Bekijk volle/desktop versie : eengezinswoning



Pagina's : [1] 2 3 4

29-01-2010, 12:49
Ik wil zo graag een eengezinswoning, maar in Amsterdam is het zo lastig om een huis te krijgen en al helemaal een groot huis, als je maar 2 kinderen hebt.

Wie heeft er een eengezinswoning en waar wonen jullie? Huren jullie, of is het gekocht? En wie huurt er particulier, ben benieuwd hoeveel je dan kwijt ben.

heb de laatste tijd met mensen erover gepraat en een vriendin wil naar Almere verhuizen, wel voor een koopwoning dan. Voor mij is dat geen optie in verband met rente.

29-01-2010, 12:50


Vriendin heeft net een eengezinswoning gekregenl

29-01-2010, 14:31

Citaat door Friefra:
Vriendin heeft net een eengezinswoning gekregenl


super man, waar woont ze? En hoe groot?

29-01-2010, 14:35
doe dan omgevingn amsterdam

particulier huren is echt duur hoor...reken zoiezo op de € 600 of meer

29-01-2010, 14:38


ik heb een eengezinswoning en ik haat het wil zo graag een flatje

29-01-2010, 14:39

Citaat door ouafaetoen:
doe dan omgevingn amsterdam

particulier huren is echt duur hoor...reken zoiezo op de € 600 of meer



600euro in amsterdam valt nog wel mee, ik huur nu een 3-kamer woning (67vierkante meter) voor 530. Huren wordt steeds duurder, echt belachelijk is dat

29-01-2010, 14:42

Citaat door souraya22:
ik heb een eengezinswoning en ik haat het wil zo graag een flatje


zullen we ruilen

waarom haat je het, het lijkt me overzichtelijker, mss wel meer opruimen, maar toch meer orde

29-01-2010, 14:45
Particulier in sloten of de aker ben je toch gauw 800 minimaal kwijt.

29-01-2010, 14:50

Citaat door Vifitje:
super man, waar woont ze? En hoe groot?



Net buiten Amsterdam, eengezinswoning 5 kamer woning, 3 etages. Huur valt ook wel mee volgens mij rond de 600.

29-01-2010, 14:51

Citaat door Vifitje:
Ik wil zo graag een eengezinswoning, maar in Amsterdam is het zo lastig om een huis te krijgen en al helemaal een groot huis, als je maar 2 kinderen hebt.

Wie heeft er een eengezinswoning en waar wonen jullie? Huren jullie, of is het gekocht? En wie huurt er particulier, ben benieuwd hoeveel je dan kwijt ben.

heb de laatste tijd met mensen erover gepraat en een vriendin wil naar Almere verhuizen, wel voor een koopwoning dan. Voor mij is dat geen optie in verband met rente.


Ik heb een oom die particulier huurt. Hij betaalt iets minder dan 800 Euro voor een woning van iets meer dan 80m2. Voor particulier wonen in Amsterdam mag je rekenen op een huur van minimaal 800Euro. Met een huurwoning voor 800Euro mag je dan al van geluk spreken.

29-01-2010, 15:05

Citaat door Friefra:
Net buiten Amsterdam, eengezinswoning 5 kamer woning, 3 etages. Huur valt ook wel mee volgens mij rond de 600.


waar precies,

ben zo gehecht aan amsterdam, maar zit er wel steeds meer aan te denken om misschien buiten amsterdam te kijken.

29-01-2010, 15:06

Citaat door berkoeka2:
Ik heb een oom die particulier huurt. Hij betaalt iets minder dan 800 Euro voor een woning van iets meer dan 80m2. Voor particulier wonen in Amsterdam mag je rekenen op een huur van minimaal 800Euro. Met een huurwoning voor 800Euro mag je dan al van geluk spreken.


maar dat is toch best veel, als je dat per maand kwijt bent en dan is het nog huur?? Maar we worden toch gedwongen om dit te doen, aangezien je niets anders kan en op huurwoning wachten kan je lang wachten.

29-01-2010, 15:07


om in amsterdam te huren wordt de mensen steeds moeilijker gemaakt

29-01-2010, 15:10
wat ook echt klote is dat bijv in Haarlemmermeer de inwoners voorrang krijgen van de gemeente, dus bijv als jij uit Adam daar gaat reageren kom je na hun terwijl zij volop in Adam mogen reageren, iedereen mag in Adam reageren snap je.

29-01-2010, 15:12
Nou dat probleem hebben wij ook...
Maar A'dam is een ramp qua huizen.. sociale huur kan je haast vergeten i.vm al die slopingen en voorrangskanidaten.
Vrij sector huur is allemaal boven de 800 euro voor een flat en zelfs boven de 900 voor een eengezinswoning
En kopen, tjaa de wat mooiere en ruimere woningen zijn allemaal tegen de 3 ton..

Volgens mn man gaan ze per april een nieuwe regel invoeren.
Als je meer dan 33.000 per jaar verdient heb je geen recht meer op sociale huur..dus hoe dat precies zit allemaal weet ik niet ...

Ik zie het zelf zwaar somber in, blijf voorlopig wel in dit hutje van 50 vierkante meter wonen...

Pagina's : [1] 2 3 4