Bekijk volle/desktop versie : Wie kent dit gevoel iets dat knaagt aan je



29-01-2010, 18:24
[

Je houd niet meer van haar, maar haar los laten kan je ook niet ze blijft maar draaien en draaien in je gedachte

wie herkent dit ]

29-01-2010, 18:38


Dus je houd niet van haar, maar tog blijf je aan haar denken ??
wtf

29-01-2010, 18:39

Citaat door karim_be:
Dus je houd niet van haar, maar tog blijf je aan haar denken ??
wtf


Kan toch omdat die mss heel veel met elkaar hebben meegemaakt ofzo..

29-01-2010, 18:39
ik vind haar leuk en kan haar niet laten.....komt dat in de buurt?

29-01-2010, 18:41


Je hebt gewoon afleiding nodig joh

29-01-2010, 18:43
Ik hou van haar, maar ik denk niet aan haar,
wie ken dat ?

29-01-2010, 18:49

Citaat door hayatteke:
Kan toch omdat die mss heel veel met elkaar hebben meegemaakt ofzo..



wij weten denk ik echt veel van elkaar en zo een band heb je niet zomaar met iedereen ik vind dat wel byzonder
maar door omstandigheden ben ik haar kwijt
mischien wel beter maar mischien ook niet
een diebare band is kostbaar vooral als het om een lieve meid gaat die je niet 1 of 2 of 3 zomaar even tegenkomt ]


zij kon mij soms zoooo de bloed onder mijn nagels vandaan halen werelejemaa ze wist al mijn zwakke punten ze kon mij treiteren als de beste en dan echt gewoon zonder pardon mij uitlachen MAAR van haar accepteerde ik het maar ze was ook zo een persoon die mij aan het denken kon zetten

29-01-2010, 18:50

Citaat door Whiteshadow-:
Ik hou van haar, maar ik denk niet aan haar,
wie ken dat ?



als je niet aan iemand denkt dan heb je diegene toch ook niet in je hart hoe kan je dan om zo een persoon geven qua gevoel


leg uit als je wilt want ik volg je even niet ?

29-01-2010, 18:56


Is niet uit te leggen, je moet mij gevoel daar voor hebben

29-01-2010, 18:59

Citaat door gatarisch:
wij weten denk ik echt veel van elkaar en zo een band heb je niet zomaar met iedereen ik vind dat wel byzonder
maar door omstandigheden ben ik haar kwijt
mischien wel beter maar mischien ook niet
een diebare band is kostbaar vooral als het om een lieve meid gaat die je niet 1 of 2 of 3 zomaar even tegenkomt ]


zij kon mij soms zoooo de bloed onder mijn nagels vandaan halen werelejemaa ze wist al mijn zwakke punten ze kon mij treiteren als de beste en dan echt gewoon zonder pardon mij uitlachen MAAR van haar accepteerde ik het maar ze was ook zo een persoon die mij aan het denken kon zetten


Pff moeilijk, maar waarom probeer je haar dan niet terug voor jou te winnen??

Het is inderdaad waar dat je niet snel een persoon kunt vinden die met jou op het zelfde golf lengte staat en bij wie je gwn jezelf kunt zijn zonder je te schamen of dergelijke maar uiteindelijk gebeurd alles met een reden..

Ik weet niet wrm je haar kwijt bent maar mss was dit wel met een bepaalde reden, weet je wat elkaar toe behoort komt hoe dan ook bij elkaar.. Het vertrouwen niet opgeven...

29-01-2010, 19:01

Citaat door Whiteshadow-:
Ik hou van haar, maar ik denk niet aan haar,
wie ken dat ?


Je probeert het gedachte aan haar te onderdrukken?? Je houdt je met allerlei dingen bezig zodat je niet aan haar denkt en s'avonds laat val je als een blok inslaap dus je hebt geen tijd om aan haar te denke

anders is je liefde voor allah swt zo groot, dat je zelfs zo bang bent om aan haar te denken of iets in de verkeerde richting...

Ik zou het niet weten....

29-01-2010, 19:04

Citaat door hayatteke:
Pff moeilijk, maar waarom probeer je haar dan niet terug voor jou te winnen??

Het is inderdaad waar dat je niet snel een persoon kunt vinden die met jou op het zelfde golf lengte staat en bij wie je gwn jezelf kunt zijn zonder je te schamen of dergelijke maar uiteindelijk gebeurd alles met een reden..

Ik weet niet wrm je haar kwijt bent maar mss was dit wel met een bepaalde reden, weet je wat elkaar toe behoort komt hoe dan ook bij elkaar.. Het vertrouwen niet opgeven...



als ik toen wist wat ik nu allemaal weet dan had ik het zowiezo anders aangepakt

nu ik weet dat ik mijzelf kan zijn bij haar en zij mij accpeteerde zoals ik was als ik meer mijzelf had opengesteld waren wij een stap dichter bij een eventueel huwelijk

nu pas durf ik mijzelf meer en meer te geven juist open te zijn dat had ik in die periode met haar niet gedaan en dat is mijn aller grootste fout geweest

29-01-2010, 19:04



Citaat door Whiteshadow-:


Is niet uit te leggen, je moet mij gevoel daar voor hebben



tsja ieder heeft zijn eigen gevoel

29-01-2010, 19:10

Citaat door gatarisch:
als ik toen wist wat ik nu allemaal weet dan had ik het zowiezo anders aangepakt

nu ik weet dat ik mijzelf kan zijn bij haar en zij mij accpeteerde zoals ik was als ik meer mijzelf had opengesteld waren wij een stap dichter bij een eventueel huwelijk

nu pas durf ik mijzelf meer en meer te geven juist open te zijn dat had ik in die periode met haar niet gedaan en dat is mijn aller grootste fout geweest


Maar het is toch niet te laat??? Laat het haar merken, stuur haar een mail/ sms of bel haar op en zeg werkelijk hoe je je voelt... En ghair insalah.. Kun je per direct haar hand vragen aangezien jullie elkaar al héél goed kennen.. Dan hoef je de passage van relatie en tnawies niet te doen maar meteen ma3koel...

Ik persoonlijk kan mijn gevoelens makkelijker kwijt op papier, zou snel geneigd zijn om een mail te sturen waarin ik al mijn 'gevoelens' op tafel zet. maar ghair insalah, hoe je het over haar hebt dan is ze one of the.. Je moet zo'n persoon niet laten gaan go for it... Wie niet waagt die niet wint.. Een nee heb je, een ja kun je altijd krijgen...

En als het toch niets word dan was ze jou mektab niet en heeft mss allah swt een veel beter iemand voor jou in petto koen 3r ghair insalah..

Doe veel duas en tawakel 3la'lah