Bekijk volle/desktop versie : Werk nodig



28-01-2010, 19:45
Is er iemand hier die mij kan helpen. Ik heb echt per direct werk nodig, schoonmaak of whatever in de omgeving Den Haag. Ik heb een HBO diploma maar het hoeft niet op dat niveau te zijn. Al het werk is meegeneomen. Ik heb echt werk nodig...

28-01-2010, 19:57


Asian business Management een 4 jaar durende opleiding in Rotterdam. Half jaar studie in indonesie..

Maar serieus ik heb echt per direct werk nodig inshallah.

28-01-2010, 20:20
Ik heb een baard en geef dame sgeen handen en ik woon meestal in het buitenland , ben nu ff hier omdat ik geld nodig heb hahahaha. maar bedankt voor de links.

28-01-2010, 20:31
Ja, ik kan wel wat voor je regelen....... Even kijken hoor, momentje!

28-01-2010, 20:33


serieus! Bedankt!!!!!!!

28-01-2010, 20:54
probeer http://www.greenchoice.nl je moet gewoon solliciteren naar de vacature klantenservice medewerken maar dan bellen ze je dat je cv waarschynlijk beter bij e commerciele afdeling past dan moet je gewoon gas een stroom verkopen. Is wel te doen, alleen voor mij was het niks want ik heb vast werk nodig ivm woning en vaste lasten. dus ben daar gister weg gegaan. maar ze zijn wel opzoek. dus succes insha'ALLAH.

28-01-2010, 20:59
Jazakkalah hu khairan, nemen ze daar dan mensen aan met baard ie geen handen schudden (iemand heeft mij inshallah trouwens al aan schoonmaak werk geholpen inshalah)

28-01-2010, 21:03

Citaat door samira_metalsia:
Masha'Allah!
Maar je bent dus op zoek naar iets tijdelijks. Kan je geen callcenter werk doen? Dat je enquetes met de prospect afneemt.


Jawel hoor maar dan wil ik graag weten waar ik voor bel 9geen lotto of onethische zaken als politiek enzo) maar wat het grootste struikelblok is, de vrouwlijke werkgevers die bij een sollicitatie graag een hand willen geven. De meesten laten het niet merken maar ze vinden het (vanuit hun optiek terecht) asosciaal om geen hand te geven. Maar sommigen ontploffen bijna...eentje had zelfs een opzwellend adertje in haar voorhoofd hahahahhaa

28-01-2010, 22:14
Jazakallah groen puntje voor jouw doen het trouwens niet...kweet niet waarom

28-01-2010, 23:08

Citaat door AbuHamza:
Jazakkalah hu khairan, nemen ze daar dan mensen aan met baard ie geen handen schudden (iemand heeft mij inshallah trouwens al aan schoonmaak werk geholpen inshalah)


Wa Djazaak,

Ik draag zelf ook een baard, en ze hebben daar niks over gezegd.
Alhamdoelilaah zijn de supervisors en de directeur mannen, dus ik heb geen problemen gehad met hand weigeren. werken wel vrouwen daar, maar ik heb ze altijd ontweken alhamdoelilaah is het er nooit van gekomen dat ik moest weigeren!

28-01-2010, 23:13
Ik heb zelfde voorwaarden als Abu Hamza,

Als iemand iets voor mij weet, alles is welkom insha'allah indien het islamitisch verantwoord is..

Barak'Allahoe feekoem.