Bekijk volle/desktop versie : Bang Voor De Toekomst



Pagina's : [1] 2

29-11-2002, 20:54
Salaam mensen..

Incha'allah zullen de moslims overal ter wereld het respect dat ze verdienen terugkrijgen van de niet-moslims.

Maar het ziet momenteel niet zo goed uit..

Zie jij misschien de toekomst rooskleurig ..of grijs..en wazig.

Allahu A3lam..


Ik hoop ooit op een stabiele samenleving..waar respect voor elkaar de rode draad is in het dagdagelijkse samenleven met anderen.


Hoop mee..

29-11-2002, 20:58



Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice


Ik hoop ooit op een stabiele samenleving..waar respect voor elkaar de rode draad is in het dagdagelijkse samenleven met anderen.


Hoop mee..
Ja ik hoop het ook MJ, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het zover zal komen. Eerder het tegenovergestelde...

29-11-2002, 20:59
Op dit moment hebben de moslims inderdaad veel te verduren. Dan nog mogen wij de hoop niet opgeven dat het uiteindelijk weer goed komt, inshallah. Alles heeft zijn redenen. En vergeet niet...de moslims zullen ooit zegevieren. Ik hoop dat ik nog leef om het mee te maken.

29-11-2002, 20:59

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen..

Incha'allah zullen de moslims overal ter wereld het respect dat ze verdienen terugkrijgen van de niet-moslims.

Maar het ziet momenteel niet zo goed uit..

Zie jij misschien de toekomst rooskleurig ..of grijs..en wazig.

Allahu A3lam..


Ik hoop ooit op een stabiele samenleving..waar respect voor elkaar de rode draad is in het dagdagelijkse samenleven met anderen.


Hoop mee..
ik zie het donkerder en donkerder worden...ik begrijp het niet maar het was eenmaal voorbestemd....justice will be served inchaillah

29-11-2002, 20:59


wajaaaaaaaaaaa ik heb deze topics gemist

uhm de toekomst??
ik heb geen flauw idee
maar ik hoop dat iedereen elkaar leert respecteren en dat er minder geweld en oorlog is
alleen maar onschuldige mensen zijn het slachtoffer

29-11-2002, 21:00
een ding heb ik van mijn moeder geleerd en dat is dat de waarheid altijd boven water komt

Heb vertrouwen in Allah! En de ECHTE teroristen zullen hun hel krijgen. Wij mogen nooit opgeven, mijn hart huilt als ik moslims zo negatief over mekaar zie praten zoals hier op jasmina vaak gebeurt. Ik vond het vroeger altijd zo een sterke troef van de marokkanen dat ze altijd achter elkaar stonden. Heb je ruzie met een dan had je gelijk een hele groep tegen je, maar ik merk dat het langzaam aan minder begint te worden.

Maar ik vertrouw er zeker op dat deze negatieve publiciteit weg gaat. Je moet wel

29-11-2002, 21:00
ik zie de toekomts echt selcht....er lijkt geen einde te komen aan alla haat en geweld op de wereld...ik vraag me echt af hoe het er over een paar jaar zal uitzien......

29-11-2002, 21:08
Ooit zal het wel komen.

Alles komt op z'n tijd.

Het kan nu helemaal niet rooskleurig eruit zien, en iedereen ziet het nu somber in. Maar Allah weet het, het beste. En Hij zal de moslims niet laten zakken.

Allah kadir 3ala koulie che

29-11-2002, 21:12
Wij zijn nu allemaal getuige van..triestig..

Ik voel mij niet goed als ik eraan denk

29-11-2002, 21:23
denk maar aan al het goede wat nog komen gaat

Je moet possitief blijven

29-11-2002, 21:28
hm... nou geloof mij de autochtone jeugd is veel radicaler.. hiermee zeg ik niet iedereen.. maar in mijn omgeving wel.. en dat is echt geen pretje..

Dus ik zie het in mijn omgeving niet al te rooslkleurig in.. maar ik ga de discussie aan.. misschien kan ik dan rare gedachtes van hun over ons wegnemen..

Nadia

29-11-2002, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door angel21
denk maar aan al het goede wat nog komen gaat

Je moet possitief blijven
Hoe moet ik dat doen angel..positief blijven..elke dag worden er moslims vernederd of gedood..

29-11-2002, 21:30


Kunnen we ooit samenleven...samen met andere culturen..

29-11-2002, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Hoe moet ik dat doen angel..positief blijven..elke dag worden er moslims vernederd of gedood..
Het is gewoon el mektab. Allah laat niks zonder een reden gebeuren. Dat dit zou gebeuren, was bekend voordat de mens bestond.

Maar rechtvaardigheid zal zegevieren. Ik persoonlijk denk ook dat het een soort test is. Hoe diep gaat onze iman. Geven we bij het kleinste gebeurtenis op of blijven we vertrouwen in Allah hebben?

Dit is nog maar een begin, I think.

29-11-2002, 21:43

Citaat:
Origineel gepost door angel21
Het is gewoon el mektab. Allah laat niks zonder een reden gebeuren. Dat dit zou gebeuren, was bekend voordat de mens bestond.

Maar rechtvaardigheid zal zegevieren. Ik persoonlijk denk ook dat het een soort test is. Hoe diep gaat onze iman. Geven we bij het kleinste gebeurtenis op of blijven we vertrouwen in Allah hebben?

Dit is nog maar een begin, I think.
Ik hoop incha'allah dat ons niet nog een zwaardere beproeving te wachten staat.

Pagina's : [1] 2