Bekijk volle/desktop versie : Alcohol is alleen haram als je er dronken van wordt?



Pagina's : [1] 2

30-01-2010, 22:06
Er was pas een geleden op tv een Imam die zo een soort uitspraak deed van als er producten zijn waar Alcohol in zit mag je dat weten behalve als er een bepaalde hoeveelheid alcohol in zit waarvan je dronken zou kunnen worden hoe zit dat?

30-01-2010, 22:11


Hahaha dit hoorde ik ook een keer..

30-01-2010, 22:18
Zulke mensen willen alleen fitna veroorzaken in de islam

ALCOHOL BLIJFT VERBODEN EN ZAL ALTIJD VERBODEN BLIJVEN VOOR DE MOSLIMS !!!

30-01-2010, 22:19
Niks mis met een beetje shrab op zn tijd.

30-01-2010, 22:21



Citaat door Atouzine_:
Er was pas een geleden op tv een Imam die zo een soort uitspraak deed van als er producten zijn waar Alcohol in zit mag je dat weten behalve als er een bepaalde hoeveelheid alcohol in zit waarvan je dronken zou kunnen worden hoe zit dat?



Dat was geen imam,maar één of ander Marokkaan in Marokko die aan wijnbouw doet en zijn werk halal wil maken. Alcohol is algemeen verboden.

30-01-2010, 22:34

Citaat door Dina-87:
Dat was geen imam,maar één of ander Marokkaan in Marokko die aan wijnbouw doet en zijn werk halal wil maken. Alcohol is algemeen verboden.


Dit verhaaltje heb ik ook gehoord maar dit was echt van een Imam ik geloof dat het Kardawi was ik weet het niet zeker.

30-01-2010, 22:54

Citaat door Atouzine_:
Dit verhaaltje heb ik ook gehoord maar dit was echt van een Imam ik geloof dat het Kardawi was ik weet het niet zeker.


Vrees Allaah... sheikh al Qardawi kan dit nooit gezegd hebben. Of je hebt een duidelijke laster over hem gehoord.

30-01-2010, 23:03

Citaat door Dina-87:
Vrees Allaah... sheikh al Qardawi kan dit nooit gezegd hebben. Of je hebt een duidelijke laster over hem gehoord.



Ik zei ik denk het weet het niet zeker was op Iqra

30-01-2010, 23:04
Mag wel man, serieus. Een beetje aangeschoten zijn is geen probleem.

30-01-2010, 23:07

Citaat door Atouzine_:
Ik zei ik denk het weet het niet zeker was op Iqra


Ik kan je verzekeren, alcohol is strikt verboden. Er is zelfs een overlevering waarin men zegt dat men bij wijze van spreken beter varkensvlees eet dan alcohol te drinken, omdat de zonde van alcohol drinken bij Allaah véél groter is. Niet dat men hier varkensvlees toestaat, voor alle duidelijkheid. Maar de darmen die één druppel alcohol verteerd hebben zullen op de Dag des Oordeels van het lichaam uitgerukt worden en die persoon zal verhangen worden in de hel.

30-01-2010, 23:10

Citaat door Dina-87:
Ik kan je verzekeren, alcohol is strikt verboden. Er is zelfs een overlevering waarin men zegt dat men bij wijze van spreken beter varkensvlees eet dan alcohol te drinken, omdat de zonde van alcohol drinken bij Allaah véél groter is. Niet dat men hier varkensvlees toestaat, voor alle duidelijkheid. Maar de darmen die één druppel alcohol verteerd hebben zullen op de Dag des Oordeels van het lichaam uitgerukt worden en die persoon zal verhangen worden in de hel.



Neem de waarheid aan ookal is het afkomstig van de shaytaan.

30-01-2010, 23:12

Citaat door Dina-87:
Ik kan je verzekeren, alcohol is strikt verboden. Er is zelfs een overlevering waarin men zegt dat men bij wijze van spreken beter varkensvlees eet dan alcohol te drinken, omdat de zonde van alcohol drinken bij Allaah véél groter is. Niet dat men hier varkensvlees toestaat, voor alle duidelijkheid. Maar de darmen die één druppel alcohol verteerd hebben zullen op de Dag des Oordeels van het lichaam uitgerukt worden en die persoon zal verhangen worden in de hel.[/

Ik weet genoeg

Citaat door Insia.:
Neem de waarheid aan ookal is het afkomstig van de shaytaan.


waarom shaytaan?

30-01-2010, 23:15



Citaat door Atouzine_:
Ik weet genoeg


waarom shaytaan?



Ken je die hadieeth niet? Dina is een joodse.

30-01-2010, 23:16

Citaat door Insia.:
Ken je die hadieeth niet? Dina is een joodse.



Nee, zijn joden dan shitan?

30-01-2010, 23:18

Citaat door Atouzine_:
Nee, zijn joden dan shitan?



Ik weet teveel over Dina om te weten dat haar a'maal overeenkomen met die van de shaytaan, en voor jouw medeweten je hebt ook shayatienal ins.

Pagina's : [1] 2