Bekijk volle/desktop versie : I'm in sao Paulo bitch!



Pagina's : [1] 2

30-01-2010, 21:41
Sao Paulo lijkt op Casablanca. Toen ik in taxi door de straten van sp reed merkte ik dat sp sprekend op casanegra lijkt. Te groot, druk en vies!


Vanavond naar pacha sao Paulo met laidback Luke and Paul van dyk.
Even kijken wat voor chick's pacha te bieden heeft.

Ik ga naar pacha en sta op de gatelijst, dus relaxed, relaxed en relaxed.

30-01-2010, 21:43


Nu lijkt het alsof je liegt, nu denk ik gewoon deze gast zit te typen met zn rechterhand zn linkerhand in zn boxer die hij 2 dagen niet heeft uitgedaan, kamer stinkt naar ruften, bord met rijst licht al een week op de grond, snot komt uit je neus en je adem stinkt een uur in de wind.
Man als je in Brazilie zit ga je toch niet ff op marokko.nl

30-01-2010, 21:50
K ben net ingecheckt, heb 14uu gevlogen en 6uur van rio nar sp met bus gereisd. Ik was aan het bijkomen en dacht even dit meedelen in m.nl.

Er volgen foto's
ik ga nu douche. Trouwens het id nog steeds licht en lekker warm en jij zit in de kou, dan begrijp ik je frustratie

30-01-2010, 21:54
Pachaaaaaaaaaaaaaaaa

here we come

vette club.

Rio de janeiro lijkt me ook vet.

30-01-2010, 21:54


Ok. Centrale verwarming! Ik heb het toch niet zo met andere landen, als je nou Marokko zei dan was het een ander verhaal, maar what the fuck moet ik in zuid amerika. De bijlmer is paar metrostations verderop hoor. Ach ja, wollah gegunt besaha maak er een leuke vakantie van, geniet ervan en aub geen onveilige sex hebben, wakila is die aids van hun geevalueert in chi lijpere aids.

30-01-2010, 21:58
jaa hooor. En dan zit je op m.nl??

Als ik op vakantie was had ik t wel geweten..

30-01-2010, 21:58

Citaat door 3robi_Purr:
Sao Paulo lijkt op Casablanca. Toen ik in taxi door de straten van sp reed merkte ik dat sp sprekend op casanegra lijkt. Te groot, druk en vies!


Vanavond naar pacha sao Paulo met laidback Luke and Paul van dyk.
Even kijken wat voor chick's pacha te bieden heeft.

Ik ga naar pacha en sta op de gatelijst, dus relaxed, relaxed en relaxed.


Sao Paulo onder je voeten en toch zit je op m.nl. My God wat levenloos.

30-01-2010, 22:01
Your trying to hard.

31-01-2010, 00:42

Citaat door CrAzY_FtiMa:
Nu lijkt het alsof je liegt, nu denk ik gewoon deze gast zit te typen met zn rechterhand zn linkerhand in zn boxer die hij 2 dagen niet heeft uitgedaan, kamer stinkt naar ruften, bord met rijst licht al een week op de grond, snot komt uit je neus en je adem stinkt een uur in de wind.
Man als je in Brazilie zit ga je toch niet ff op marokko.nl

Heb net wat foto's geplaatst! Check twitter.com/bijlmy

31-01-2010, 14:11
Leaving sao Paulo. Rio here I come!

31-01-2010, 14:16
Toppunt van zieligheid is dit toch wel,
via twitter en marokko.nl je vakantie open en bloot updaten TERWIJL je nog op vakantie bent als ik op vakantie ga ga ik lekker om van alles weg te zijn lekker bakken op een afgelegen berg of wat dan ook maar dit dit is puur "vakantie" "vieren" om je zogenaamde status te laten zien en dan elke keer dat bitchess erachter oh jongen jongen toch dit komt misschien over als haat maar geloof me het is een mix van medelijden en irritatie gericht naar de huidige generatie internet status mongooltjes.
om het maar in jouw woorden te houden in het kort: -4 of dikke thumbs down "brada" "mattie"

31-01-2010, 14:25
levensloos als je dan op m.nl komt

31-01-2010, 14:31


Gezellig hooor

31-01-2010, 14:35
Dan spoor je toch niet, of je hebt geen leven als je je op vakantie met twitter en dat soort onzin dingen bezig gaat houden.

allah je3foe 3liek!

31-01-2010, 18:41

Citaat door GloriousBastard:
Toppunt van zieligheid is dit toch wel,
via twitter en marokko.nl je vakantie open en bloot updaten TERWIJL je nog op vakantie bent als ik op vakantie ga ga ik lekker om van alles weg te zijn lekker bakken op een afgelegen berg of wat dan ook maar dit dit is puur "vakantie" "vieren" om je zogenaamde status te laten zien en dan elke keer dat bitchess erachter oh jongen jongen toch dit komt misschien over als haat maar geloof me het is een mix van medelijden en irritatie gericht naar de huidige generatie internet status mongooltjes.
om het maar in jouw woorden te houden in het kort: -4 of dikke thumbs down "brada" "mattie"


Geweldig verwoord

Echt te triest dit. Op vakantie gaan voor je internet "matties".

Pagina's : [1] 2