Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die momenteel zwanger zijn van een 2e



28-01-2010, 14:54
Hoe ervaren jullie je 2e zwangerschap, en hoe ver ben je momenteel?
Ik ben nu 9weken en tot nu toe valt het wel mee vergeleken met de eerste.
Ik weet iedere zwangerschap is mischien anders maar toch verbaas ik me er een beetje over......

28-01-2010, 14:56



Citaat door LallaMadame:
Hoe ervaren jullie je 2e zwangerschap, en hoe ver ben je momenteel?
Ik ben nu 9weken en tot nu toe valt het wel mee vergeleken met de eerste.
Ik weet iedere zwangerschap is mischien anders maar toch verbaas ik me er een beetje over......


Ik vind deze zwangerschap ook anders, buikje is er sneller. Maar voor de rest

28-01-2010, 15:00
Hoe oud is jullie eerste???

28-01-2010, 15:00
Dat gevoel heb ik dit keer ook dat ik een veel groter buik ga krijgen.
Deze zwangerschap is tot nu toe moeilijk te beschrijven.
Maar jij bent veel verder zie ik, heb jij bij deze minder kwaaltjes dan bij de eerste?

28-01-2010, 15:02



Citaat door Salafiyah:
Hoe oud is jullie eerste???


De mijne is nu 3 tegen de tijd dat ik ben uitgerekent word hij 4.

28-01-2010, 15:06
Ik ben ook zwanger van de 2de. Deze zwangerschap lijk ik wel een klein kind die heel snel moet huilen om niets. Als ik iets wil hebben kan niemand mij dat afpakken. En als ik het niet krijg nou ik begin spontaan te huilen. Ik ben nu 14 weken zwanger.
En mijn zoontje is 5 en een half maand.

28-01-2010, 15:10

Citaat door twitwa:
Ik ben ook zwanger van de 2de. Deze zwangerschap lijk ik wel een klien kind die heel snel moet huilen om niets. Als ik iets wil hebben kan niemand mij dat afpakken. En als ik het niet krijg nou ik begin spontaan te huilen. Ik ben nu 14 weken zwanger.
En mijn zoontje is 5 en een half maand.



5 1/2 maand? Zo jong nog.
Is dat niet extra moeilijk een baby'tje en zwanger zijn.
De mijne huppelt al rond en dat kost mij al veel moeite om hem aandacht te geven.

28-01-2010, 15:11
Hormonen maken mij ook gek, maar dat is normaal.

28-01-2010, 15:12

Citaat door LallaMadame:
5 1/2 maand? Zo jong nog.
Is dat niet extra moeilijk een baby'tje en zwanger zijn.
De mijne huppelt al rond en dat kost mij al veel moeite om hem aandacht te geven.


Ik denk dat jij het moeilijker hebt. Ik hoef hem nu nog maar af en toe te dragen.
Jij moet er achteraan rennen.
Ik denk dat het pas moeilijk zal worden als hij straks kan lopen en dan nog de baby. Pfff dat wordt nog wat

28-01-2010, 15:18

Citaat door twitwa:
Ik denk dat jij het moeilijker hebt. Ik hoef hem nu nog maar af en toe te dragen.
Jij moet er achteraan rennen.
Ik denk dat het pas moeilijk zal worden als hij straks kan lopen en dan nog de baby. Pfff dat wordt nog wat


Deze leefdtijd valt juist mee, hij is al zinderlijk enzo en slaapt gewoon door etc. Maar zoals elke kind vraagt hij de nodige aandacht en aangezien ik nu al heel snel moe en slaap heb komt er weinig van. Ja zodra ze hun eerste stapjes gaan zetten dan zijn ze een stuk moeilijker.

28-01-2010, 15:22

Citaat door LallaMadame:
Deze leefdtijd valt juist mee, hij is al zinderlijk enzo en slaapt gewoon door etc. Maar zoals elke kind vraagt hij de nodige aandacht en aangezien ik nu al heel snel moe en slaap heb komt er weinig van. Ja zodra ze hun eerste stapjes gaan zetten dan zijn ze een stuk moeilijker.
Toen ik pas wist dat ik zwanger was sliep hij nog heel veel dus. Ik heb het ervan genomen. En nu eist hij wel aandacht maar ik kan hem nog makkelijk in de box zetten. En gelukkig (elhamdulilah) heb ik zo een makkelijk kind.
Het komt wel goed! inchallah