Bekijk volle/desktop versie : ben ik er wel klaar voor?



Pagina's : [1] 2 3

29-01-2010, 15:35
een man wilt binnekort me hand vragen, hij wil een serieus leven met me aangaan, maar ik denk aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant wil ik nog niet trouwen en aan een man vastzitten? ik vind het prima zo, hoe ik nu leef. Vaanavond bijv. ga ik uit met 2 goede vrienden en paar vriendinnen en heb daar onwijs zin in, maar straks kom ik vrienden van hem tegen, dan zullen ze ook wel denken. ben ik eigenlijk wel klaar voor het getrouwde leventje ??

29-01-2010, 15:36


En wat boeit ons dit??

29-01-2010, 15:36
denk het niet

29-01-2010, 15:36
Uhm nee anders heb je geen twijfel, en waarom zouden de mensen hier jou dat antwoord kunnen geven

29-01-2010, 15:38



Citaat door SannaeSannae:
een man wilt binnekort me hand vragen, hij wil een serieus leven met me aangaan, maar ik denk aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant wil ik nog niet trouwen en aan een man vastzitten? ik vind het prima zo, hoe ik nu leef. Vaanavond bijv. ga ik uit met 2 goede vrienden en paar vriendinnen en heb daar onwijs zin in, maar straks kom ik vrienden van hem tegen, dan zullen ze ook wel denken. ben ik eigenlijk wel klaar voor het getrouwde leventje ??


Denk er straks goed over na als je uitgaat bij een glaasje wodka redbull,
laat je ons iets weten dan?

29-01-2010, 15:39
ga trouwen dan doe je geen gekke dingen meer

29-01-2010, 15:40

Citaat door PareltJe_Nr1:
En wat boeit ons dit??


dit is een forum waar men problemen voor kan leggen. Dus eigenlijk hoor ik nu te zeggen: Wat boeit mij het dat het jou niet boeit? Genoeg topics. DOEGG!!

29-01-2010, 15:41

Citaat door Lady__b:
Uhm nee anders heb je geen twijfel, en waarom zouden de mensen hier jou dat antwoord kunnen geven

Ik had het idee dat iemand van buitenaf misschien een beter idee heeft. Ik zit er middenin en ik weet het even niet meer.

29-01-2010, 15:42
Wodka Redbulll is LEKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

29-01-2010, 15:43

Citaat door PareltJe_Nr1:
Wodka Redbulll is LEKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

je blijft wel erg plakken voor iemand die het niet boeiend vind

29-01-2010, 15:44
Dit hoor ik wel vaker van meiden, ben ik er wel klaar voor of wil ik nog mijn oude leventje leiden. Je moet er goed over nadenken, en denken aan de dingen die je zult moeten los laten. Want als hij je hand wil komen vragen dan zul je je mannelijke vrienden los moeten laten. Maak niet de verkeerde fout, als je echt van hem houd dan moet je er voor gaan! Zo niet dan moet je het hem eerlijk vertellen. Denk er goed over na en praat er desnoods over met je vriendinnen of iemand die je vertrouwt. Maak de goede keuze, en insha'allah zal het je wel lukken!

29-01-2010, 15:44

Citaat door SannaeSannae:
een man wilt binnekort me hand vragen, hij wil een serieus leven met me aangaan, maar ik denk aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant wil ik nog niet trouwen en aan een man vastzitten? ik vind het prima zo, hoe ik nu leef. Vaanavond bijv. ga ik uit met 2 goede vrienden en paar vriendinnen en heb daar onwijs zin in, maar straks kom ik vrienden van hem tegen, dan zullen ze ook wel denken. ben ik eigenlijk wel klaar voor het getrouwde leventje ??

vraag het aan jezelf, als je twijfelt dan raad ik het je af,

29-01-2010, 15:45


Zorg er maar eerst voor dat je niet meer uitgaat etc. ongeacht of je nou wel of niet wilt trouwen, zodra je dat heb bereikt dan zul je inshaAllah merken wat de waarde van een huwelijk is.

29-01-2010, 15:45
Heel slim van je ....
De kans is heel groot dat je vrienden van hem tegen gaat komen.
Nu je dit hier zegt, kun je het straks verantwoording (bewijzen met printscreen) afleggen

You trashcan

29-01-2010, 15:48
beter voor jou om te gaan trouwen.. wat heb je aan uitgaan ja het is leuk allemaal en gezellig maar het is haram, dus trouw en maak wat van je leven succes

Pagina's : [1] 2 3