Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde mijn gedicht

JUSTda2ofUS
05-03-2002, 00:36

liefde is leuk vooral die paar weken dat je t voelt daarna komt het liefdebedrijven en verkracht je je zuivere gevoel en de rest... zie As The World Turns the end

Nadia25
05-03-2002, 01:09
*zzzzzzzzzzzzz

JUSTda2ofUS
05-03-2002, 01:12
Originally posted by nadia25 *zzzzzzzzzzzzz zeker hard bezig aan je "schoonheidsslaapje":melig:

Nadia25
05-03-2002, 01:14
Ja..dankzij jou *ahum gedichtje Wanneer krijgen we het vervolg te lezen????.....

JUSTda2ofUS
05-03-2002, 01:30

wanneer je weer wakker wordt uit je "schoonheidsslaapje". Over 50 jaar ofzo :melig: :duim:

Nadia25
05-03-2002, 01:35
okee..kijk er al naar uit...;)

JUSTda2ofUS
05-03-2002, 02:00
wat wil je dat ik zeg? ik heb je lief? ffffok dat! ik ben de dief van je zuivere gevoelens een kwartje voor elk van al je vermoedens dat je dacht dat je partner vreemd ging en met je partners nieuwe vlam gebeurt the same thing en de cirkel is rond, liefde is blond en gebruik je mond als zegel voor het altaar wanneer je wil dat er voorspoed komt luister je niet? leer dan te leven met je liefdesverdiet om diegene die jou het eerste verliet en tegelijk je zuivere gevoelens meenam richting verschiet. Ennuh hoe wil je nu je volgende partner een eerlijke kans geven? to be continued :zwaai: digi x-jes voor Nadia

JUSTda2ofUS
06-03-2002, 01:14
liefde is liegen,bedriegen en dan opbiechten deze wereld bestaat alleen uit zulke smiechten liefde is mooi en kent geen grenzen maar mensen zijn het die het verpesten alles draait om seksen, exen en om aandacht verdwaal maar in die denkwijze, niemand die op je wacht wacht maar als je uitgespeeld bent en je achter komt dat jij niet het laatste lacht je bent tijdelijk een pracht en voor eeuwig lelijk als de nacht voel de kracht van de hogere macht die de game heeft uitgedacht

Nadia25
06-03-2002, 01:22
Hahaha..grappig gedichtje..in ieder geval vele beter dan het eerste..;)

JUSTda2ofUS
09-03-2002, 17:26
hoe kom jij aan je trekken zonder je handen te gebruiken? laat jij wel eens de kraan lopen zonder m te laten druipen wah ya gluiperd als ik in je ogen kijk, kan ik je gedachtes lezen en lees dat de liefste wel eens de stoutste zou kunnen wezen alleen niet op aarde, maar op een ander wereld waar je in een oogwenk uit die plek terug kunt keren nee, ik verklap niks, maar onder 1 voorwaarde hou ik me bek Bij de volgende keer dat je gaat, neem je me mee naar die plek :melig: