Bekijk volle/desktop versie : Laat Diegene Die Over Jihad Praat Over Jihad Praten En Laat Degene Die...



Pagina's : [1] 2

28-01-2010, 12:54
We Hebben Het Over Jihad...Hoe Kunnen We Jihad Voeren...Is Het In De Islam Niet Zo Dat We Jihad Kunnen Voeren Met De Tong, Met De Pen En Met De Zwaard?

Als Iemand Een Topic Opent Over Het Vasten In De Ramadan Of Een Topic Over Zakat...Dan Is Iedereen Der Mee Eens En Hoor Je Niemand Praten! Word Er Wat Gezegd Over Jihad Dan Is Het Meteen "Wat Doe Jij Nog Hier?" Of "Je Praat Alleen Maar!" Zijn We Vergeten Dat Er Afgelopen Jaren Jongeren Uit Nederland Stappen Hebben Genomen Die Richting Op, Stond In De Kranten, Nieuws En Op Internet...Dus We Laten We Ophouden Met Die Praatjes...We Kennen De Toestanden Van Onze Mede Broeders En Zusters Niet En Wat Hun Intenties Zijn En Hun Daden Die Ze Hebben Verricht!

Dus Ook al Plaatsen Broeders En Zusters Iets Over Jihad, Dan Is Dat Normaal Net Als Alle Andere Onderwerpen In De islam, Want jihad Hoort Bij De Islam!

De Een Heeft Het Meer Over Het Leven van De Profeet, De Ander Heeft het Over De Koran, De Ander Over De Soenna, De Ander Over De Maand Ramadan En De Ander Over Jihad...En Daar is Niks Mis Mee!

Dus Laat Diegene Die Over Jihad Praat Over Jihad Praten En Laat Degene Die Over Vasten Praat Over Vasten Praten En Ga Zo Maar Door...Mensen Zijn Verschillend, Met Verschillende Belangstelling...Het Is Niks Nieuws...De profeet Sprak Over jihad, De Sahaba, De Salaf, De Ulama...De Doorsnee Moslim Praat Over Jihad...

De Toestand Met Onze Ummah is Ook Niet Niets En Iets Wat We Met Ze Allen Kunnen Waarnemen Met Onze Eigen Ogen...

Dus Nogmaals...Dus Laat Diegene Die Over Jihad Praat Over Jihad Praten En Laat Degene Die Over Mohammed Praat Over Mohammed Praten En Ga Zo Maar Door...

Dus Broeders En Zusters, Met Alle Respect...Als Men Iets Ziet Over Jihad...Een Topic...Laat Het Zo Zijn...Islam Is Jihad En Jihad Is Islam...

Insja Allah Hebben Degene Die Deze Topics Maken De Intentie der Voor Zoals We Allemaal De Intentie Moeten Hebben Voor Jihad Zoals Is Overgeleverd In Een Hadith Overgeleverd Door Muslim

“Wie ook overlijdt zonder te hebben geparticipeerd in een expeditie (de Jihaad), noch de intentie had om dat te doen, overlijdt in een vorm van hypocrisie.”

Voor De Rest Plaats Wat Je Wilt Plaatsen Over De Islam...Want Wij Moslims Nemen De Islam Als Een Geheel...

28-01-2010, 13:00


Assalaamoen Aleykoem

Wij hebben geen recht om te spreken over dien zaken, daar hebben we de geleerden voor.

Door mensen zoals jouw dus spreken met eigen woorden en laten de geleerden van Ahloel snoennah aan de kant dwalen vele, en de tongen dienen op slot gezet te worden.

We hebben geen woorden nodig van mensen zonder kennis, we hebben woorden nodig van de geleerden die bevoegt zijn om ons uitleg te geven over de koran en soennah.

Keer terug tot de ware geleerden.

Ihdinas-siraatal-moestaqiem. Ameen


wassalaam

28-01-2010, 13:05
als iemand een topic open over ramadan en hij vast zelf niet
wat is hij dan?
of iemand opent topic over de regelgeving dat het dagelijkse gebis verplich is en bid zelf niet?
of een andere over het verbod van alcohol en drinkt zelf!!

vind jij dat betrouwbaar?
vind jij hem moewaahid

iemand loopt 5 jaar te roepen het gebed het gebed komt naar het gebed en hij bid zelf niet?

soebhana Allah,,is djihaad iets anders dan dat,is djihaad iets gewoon om over te praten en te dromen? is djihaad niet belangrijk genoeg?

ik wil aangeven hiermee dat aldegen die jullie ongelovig verklaren minder ongelovig zijn dan jullie zelf volgens de argumenten van de takfiries

als een ander als jullie soort hier zo zou praten dan hadden jullie soort hem ongelovig verklaard

het punt:
iedereen kan ongelovig worden bij het kleinst iets behalve als de persoon van de takfirie zelf
want dan hebben jullie allemaal excuses
2 maten zie je??
begrijp je er klopt iets niet, het is te nep, nifaaq zwaar adjieb!!

voorbeeld:
iemand zegt met zijn tong: wat alqaaida doet is geen djihaad!!
jullie oordeel over hem: kaafir

maar iemand van jullie zegt met zijn daden: wat alqaaida doet is geen djihaad
oordeel:forumdjihaadie

imaan is: hart woorden en ........juist daden!
maar die is niet bij jullie te vinden

als de leider gelooft met zijn hart en zegt met zijn tong dat alleen met de wet van allah geregeerd mag woorden maar hij hndelt er niet naar
oordeel bij jullei: kaafir

jullie geloven met hart en zeggen met de tong djihaad is verplich aainie maar...geen daden!!
oordeel bij jullie: moewaheed maar zwak en kom met inhoud enja maar...alleen smoesjes

dus waarlijke oordeel volgens jullie begrip:kaafir


[COLOR="RoyalBlue"][B][/B][/COLOR]

28-01-2010, 13:06

Citaat door OemJuhayna:
Assalaamoen Aleykoem

Wij hebben geen recht om te spreken over dien zaken, daar hebben we de geleerden voor.

Door mensen zoals jouw dus spreken met eigen woorden en laten de geleerden van Ahloel snoennah aan de kant dwalen vele, en de tongen dienen op slot gezet te worden.

We hebben geen woorden nodig van mensen zonder kennis, we hebben woorden nodig van de geleerden die bevoegt zijn om ons uitleg te geven over de koran en soennah.

Keer terug tot de ware geleerden.

Ihdinas-siraatal-moestaqiem. Ameen


wassalaam


U Praat Zomaar...Waar Staat Dat We Niet Mogen Praten Over Jihad...Der Zijn Ulama Die Praten Der Over En Die Citeren We Ook En Hun Fatawa En Adviezen En Verhalen Plaatsen We Ook...Dus Kom Niet Dat We Praten Uit onwetendheid...Misschien Sommige Die Dat Doen...Maar Dat Weet U Niet Of Ik Niet...Tenzij Het Duidelijk is Aan Zijn Woorden En Daden En Dat Het Niet overeenkomt Met De Koran En De Soenna...Dat De geleerden Die Der over Praten Onbekent Zijn Bij u Of Simpel Weg Geen Tv Zender Hebben En Een Tv Programma Betekent Niet Dat Het Geen Ulama Zijn...Hoort U Mij Zeggen dat U Niet Mag Praten Over hajj Of Ramadan Of De Sierah van Mohammed Of Een van Uw Topics...Nee Dat Hoor Je Ons Niet Zeggen...U Plaatst Zaken Over Islam Van Geleerden En Wij Doen Precies Hetzelfde...Dus Taqillah Zuster Met Alle Respect!

28-01-2010, 13:11



Citaat door hoofdzaak:
als iemand een topic open over ramadan en hij vast zelf niet
wat is hij dan?
of iemand opent topic over de regelgeving dat het dagelijkse gebis verplich is en bid zelf niet?
of een andere over het verbod van alcohol en drinkt zelf!!

vind jij dat betrouwbaar?
vind jij hem moewaahid

iemand loopt 5 jaar te roepen het gebed het gebed komt naar het gebed en hij bid zelf niet?

soebhana Allah,,is djihaad iets anders dan dat,is djihaad iets gewoon om over te praten en te dromen? is djihaad niet belangrijk genoeg?

ik wil aangeven hiermee dat aldegen die jullie ongelovig verklaren minder ongelovig zijn dan jullie zelf volgens de argumenten van de takfiries

als een ander als jullie soort hier zo zou praten dan hadden jullie soort hem ongelovig verklaard

het punt:
iedereen kan ongelovig worden bij het kleinst iets behalve als de persoon van de takfirie zelf
want dan hebben jullie allemaal excuses
2 maten zie je??
begrijp je er klopt iets niet, het is te nep, nifaaq zwaar adjieb!!

voorbeeld:
iemand zegt met zijn tong: wat alqaaida doet is geen djihaad!!
jullie oordeel over hem: kaafir

maar iemand van jullie zegt met zijn daden: wat alqaaida doet is geen djihaad
oordeel:forumdjihaadie

imaan is: hart woorden en ........juist daden!
maar die is niet bij jullie te vinden

als de leider gelooft met zijn hart en zegt met zijn tong dat alleen met de wet van allah geregeerd mag woorden maar hij hndelt er niet naar
oordeel bij jullei: kaafir

jullie geloven met hart en zeggen met de tong djihaad is verplich aainie maar...geen daden!!
oordeel bij jullie: moewaheed maar zwak en kom met inhoud enja maar...alleen smoesjes

dus waarlijke oordeel volgens jullie begrip:kaafir


[COLOR="RoyalBlue"][B][/B][/COLOR]


Wat Je Zegt in het begin ben ik het mee eens...maar als iemand alcohol drinkt maar hij zegt het is haram...dan blijft het nog haram...je praat over takfiri's etc....maar je weet niet wat takfier is! en zoals ik al zei...je kent de intenties en de daden niet van mensen dus praat niet zomaar....en als wij iemand tot kafir verklaren dan hebben wij duidelijke bewijzen daarvoor en we hebben de voorwaarden in acht genomen....ik weet niet maar ik ben geen volgeling van abu meryam...En Je zegt Takfiri...je Bent het Zelf Al Zonder dat Je het Door Had...Lees Je Laatste Zin "dus waarlijke oordeel volgens jullie begrip:kaafir "

Net of U Mij Kent Of iets Dergelijks...Ach Ja Dat Doen De Dwalende Mensen...

28-01-2010, 13:15
Hoe komt het dat veel moslims houden van discussieren? Wat heeft de profeet gezegd over discussieren?

28-01-2010, 13:18

Citaat door BintAbdurahmaan:
Hoe komt het dat veel moslims houden van discussieren? Wat heeft de profeet gezegd over discussieren?


Het Probleem Is...Mensen Gaan Bijna In Ontkenning!

Ik Wil Ook Geen Discussie...Lees De Topic Dan begrijp Je Het...Laat Degene Praten Over het geen Wat hij Wilt Praten

28-01-2010, 13:22
Tibyan kun je ook een bron plaatsen?


Noti!

28-01-2010, 13:25

Citaat door Marruecos:
Tibyan kun je ook een bron plaatsen?


Noti!


Bron Voor Wat...Heb Het in Het Algemeen Over bepaalde zaken...Waar nartuurlijk Bronnen Voor Zijn En Die Ik heb...Voor Wat Wilt u Precies Een Bron?

de bron is ook marokko.nl je ziet het in de topics...zodra der iets over jihad word gezegt zijn het niet de koeffar die komen klagen maar de moslims zelf...zeggende dat het praatjes zijn en dergelijke, terwijl er voor de topics die worden geopend bewijzen voor zijn en woorden van ulama zijn...snapt u

28-01-2010, 14:06
Een forum is niet alleen bedoeld om te discussieren, maar ook om eventueel gelijkgestemden tegen te komen. Stel er zijn mensen die niet alleen de Jihad met het woord verkondigen, maar daar ook actief aan werken met daden, dan kan ik me voorstellen dat anderen dat graag zouden weten. Om zo gelijkgestemden te vinden. Ik begrijp wel dat het niet op die manier gebeurt, maar dat neemt niet weg dat een aspect van Jihad onderbelicht blijft. Misschien duiden de vele posts over ´er wordt alleen maar over Jihad gepraat´ erop dat mensen graag dingen willen doen, maar geen mogelijkheden vinden?

28-01-2010, 14:11

Citaat door Cizzle:
Een forum is niet alleen bedoeld om te discussieren, maar ook om eventueel gelijkgestemden tegen te komen. Stel er zijn mensen die niet alleen de Jihad met het woord verkondigen, maar daar ook actief aan werken met daden, dan kan ik me voorstellen dat anderen dat graag zouden weten. Om zo gelijkgestemden te vinden. Ik begrijp wel dat het niet op die manier gebeurt, maar dat neemt niet weg dat een aspect van Jihad onderbelicht blijft. Misschien duiden de vele posts over ´er wordt alleen maar over Jihad gepraat´ erop dat mensen graag dingen willen doen, maar geen mogelijkheden vinden?



28-01-2010, 14:28

Citaat door Tibyan_NL:
Bron Voor Wat...Heb Het in Het Algemeen Over bepaalde zaken...Waar nartuurlijk Bronnen Voor Zijn En Die Ik heb...Voor Wat Wilt u Precies Een Bron?

de bron is ook marokko.nl je ziet het in de topics...zodra der iets over jihad word gezegt zijn het niet de koeffar die komen klagen maar de moslims zelf...zeggende dat het praatjes zijn en dergelijke, terwijl er voor de topics die worden geopend bewijzen voor zijn en woorden van ulama zijn...snapt u



Je zegt bijvoorbeeld, Jihaad kan ook in andere vormen worden ge'uit? Gewoon een bron daarvoor bijvoorbeeld.

28-01-2010, 14:44



Citaat door Tibyan_NL:
U Praat Zomaar...Waar Staat Dat We Niet Mogen Praten Over Jihad...Der Zijn Ulama Die Praten Der Over En Die Citeren We Ook En Hun Fatawa En Adviezen En Verhalen Plaatsen We Ook...Dus Kom Niet Dat We Praten Uit onwetendheid...Misschien Sommige Die Dat Doen...Maar Dat Weet U Niet Of Ik Niet...Tenzij Het Duidelijk is Aan Zijn Woorden En Daden En Dat Het Niet overeenkomt Met De Koran En De Soenna...Dat De geleerden Die Der over Praten Onbekent Zijn Bij u Of Simpel Weg Geen Tv Zender Hebben En Een Tv Programma Betekent Niet Dat Het Geen Ulama Zijn...Hoort U Mij Zeggen dat U Niet Mag Praten Over hajj Of Ramadan Of De Sierah van Mohammed Of Een van Uw Topics...Nee Dat Hoor Je Ons Niet Zeggen...U Plaatst Zaken Over Islam Van Geleerden En Wij Doen Precies Hetzelfde...Dus Taqillah Zuster Met Alle Respect!
Assalaamoen Aleykoem

Moge Allaah mij laten behoren tot diegene die Hem het meest vreest Ameen

Als dat zou zijn waren we 1 ummaah, maar helaas nemen aantal mensen liever kennis van Bin Laaden i.p.v de ware geleerden van Ahloel Soennah.



Laten we het op knippen en plakken houden, dan zitten we inshAllaah veilig.

wassalaam

28-01-2010, 14:49

Citaat door Marruecos:
Je zegt bijvoorbeeld, Jihaad kan ook in andere vormen worden ge'uit? Gewoon een bron daarvoor bijvoorbeeld.


Bijvoorbeeld:

“De beste Jihaad op de Weg van Allah is (het spreken van) een woord van waarheid tegen een tirannieke heerser.”

[Overgeleverd in Sunaan Abu Daawud, 37/4330]

28-01-2010, 14:56

Citaat door OemJuhayna:
Assalaamoen Aleykoem

Moge Allaah mij laten behoren tot diegene die Hem het meest vreest Ameen

Als dat zou zijn waren we 1 ummaah, maar helaas nemen aantal mensen liever kennis van Bin Laaden i.p.v de ware geleerden van Ahloel Soennah.



Laten we het op knippen en plakken houden, dan zitten we inshAllaah veilig.

wassalaam


Amien Op Uw Dua...We Zijn Een Ummah, maar helaas Met verschillen Op Vele Vlaktes...Ik Neem Kennis Aan van mensen Van Ahlu Soenna...Helaas Nemen Mensen Kennis Van Bepaalde Mensen Die Hun Leiders verdedigen, Leiders Die Duidelijke Kufr Begaan...Door Handelingen En Uitspraken...De paleis Geleerden...Ik Zou Ook Niet Willen Bijten Aan De Hand Die Me Voed...Laten We Het Beter Bij Knippen En Plakken Houden Ja...Insja Allah Zitten We Dan Goed

Pagina's : [1] 2