Bekijk volle/desktop versie : keukenvraagje?



31-01-2010, 10:27
salam zusters,

ik heb een vraagje;

ik had vanmorgen drumsticks gekruid, maar nu heb ik er geen zin meer in en wil wat anders klaarmaken voor vanavond. Wat kan ik met de drumsticks doen? Terugzetten in de vriezer of is dit niet verstandig vanwege bacterieen?

31-01-2010, 10:34


Als je ze al een keer had ingevroren, mogen ze niet meer in de diepvries. ALs je ze gisteren hebt gekocht bij de slager en vandaag gekruid, dan zouden ze wel in de vriezer mogen.
Anders laat je ze in de koelkast staan voor morgen, trekken de kruiden nog beter in.

31-01-2010, 10:36

Citaat door Oktober:
Als je ze al een keer had ingevroren, mogen ze niet meer in de diepvries. ALs je ze gisteren hebt gekocht bij de slager en vandaag gekruid, dan zouden ze wel in de vriezer mogen.
Anders laat je ze in de koelkast staan voor morgen, trekken de kruiden nog beter in.




nee ze waren al in de vriezer, alleen nu ze gekruid zijn heb ik er geen zin meer in ( ongi ). Dan krijg ik trek in de raarste gerechten

31-01-2010, 10:56
ze kunnen dan niet meer terug in de vriezer.

31-01-2010, 10:59


zoals een ander lid al zei zet ze terug in de koelkast laat ze lekker een daggie in de marinade zijn ze morgen overheelijk!

31-01-2010, 11:02

Citaat door KHouVanA:
zoals een ander lid al zei zet ze terug in de koelkast laat ze lekker een daggie in de marinade zijn ze morgen overheelijk!



Ja alleen nu ben ik kip beldi aan het maken en voor mijn man en ik is het al teveel laat staan die drumsticks erbij. Wat ongi met je doet, alsof ik een zwangere ben

31-01-2010, 11:05

Citaat door Appelmoesvla:
ik heb nu zin in drumstick.. oeff!!




marhbabiek, ik wou drumsticks met nasi maken en nu word het kip beldi met frietjes

31-01-2010, 11:22
Drumsticks inruilen voor kip beldie??? Zou noooooooooiiiit in mij opkomen.
Omgekeerd wel.

31-01-2010, 11:24

Citaat door Oktober:
Drumsticks inruilen voor kip beldie??? Zou noooooooooiiiit in mij opkomen.
Omgekeerd wel.




ik normaal gesproken ook niet, maar als ik ongi moet worden dan lijk ik net een zwangere vrouw, de moeilijkste gerechten vind ik lekker. Kip beldie is ook heel erg lekker

31-01-2010, 11:27
Gewoon koken en vanavond of morgen opwarmen.
Of weggeven.


Ik lees je OT net.
Insh'Allah raak je binnenkort zwanger.

31-01-2010, 11:28

Citaat door Truebeauty-:
Gewoon koken en vanavond of morgen opwarmen.
Of weggeven.


Ik lees je OT net.
Insh'Allah raak je binnenkort zwanger.



Inshallah lieverd

31-01-2010, 11:32
Je kan t óf nog een dagje in de koelkast laten,

óf koken en dan morgen eten,

Maar niet in de vriezer