Bekijk volle/desktop versie : **Dames***



29-01-2010, 16:18

Getrouwd of nog niet, iedereen mag reageren. Vertel mij eens hoe het zat bij jou..Voor degene die al zijn getrouwd:wou je altijd al trouwen, ook voor je je huidige man kende? Hoelang kende je je man voor je ging trouwen, en wie had/heeft geen relatie?


29-01-2010, 16:35


Zal ik maar eens beginnen.
Ik ben nog niet getrouwd, maar wel verloofd ik heb mijn verloofde 5jaar geleden leren kennen toen was ik 16 en hij 19. We zijn sinds maandje verloofd. Op begin was ik meer verliefd wel serieus maar was nog niet echt bezig met trouwen. hahah ik was ook veels te jong.
Na een maandje vertelde hij mij dat hij zeker wist dat hij met mij wilde trouwen. Ik dacht ja komt wel inscha allah maar kort erop was het voor mij ook echt zeker. het is sobhana allah het gevoel.
Toen we 5jaar precies hadden heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. maandje later is hij mijn hand komen vragen.
Ik ben nog steeds helemaal verliefd Op hem en hij op mij.
En volgens mij gaat dit ook nooit over.
We gaan nu inscha allah over 8maanden trouwen
dat was mijn verhaal

en jij???

29-01-2010, 16:39

Citaat door XxmanonaxX88:
Zal ik maar eens beginnen.
Ik ben nog niet getrouwd, maar wel verloofd ik heb mijn verloofde 5jaar geleden leren kennen toen was ik 16 en hij 19. We zijn sinds maandje verloofd. Op begin was ik meer verliefd wel serieus maar was nog niet echt bezig met trouwen. hahah ik was ook veels te jong.
Na een maandje vertelde hij mij dat hij zeker wist dat hij met mij wilde trouwen. Ik dacht ja komt wel inscha allah maar kort erop was het voor mij ook echt zeker. het is sobhana allah het gevoel.
Toen we 5jaar precies hadden heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. maandje later is hij mijn hand komen vragen.
Ik ben nog steeds helemaal verliefd Op hem en hij op mij.
En volgens mij gaat dit ook nooit over.
We gaan nu inscha allah over 8maanden trouwen
dat was mijn verhaal

en jij???


Wat leuk! zo jong al samen en incha Allah nog een lang leven samen! Allah ikemel bigair Ik ben nog single

29-01-2010, 17:33
ik ben 1 jaar en as zonder previees, 1 jaar en 8 maanden getrouwd!
ik ben hmdl zupeeeeeer gelukkig!
heb totaaaaaaal geen spijt! ookal was/ben ik zo jong getrouwd!
ik ben nu 19 en ben op mijn 18e getrouwd en 17e verloofd!
ik had geen relatie met hem op geen enkele manier!
pas na zwajzoujia!

29-01-2010, 17:39



Citaat door onbekentdu:
ik ben 1 jaar en as zonder previees, 1 jaar en 8 maanden getrouwd!
ik ben hmdl zupeeeeeer gelukkig!
heb totaaaaaaal geen spijt! ookal was/ben ik zo jong getrouwd!
ik ben nu 19 en ben op mijn 18e getrouwd en 17e verloofd!
ik had geen relatie met hem op geen enkele manier!
pas na zwajzoujia!


Allah ikemel bigair! Dus pas toen hij je hand ging vragen zag je hem?

29-01-2010, 18:10

Citaat door mamila3zizinou:
Wat leuk! zo jong al samen en incha Allah nog een lang leven samen! Allah ikemel bigair Ik ben nog single


Bedankt schat mooiste van alles ik ben zijn eerste vriendin en hij mijn eerste vriend. Maar zo jong relatie heeft zijn voor en nadelen.
En inscha allah krijg je een hele goede lieve mooie respectvolle jongen heer op jou pad

29-01-2010, 18:13

Citaat door onbekentdu:
ik ben 1 jaar en as zonder previees, 1 jaar en 8 maanden getrouwd!
ik ben hmdl zupeeeeeer gelukkig!
heb totaaaaaaal geen spijt! ookal was/ben ik zo jong getrouwd!
ik ben nu 19 en ben op mijn 18e getrouwd en 17e verloofd!
ik had geen relatie met hem op geen enkele manier!
pas na zwajzoujia!


Ik heb hiervoor echt veel respect zo hoort het.
Zou alleen zelf niet zo jong zijn getrouwd ik trouw inscha allah als ik 22jaar ben vind dat al nog jong. maar is al maktab en allah swt bepaald je tijd.
Het belangrijkste is als jezelf gelukkig bent en dat ben je zo te zien nou perfect inscha allah nog een heel mooi gelukkig leven inscha allah

29-01-2010, 18:16

Citaat door XxmanonaxX88:
Bedankt schat mooiste van alles ik ben zijn eerste vriendin en hij mijn eerste vriend. Maar zo jong relatie heeft zijn voor en nadelen.
En inscha allah krijg je een hele goede lieve mooie respectvolle jongen heer op jou pad


Dat is inderdaad het mooie eraan. Amien!

29-01-2010, 18:20

Citaat door mamila3zizinou:
Dat is inderdaad het mooie eraan. Amien!


Ja toch hahah

08-02-2010, 16:19
de mijne was 4 a 5 maanden terug ik ging ijs halen in de avond net voordat goeie tijden zou beginne had ik gwn echt zin in mohim en als ik in mijn buurt bent dan ga ik mezelf echt niet optutten dus ging met pyma izen scheve sjaaal op mn hoofd en niet te vergeten met pantoffles aangekomen in de winkel pakte ik die ijss enzo en hij stond achter mij en volgde me naar buiten en toen begon het liefdeverhaaltje hahaah dat nog steeds beetje bezig hihihi :$

08-02-2010, 16:26

Citaat door Anoniempje90:
de mijne was 4 a 5 maanden terug ik ging ijs halen in de avond net voordat goeie tijden zou beginne had ik gwn echt zin in mohim en als ik in mijn buurt bent dan ga ik mezelf echt niet optutten dus ging met pyma izen scheve sjaaal op mn hoofd en niet te vergeten met pantoffles aangekomen in de winkel pakte ik die ijss enzo en hij stond achter mij en volgde me naar buiten en toen begon het liefdeverhaaltje hahaah dat nog steeds beetje bezig hihihi :$



leuk zeg! en is hij je hand al komen vragen? was het voor jou liefde op het eerste gezicht?

08-02-2010, 20:42
hahahah ja dat komt wel goed inschallah en neee was echt geen liefde op eerste gezicht wallah was gwn op mijn pad gekomen want had altijd een beeld eerst me school afmaken en bla bla maar nu ben ik gek op hem :$ hihi

iwa Rabbi heeft al voor me geschreven hoe en wat ..als het mektab is dan be it so niet HamdoelilAllah....ben wel voorzichtig en op mn hoede ...

08-02-2010, 21:06


Ik ken hem nu bijna 5 jaar. Kwam hem tegen op het strand toen ik ik een ligstoel ging huren en alle lekkere stoelen op waren (die je kan verstellen ) Hij stond naast me en had de laatste toen mocht ik die van hem . We raakten aan de praat en zijn de hele zomervakantie met elkaar om gegaan als gewoon vrienden de gevoelens werden steeds heviger. Op zijn laatste vakantie dag verklaarde hij zijn liefde aan mij en inchallah gaan we na de zomer trouwen. We zijn afgelopen zomer verloofd en hij heeft me gevraagd toen we precies 4 jaar hadden. Hamdoelilah ben ik super gelukkig en wil voor altijd bij hem zijn oh ja die man van die stoelen verhuur zit er nog steeds en herkend ons ook ieder jaar hij wil dat we hem uitnodigen voor onze bruiloft omdat hij de matchmaker was helaas voor hem trouwen we hier in Nederland.

08-02-2010, 21:24
Wel leuk om al jullie verhalen zo te lezen.

Ik hem van mijn kindertijd. Speelde vroeger heel vaak met hem. Ging vaak naar hun toe vroeger wanneer we in Marokko waren. Kon het in die tijd ook erg goed vinden met zijn nichten. In onze tienerjaren was onze contact verwaterd.
Op de bruiloft van zijn nichtje zijn we elkaar na jaren tegen gekomen. De vonken spatten er gewoon van af. In oktober kwam hij mijn hand vragen. November was onze verloving en na de ramadan inscha allah mijn wedding with him.