Bekijk volle/desktop versie : ali van het lagerhuis

Pagina's : [1] 2

05-03-2002, 10:34
salaam
kijken jullie ook de jongeren lagerhuis gaaf is dat
En die ALI is echt goed, hij zegt altijd goede dingen en hij heeft zo'n lief accentje en die turkse meisje seren is ook goed,maar die simon die kan ik wel vermoordden

05-03-2002, 11:47

Ali is inderdaad goed, hij weet de juiste woorden te vinden op een juiste manier! Hij kan goed discussieren en weet zijn mening juist weer te geven! Dat turks meisje is ook goed.

Hajat moet nog enige curcussen volgen en ze moet vooral 'Weet je' afleren, want dat irriteert mij!

Groetjes,
Bulma

05-03-2002, 17:58
ali zegt inderdaad zinnige dingen en weet ook waar hij het over heeft heel wat anders dan dat marokkaanse huppeltrutje bij het jongeren lagerhuis dat is er echt een die met de wind mee lxlt

05-03-2002, 18:11
HMMMMMMMMMMMM, IK RUIK GERODDEL.

05-03-2002, 18:16

nee echt waar heb je haar nooit horen praten als de meerderheid vindt dat de marokaanse jongeren crimineel zijn dan is zij dat met de heren hollanders eens.
ze doet zerma haar best om geintergeerd over te komen.
en veraad daarmee haar eigen volk.

05-03-2002, 18:21
ok truus dat is weer een ander verhaal.

jij zegt nu precies wat je niet goed vind.
en niet zo globaal.

maar zo zijn er meer van die marokanen die hun eigen soort, de rug toekeren.
deze trapen in het spelletje van de politiek.

deze merken het in een latere stadium

05-03-2002, 18:25
dat vind ik het ergste soort de veraders integeren oke maar wel met behoud van je eigen cultuur en geloof.
want geloof mij nou maar voor de hollanders blijf je altijd die marokaan hoe goed je de nederlandse taal beheerst en hoog je opleiding is.
en wat die veraders betreft may they burn in hell.

05-03-2002, 18:28
inchallaah

05-03-2002, 18:33
kom voor je zelf op want een ander zal het niet zo gauw voor je doen.
verzamel alle postieve mensen om je heen en vermeid het negatieve.
en haal alles uit het leven en de maatschappij voor zover mogelijk.

mijn ouders hebben deze kansen niet gehad dus ik zal ze ten volle benutten.

05-03-2002, 22:05
Tvoe die Ali is nog lelijker dan de xxxx van me moeder... tvoe. En die Hayat kan me zich toch kleden...

Groetjes Nadiyah

05-03-2002, 22:11
dus jij nadiyah met de foto van benladen komt het "kind" van god afkraken.

dat hij lelijk is, wat doet dat er toe. dat is maybe jou mening.
maar nou hij is lelijk en dus, je weet toch niet iedereen is het zelfde.

next time eerst nadenken dan typen.

ik denk dat je volgende reactie al zal zijn, waarom kom je voor heb om ben je ook zo lelijk of zo, maar ik hoor dus van niet. dus laat deze reactie dan achterwege.

no hard feelings.

06-03-2002, 10:50
VANAVOND KIJKEN NAAR HET LAGERHUIS OM 19.00 OP NED 3

06-03-2002, 11:36

Ehhh.......... Kizzie dat is mijn mening oke...... Dus waar bemoei jij je mee? En ik mag hoop ik toch zelf weten of ik Bin laden onder me naam zet of niet???? Ehhhh wie is het kind van god? Zolang ik weet heeft Allah geen kinderen.... En NEE ik ga niet zo'n triest berichtje sturen van waarom kom je voor hem op. Zo triest ben ik niet.

Dus ik denk dat jij de volgende keer, 3 keer moet nadenken voordat je wat gaat typen oke..............

Groetjes Nadiyah

06-03-2002, 16:53
hoi N,

als je niet eens weet dat we de kinderen van god zijn weet ik het ook niet meer. en natuurlijk moet je het niet te letterlijk opvatten.

of denk je nog zo laag; van dat je het kind bent van je ouders . uit

en om nog een keer aan te halen van het is jou mening, heeft geen zin want dat zei ik al in het voorgaande bericht.

en wat het betreft die foto..... niet te hoog opnemen.

ik kom voor niemand op, alleen je moet niet iemand komen afschilderen.

je zegt niet iemand is verkeerd gekleedt of iemand doet zus met zijn gezicht. je zegt gewoon die is lelijker dan de ###############
dan is het een andere verhaal

en als je dat niet snapt, dan houd het gewoon op.

ik wil alleen duidelijk maken dat als iemand gewoon is zoals die geboren is, dat je hem zeker niet moet gaan afzeiken.

meer niet.

maar weet je wat ik zal wel fout zijn!!!!!!!!

EINDE VERHAAL.

og:

06-03-2002, 17:37
Ik ben blij dat je erachter komt dat jij fout zit girl............

Maar goed ik heb geen zin in ruzie laten we nu ophouden oke?

Groetjes Nadiyah

Pagina's : [1] 2