Bekijk volle/desktop versie : moeilijk naar groot toilet kunnen gaan.



29-01-2010, 08:39
salaam allemaal wie kan mij helpen?He al sinds gister zo een last moet naar groot toilet maar het is echt hard geworden en wil er maar niet uit.Heb zetpillen bij apotheek gehaald maar die kan ik niet insteken omdat alles vastzit daarbinnen.Heb al net een kiwi geprobeerd te eten maar ook n iks gehlopen.En daarbij komt dat ik zoooo hard pers en al last heb van aambeien.Wat kan ik hier tegen doen?

29-01-2010, 08:41


Aan je aambeien kan je geopereerd worden. Voor wat betreft je verstopping. Ik zou een klysma laten doen als het echt niet lukt. Maar weet niet of het verstandig is met aambeien.

Sterkte dame!

29-01-2010, 08:41
Probeer eens: Lactulose siroop. Helpt snel!

http://www.consumed.nl/medicijnen/5007/Lactulose_Poeder_Stroop_zelfzorggeneriek

29-01-2010, 08:43
Veel water drinken sochtends op een lege maag. Verder stoppen met verstoppende etenswaren en vezelrijk eten. Veel sinasappels eten dan komt het wel goed.

29-01-2010, 08:48


Jij moet zo snel mogelijk naar een huisarts om een soort poedermedecijn te krijgen en dan moet je die oplossen in water en opdrinken, binnen 5minuten gaan alle gaten open!

In marokko was er een vrouw die 3 weken ermee heeft gelopen het had haar uitgeput en was er aan overleden!

29-01-2010, 10:42
he meid ik heb die zakjes thuis liggen.bedoel je movicol?Alleen ben pas geopereerd aan mijn maag en weet niet of ik die zakjes zo maar mag in nemen daarom.

29-01-2010, 10:43

Citaat door riffia19:
he meid ik heb die zakjes thuis liggen.bedoel je movicol?Alleen ben pas geopereerd aan mijn maag en weet niet of ik die zakjes zo maar mag in nemen daarom.


Ga gewoon naar je huisarts. Hier zitten geen artsen die je goed kunnen adviseren. Met je gezondheid moet je geen risico's nemen.

29-01-2010, 10:45
Ga naar je huisarts joh! Ik kreeg van die zakjes met poeder die ik moest oplossen in water, werkt super goed. En ja ook minimaal 2 liter water drinken en eet kiwi, sinaasappel etc. En vermijd banaan.

29-01-2010, 10:48
Wat bedoel je nou met groot toilet,bedoel je grote boodschap.


Wat helpt is echt goed bewegen,dus ga een stevige wandeling maken buiten met je baby,en veel water drinken natuurlijk.