Bekijk volle/desktop versie : Iemand die me kan helpen?? Low Budet



Pagina's : [1] 2 3

31-01-2010, 14:53
Anasheedband
Kokkin
Negeffa of ziyana die sieraden heeft en de make-up kan doen.
Bruidsvervoer
Bruidsbank
Video/fotograaf
Bruidsboeket
Ringen
Corsage
Bruidstaart
Serveersters
Bruidsduiven
Bruidsjurk

zaal heb ik al
Bruidslebsat laat ik zelf naaien
ben ik iets vergeten??

31-01-2010, 14:54


ziana Nida
mooie en goedkoop

31-01-2010, 14:54
hoi meid

je bent serveersters vergeten decoratie

Mvg,

Serveersters Elwardat

31-01-2010, 15:27
kijk op http://www.everyoneweb.com/chafsbedankjes
ook doen wij aan jurkenverhuur,catering,salades en bestillat maken, hebben een vrouwenband,decoratieverhuur

31-01-2010, 15:29


Voor een complete Bruidspaarhoek kun je bij mij terecht (Troonstoelen geen bruidsbank)

Nu 20 euro korting!
Voor meer info graag mailen

Mvg,

Bruidspaarhoek

31-01-2010, 15:49

Citaat door lalla_Laaroussa:
Anasheedband
Kokkin
Negeffa of ziyana die sieraden heeft en de make-up kan doen.
Bruidsvervoer
Bruidsbank
Video/fotograaf
Bruidsboeket
Ringen
Corsage
Bruidstaart
Serveersters
Bruidsduiven
Bruidsjurk

zaal heb ik al
Bruidslebsat laat ik zelf naaien
ben ik iets vergeten??



Hoi meid,

Als je op zoek bent naar troontoelen of bruidsbanken voor je hennadag of bruilofd neem dan een kijkje in mijn album.

Voor decoratie zie N&N decorations

31-01-2010, 15:50

Citaat door lalla_Laaroussa:

Anasheedband
Kokkin: een tante of een kennis? een voor en hoofdgerecht laten maken zoals vroeger of in marokko in rwomath dat zijn grote panne. Het nagerecht kun je simpel vianettaijs of andere ijs of bavarois nemen met fruit eromheen of zelf iets maken in plasticke bakjes met deksel bv. tiramisu/bavarois/chocolademousse ed.
Negeffa of ziyana die sieraden heeft en de make-up kan doen.
Bruidsvervoer geen. Op mijn bruiloft ben ik gewoon weggereden in mijn papa's auto, mijn broer reed... we hadden ook geen stoet. Het is dan donker, niemand ziet wat...en anders een mooie auto lenen van iemand, een vriend van je echtgenoot of een neef/broer/oom ed.
Bruidsbank
Video/fotograaf laat je zusjes/nichtjes/vriendinnen gewoon foto's maken en filmen. Die filmen vaak ook leuke dingen ipv altijd zo saai alleen jou en je man. Zorg zelf dan voor videobandjes/batterijen etc.
Bruidsboeket kun je heel mooi zelf maken. Effe serieus je koopt gewoon de bloemen die je zelf leuk vindt en bind deze samen. Een mooi lintje eromheen en klaar. Voor inspiratie/ideetjes kun je op afbeeldingen google kijken
Ringen
Corsage dit kun je ook zelf maken! voor je man hetzelfde als jij (bloemen die in jou boeket terug te vinden zijn) en voor zusjes of nichtjes ed. kun je ook zo maken of heel simpel op de markt neppe bloemetjes halen bij het 'naai/knopen kraampje' en dit spelden
Bruidstaart basistaart is gemakkelijk gemaakt. Dit kun je bekleden met fondant, dit kun je kant en klaar kopen en daarmee de taart bedekken. Je kunt dan zelf bepalen hoe hoog je de taart maakt, welke kleur/versiering ed. of je neemt zo een standaard met verschillende lagen en haalt gewoon vlaaien.. ook erg lekker
Serveersters
Bruidsduiven dit is onnodig
Bruidsjurk huren

zaal heb ik al
Bruidslebsat laat ik zelf naaien
ben ik iets vergeten??


Je bent evt. ook je bruidslingerie vergeten en schoentjes die je die dag gaat dragen.

Tip: vraag aan zusjes/broers/vriendinnen of ze dingen cadeau willen doen. OP mijn bruiloft heb ik dj/bedankjes/taart cadeau gehad... dat bespaart weer voor jou....

31-01-2010, 15:52
Zie onze ot..
alles voor je hennadag thuis...
We zijn low budget.. pm ons!

31-01-2010, 15:52
Up voor jou !

31-01-2010, 16:05
trouwkaarten en bedankjes kijk je op:

http://www.timelessgifts.nl

31-01-2010, 16:25
decoratie ?

01-02-2010, 11:03
Geen kosten maken die niet nodig zijn is mijn advies.

01-02-2010, 11:14


Up voor jou! Mocht je nog serveersters nodig hebben dan kun je mij altijd pmen of bellen met 0684066576!

Succes meid!

01-02-2010, 11:54
voor een mooie complete barok bruidsbank moet je zijn bij deze nummer 0634008836, ze is tijdelijk geblokeert wegens reclame, maar heeft een heeeelee mooie bank!!!

01-02-2010, 11:54
voor een mooie complete barok bruidsbank moet je zijn bij deze nummer 0634008836, ze is tijdelijk geblokeert wegens reclame, maar heeft een heeeelee mooie bank!!! voor 100 euro maar!!!

Pagina's : [1] 2 3