Bekijk volle/desktop versie : Zo jammer..



Pagina's : [1] 2 3

30-01-2010, 13:02
Gisteren zat ik in de trein en schuin tegenover mij zat een mooie jongeman. Netjes in pak, mooi verzorgd, verfijnd en niet Marokkaans. Leuk om naar te kijken maar een verboden vrucht voor mij. Later sprak hij me aan. Hij was zo beleefd en zo netjes en zo charmant. Stelde zich voor en vroeg of hij me beter mocht leren kennen. Hij kwam heel lief over. Echt het type waar ik zo voor zou vallen. Alleen helaas pindakaas... geen Marokkaan... Zo jammer. Wanneer komt de Marokkaanse versie van deze jongeman op mijn pad?

30-01-2010, 13:03


Het zou een wonder zijn, als dat soort een Marokkaanse versie zou zijn.

30-01-2010, 13:03

Citaat door Vivera:
Gisteren zat ik in de trein en schuin tegenover mij zat een mooie jongeman. Netjes in pak, mooi verzorgd, verfijnd en niet Marokkaans. Leuk om naar te kijken maar een verboden vrucht voor mij. Later sprak hij me aan. Hij was zo beleefd en zo netjes en zo charmant. Stelde zich voor en vroeg of hij me beter mocht leren kennen. Hij kwam heel lief over. Echt het type waar ik zo voor zou vallen. Alleen helaas pindakaas... geen Marokkaan... Zo jammer. Wanneer komt de Marokkaanse versie van deze jongeman op mijn pad?



Wanneer zit je weer in de trein?

30-01-2010, 13:05

Citaat door Verdacht:
Wanneer zit je weer in de trein?

Heel vaak.

30-01-2010, 13:06


Eh, wat dacht je van nooit?

30-01-2010, 13:07

Citaat door Vivera:
Heel vaak.



Van waar naar waar, als ik je vragen mag?

30-01-2010, 13:07

Citaat door Vivera:
Gisteren zat ik in de trein en schuin tegenover mij zat een mooie jongeman. Netjes in pak, mooi verzorgd, verfijnd en niet Marokkaans. Leuk om naar te kijken maar een verboden vrucht voor mij. Later sprak hij me aan. Hij was zo beleefd en zo netjes en zo charmant. Stelde zich voor en vroeg of hij me beter mocht leren kennen. Hij kwam heel lief over. Echt het type waar ik zo voor zou vallen. Alleen helaas pindakaas... geen Marokkaan... Zo jammer. Wanneer komt de Marokkaanse versie van deze jongeman op mijn pad?


Des te langer je er naar verlangt,, des te langer je wacht,,

30-01-2010, 13:08

Citaat door Art.:
Eh, wat dacht je van nooit?


Eh, wat dacht je van ik vroeg het niet aan jou!!!

30-01-2010, 13:08

Citaat door YS_:
Het zou een wonder zijn, als dat soort een Marokkaanse versie zou zijn.

Dat denk ik ook. Ben zo onder de indruk van hem. Om de manier waarop en hoe hij op me overkwam. echt een wauw gevoel. Het leuke was. Er zat een dame tegenover hem en volgens mij vond ze hem wel leuk. Ze vroeg na of ze naast hem mocht komen zitten omdat ze dan voorui ging en niet achteruit. Smilen naar hem hopend op een gesprekje maakte hij slechts beleefd een opmerking en ging niet op haar in.
Ik had absoluut niet verwacht dat hij me zou aanspreken.

30-01-2010, 13:09

Citaat door Verdacht:
Eh, wat dacht je van ik vroeg het niet aan jou!!!

Mijn reactie was niet aan jou gericht, stomme doos.

30-01-2010, 13:09

Citaat door Vivera:
Gisteren zat ik in de trein en schuin tegenover mij zat een mooie jongeman. Netjes in pak, mooi verzorgd, verfijnd en niet Marokkaans. Leuk om naar te kijken maar een verboden vrucht voor mij. Later sprak hij me aan. Hij was zo beleefd en zo netjes en zo charmant. Stelde zich voor en vroeg of hij me beter mocht leren kennen. Hij kwam heel lief over. Echt het type waar ik zo voor zou vallen. Alleen helaas pindakaas... geen Marokkaan... Zo jammer. Wanneer komt de Marokkaanse versie van deze jongeman op mijn pad?
Die proeven het lekkerst

30-01-2010, 13:09
als ie zo goed uitzag als jij beschrijft, lijkt het mij zeer sterk dat hij jou aansprak! of was het een droom?

30-01-2010, 13:10


Ah, InhsaAllah binnenkort lief.

30-01-2010, 13:11

Citaat door MasterJ:
Die proeven het lekkerst


Smaken.

Denk aan het verteringsproces, elk munt heeft twee zijden.

30-01-2010, 13:11

Citaat door Verdacht:
Van waar naar waar, als ik je vragen mag?

Helemaal aan de andere kant van 010. Kans dat ik jou tref in de trein is very close to zero..

Pagina's : [1] 2 3