Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Verlaten door mijn man



Pagina's : [1] 2 3 4

31-01-2010, 13:55
Na 9 jaar huwelijk kwam ik erachter dat je al drie jaar een ander had.
Met wie was ik in hemelsnaam getrouwd?
Je bent vertrokken naar haar, je hebt me achter gelaten met een peuter van 2,5 en een baby.
Je haat me omdat ik je heb betrapt, je haat me omdat ik niet accepteer dat jullie relatie door blijft gaan, je haat me omdat we door de scheiding in schulden gaan zitten en je je minnares niet alles kunt geven, je haat me omdat je eerst alle schulden door mijn inkomen had willen afbetalen en er dan pas vandoor had willen gaan, ik heb je te vroeg betrapt vind je.

Daar sta ik dan, alleen, met lege handen, met een droom die in een nachtmerrie is veranderd, met geen licht aan het einde van de tunnel, alleen maar duisternis.
Iedereen roept dat ik niet moet treuren maar door moet gaan, dat ik nog veel waard ben, maar de berg is nog veel te steil voor mij. De pijn zit nog veel te diep, terwijl jij zit te lachen en genieten met haar, rollen mijn tranen op mijn wangen, dag en nacht.

Wat kan het leven toch zwaar zijn. Ooit zal je misschien de pijn voelen die ik nu voel.

31-01-2010, 14:07


Zo echt erg !!!!! Ik vind het echt erg voor je ik kan daar zo boos om worden . Wat zijn somigen mensen vies ongelooflijk gewoon en hoe ben je er achter gekomen dan na 3 jaar pas??

12-02-2010, 21:47
allah zal je helpen insa,Allah
ik wens je veel sabr en hoop dat alles goed komt.

13-02-2010, 22:10
De pijn is ook heel diep, maar als vrouw zijnde, als moeder zijnde van 2 kids moet je sterk zijn en je niet diep laten verzinken door zn amateur!!!

De kids voele het aan en de tijd dringt door geniet van je kids zo lang het kan want voor je het weet heb je een hoop gemist!

Treur, verwerk maar blijf met beide benen op de grond staan,, stel hem geen vragen meer maar stel allah die richt je tot hem want je bent nooit alleen geweest en je zult het ook nooit zijn, Het gene waar je in gelooft zal je kracht geven!hij zal over jullie waken, kijk je 2 wondertjes.. die oogjes zulle jou nooit in de steek laten!

14-02-2010, 17:13


Ik weet hoe je voelt,maar laat het aan Allah over .
Ik wens jou veel sterkte en sbar om om toch door te gaan en met jou kindjes wat van het leven te genieten en wat betreft die man die krijgt zijn straf wel in dit leven Allah is groot .



groetjes samira

01-03-2010, 21:13
oh wat vies!! wat een gemene actie zeg! ooh ik vind dit echt erg voor je, dat je man je zoiets kon aandoen is echt niet normaal, end at die minnares van hem dat toelaat is nog erger..stel kneusjes, soort zoekt soort, en zij hebben elkaar gevonden.. wees blij dat jij niet bij dat soort hoort meid!!

you know better than that

wens je veel sterkte!!

15-03-2010, 16:27
ik wens jou veel sterkte

15-03-2010, 19:12

Citaat door Wardaaz:
Na 9 jaar huwelijk kwam ik erachter dat je al drie jaar een ander had.
Met wie was ik in hemelsnaam getrouwd?
Je bent vertrokken naar haar, je hebt me achter gelaten met een peuter van 2,5 en een baby.
Je haat me omdat ik je heb betrapt, je haat me omdat ik niet accepteer dat jullie relatie door blijft gaan, je haat me omdat we door de scheiding in schulden gaan zitten en je je minnares niet alles kunt geven, je haat me omdat je eerst alle schulden door mijn inkomen had willen afbetalen en er dan pas vandoor had willen gaan, ik heb je te vroeg betrapt vind je.

Daar sta ik dan, alleen, met lege handen, met een droom die in een nachtmerrie is veranderd, met geen licht aan het einde van de tunnel, alleen maar duisternis.
Iedereen roept dat ik niet moet treuren maar door moet gaan, dat ik nog veel waard ben, maar de berg is nog veel te steil voor mij. De pijn zit nog veel te diep, terwijl jij zit te lachen en genieten met haar, rollen mijn tranen op mijn wangen, dag en nacht.

Wat kan het leven toch zwaar zijn. Ooit zal je misschien de pijn voelen die ik nu voel.

ja mannen he ik zal blij zijn als ik een erlijke man tref

15-03-2010, 22:10
Heel mooi gedicht meid, 't raakte me echt

Moge allaah het vergemakkelen voor je en je bijstaan..

15-03-2010, 22:18

Citaat door Oem__Yassine:
Heel mooi gedicht meid, 't raakte me echt

Moge allaah het vergemakkelen voor je en je bijstaan..



gedicht

16-03-2010, 23:27

Citaat door meysa.:
gedicht


misschien bedoelde ze alleen het eind
stukje?

17-03-2010, 19:27

Citaat door Wardaaz:
Salaam

Ik zag ons echt de rest van ons leven samen, samen naar Mekka, thuis omringd door onze kinderen en kleinkinderen. Maar Allah haalt soms iets van iemand weg als hij ziet dat het slecht voor die persoon is. Daarom kan ik het nu van een afstand bekijken. Ik weet dat Allah mij ooit gaat verbinden aan de man waar ik altijd op heb gewacht die zoals mij is, waarschijnlijk is mijn pad gewoon zo dat ik mijn huidige man van Allah moest verlaten om daarna wel de juiste ooit te treffen. Alles is Elmaktab.
Ik vind het nu niet erg meer want hij en zij passen bij elkaar, zij vindt zina goed en hij ook, dus dat zal een heel fijn huwelijk worden tussen hun.

Zoals ze zeggen: goede mannen voor goede vrouwen en slechte mannen voor slechte vrouwen.


Beste zuster. dit waren jouw woorden. Onthou deze wijze woorden. Je moet Allah swt dankbaar zijn dat hij zijn spullen heeft gepakt en gaan samen wonen met haar want slechte mannen zijn voor slechte vrouwen en jij mijn beste zuster: goede vrouwen zijn voor goede mannen. Allah swt heeft de beste man voor jou bewaard. Met de toestemming van Allah swt zal de juiste man jou vinden insha Allah.

Ik zal aan je denken.

ps; Once a cheater, always a cheater.

17-03-2010, 19:57


Veel sbar toegewenst. Houd je sterk voor je kinderen.

17-03-2010, 20:02


ik snap zulke mannen echt niet.

17-03-2010, 20:24
Ik vind het zo erg voor jou meid heb er echt geen woorden voor

Pagina's : [1] 2 3 4