



Citaat door thmazight:
salaam meid,

heb het op mijn bruiloft gehad en het was heerlijk.
er was veel keus en de mensen genoten er echt van, heb zoveel complimenten gehad. de dj heeft door de mic omgeroepen dat het tafel voor tafel gaat. en de serveersters van de catering hebben de gasten ook begeleid, ging dus heel soepel en mensen konden ook opnieuw scheppen als ze nog wat wilden eten.

ik was er eerst ook bang voor dat het chaos zou zijn enzo, aangezien het niet ons ding is.


Uit wat konden je gasten dan allemaal kiezen?

31-01-2010, 20:29
wat serveren ze zoal?

31-01-2010, 20:41
Als het voor een kleine groep is dan is een buffet wel te doen.

31-01-2010, 22:09
Ik heb dat een keer op een bruiloft meegemaakt. Het was een Nederlandse feest en er was veel keuze. Vis en andere vegatarische gerechten. Voor een Marokkaans feest is zo'n buffet niet zo verstandig.

01-02-2010, 10:20

Citaat door Layda:
Heb dat 1 keer meegemaakt bij een bruiloft. Het was zo'n gek gezicht, al die vrouwen in een rij staan.


Ja indd dat zijn marokkanen niet gewend eh. Maar wat vondt je er zelf van en wat vond je van het eten ed.

01-02-2010, 10:25

Citaat door thmazight:
salaam meid,

heb het op mijn bruiloft gehad en het was heerlijk.
er was veel keus en de mensen genoten er echt van, heb zoveel complimenten gehad. de dj heeft door de mic omgeroepen dat het tafel voor tafel gaat. en de serveersters van de catering hebben de gasten ook begeleid, ging dus heel soepel en mensen konden ook opnieuw scheppen als ze nog wat wilden eten.

ik was er eerst ook bang voor dat het chaos zou zijn enzo, aangezien het niet ons ding is.


Netjes, dus er zat dan wel structuur in als het per tafel gaat indd. en met toezicht van serveersers/ opdiensters.
En was er veel keus? en wat was er allemaal voor lekkers?

01-02-2010, 10:27

Citaat door Bogossa.:
Ik heb dat een keer op een bruiloft meegemaakt. Het was een Nederlandse feest en er was veel keuze. Vis en andere vegatarische gerechten. Voor een Marokkaans feest is zo'n buffet niet zo verstandig.



Waarom niet voor marokkaans feest? wat maakt het verschil denk je? denk dat het een kwestie van gewoonte is, marokkaanse vrouwen zijn lui ze willen alles voor hun neus krijgen en liefst ook niet van plek opstaan om ergens anders te gaan buurten of een tafel volledig te maken.... maar het wordt zo ook in stand gehouden. Denk dat ze een heropvoeding zo krijgen... opstaan voor je eten

01-02-2010, 12:40

Citaat door Sharifa__:
Waarom niet voor marokkaans feest? wat maakt het verschil denk je? denk dat het een kwestie van gewoonte is, marokkaanse vrouwen zijn lui ze willen alles voor hun neus krijgen en liefst ook niet van plek opstaan om ergens anders te gaan buurten of een tafel volledig te maken.... maar het wordt zo ook in stand gehouden. Denk dat ze een heropvoeding zo krijgen... opstaan voor je eten


De eerste generatie vrouwen vind dat gewoon gek.
Ik stelde het een keer voor, weet je wat mn ma zei.
"Ik ga tog niet met een bordje heen en weer lopen om eten op te scheppen,dan lijk je net een bedelaar"

We moesten wel allemaal lachen.

Zelf heb ik vaak buffets meegemaakt,maar niet op feesten.
Zou me wel leuk lijken.

01-02-2010, 12:45



Citaat door vrouwtjuh81:
De eerste generatie vrouwen vind dat gewoon gek.
Ik stelde het een keer voor, weet je wat mn ma zei.
"Ik ga tog niet met een bordje heen en weer lopen om eten op te scheppen,dan lijk je net een bedelaar"

We moesten wel allemaal lachen.

Zelf heb ik vaak buffets meegemaakt,maar niet op feesten.
Zou me wel leuk lijken.



Hahahahah meskina je moeder, mijn moeder zou dat misschien ook wel een gek idee vinden hoor... weet zelf ook niet hoe het is, maar zou het dolgraag eens een keer willen meemaken.
Ik bedoel, als we uit eten gaan bij japanse restaurant, waar ze ook lopend buffet hebben (non stop) vind ik het ook erg leuk/gezellig/lekker, waarom zou dat dan niet voor een feest kunnen. Lijkt me echt geweldig wil het zo graag een keer meemaken of zelf een keer doen.

01-02-2010, 13:09

Citaat door Sharifa__:
Hahahahah meskina je moeder, mijn moeder zou dat misschien ook wel een gek idee vinden hoor... weet zelf ook niet hoe het is, maar zou het dolgraag eens een keer willen meemaken.
Ik bedoel, als we uit eten gaan bij japanse restaurant, waar ze ook lopend buffet hebben (non stop) vind ik het ook erg leuk/gezellig/lekker, waarom zou dat dan niet voor een feest kunnen. Lijkt me echt geweldig wil het zo graag een keer meemaken of zelf een keer doen.


In restaurants vind ik de buffets meestal gewoontjes.
In egypte heb ik een keer een buffet meegemaakt,meid je wil niet weten.
Wallah ik keek echt mn ogen uit en ik ben best wat gewend,maar dat overtrof echt alles.
Het was zo gigantisch groot en alleen afdeling deserts was echt giga.
Mooiste en grootste buffet dat ik ooit had gezien.

01-02-2010, 13:23

Citaat door vrouwtjuh81:
In restaurants vind ik de buffets meestal gewoontjes.
In egypte heb ik een keer een buffet meegemaakt,meid je wil niet weten.
Wallah ik keek echt mn ogen uit en ik ben best wat gewend,maar dat overtrof echt alles.
Het was zo gigantisch groot en alleen afdeling deserts was echt giga.
Mooiste en grootste buffet dat ik ooit had gezien.


Is toch geweldig ik krijg honger van je hahaha

Pagina's : [1] 2 3