Bekijk volle/desktop versie : motivatie



27-01-2010, 23:36
Motivatie
Toen ik de profielschets en de functie inhoud in de vacature las, dacht ik meteen, dit is echt de plek waar ik heel graag werkzaam zou willen zijn,
omdat ik moeder ben geworden zou ik graag willen werken in een werkomgeving die vaste
vaste werkuren aanbiedt. Mede om die reden reageer ik op uw vacature.
zorg is belangrijk in het leven en om mensen daarbij te helpen met hun vragen is heel belangrijk,
xxxx is werk waar ik me goed bij voel en wat ik graag wil blijven doen.
Deze functie spreekt mij
aan omdat ik het een uitdaging vind om voor elke onzekere behoefte
van de klant een oplossing te vinden. Het werken met verzekeringsproducten
en diensten vind ik leuk omdat ik op deze manier onzekerheden weg kan nemen.
Door goed te adviseren en klantencontact te onderhouden win ik het vertrouwen van mijn klanten.


Op basis van vertrouwen wordt er een duurzame relatie opgebouwd. Hierbij komen service en commercie samen.

Dit zijn zaken die mij in eerdere functies succes hebben opgeleverd. xx past bij mij omdat het een betrouwbaar bedrijf is
dat geen winstoogmerk heeft en haar klanten centraal stelt.


is dit een goede motivatie en zal ik de laatste stuk weg laten
dames help me even oja moet ook iets goeds over het bedrijf zeggen weet me god niet wat, waarom ik bij die bedrijf wil werken of is dit prima zo

28-01-2010, 09:35


je hoeft heus niet in je brief te vermelden dat je moeder bent. dat heeft er niks mee te maken. het gaat om die vacature

28-01-2010, 09:37

Citaat door nasafa82:
Motivatie
Toen ik de profielschets en de functie inhoud in de vacature las, dacht ik meteen, dit is echt de plek waar ik heel graag werkzaam zou willen zijn,
omdat ik moeder ben geworden zou ik graag willen werken in een werkomgeving die vaste
vaste werkuren aanbiedt. Mede om die reden reageer ik op uw vacature.
zorg is belangrijk in het leven en om mensen daarbij te helpen met hun vragen is heel belangrijk,
xxxx is werk waar ik me goed bij voel en wat ik graag wil blijven doen.
Deze functie spreekt mij
aan omdat ik het een uitdaging vind om voor elke onzekere behoefte
van de klant een oplossing te vinden. Het werken met verzekeringsproducten
en diensten vind ik leuk omdat ik op deze manier onzekerheden weg kan nemen.
Door goed te adviseren en klantencontact te onderhouden win ik het vertrouwen van mijn klanten.


Op basis van vertrouwen wordt er een duurzame relatie opgebouwd. Hierbij komen service en commercie samen.

Dit zijn zaken die mij in eerdere functies succes hebben opgeleverd. xx past bij mij omdat het een betrouwbaar bedrijf is
dat geen winstoogmerk heeft en haar klanten centraal stelt.


is dit een goede motivatie en zal ik de laatste stuk weg laten
dames help me even oja moet ook iets goeds over het bedrijf zeggen weet me god niet wat, waarom ik bij die bedrijf wil werken of is dit prima zo



Laatste stuk is goed. Je zegt daarin al positieve dingen over het bedrijf. Echter weet ik niet of het eerste stuk goed genoeg is. In een motivatie moet je jezelf onderscheiden van de rest. Daarnaast vraag ik me af of het handig is om in je motivatie al te zeggen dat je moeder bent en graag vaste werkuren wilt. Het bedrijf (je toekomstige werkgever) kan dat zo opvatten dat je daardoor niet of minder flexibel bent dan een ander. Terwijl werkgevers vaak juist op zoek zijn naar mensen die flexibel zijn.

28-01-2010, 09:40

Citaat door maaltje:
Laatste stuk is goed. Je zegt daarin al positieve dingen over het bedrijf. Echter weet ik niet of het eerste stuk goed genoeg is. In een motivatie moet je jezelf onderscheiden van de rest. Daarnaast vraag ik me af of het handig is om in je motivatie al te zeggen dat je moeder bent en graag vaste werkuren wilt. Het bedrijf (je toekomstige werkgever) kan dat zo opvatten dat je daardoor niet of minder flexibel bent dan een ander. Terwijl werkgevers vaak juist op zoek zijn naar mensen die flexibel zijn.



oke bedankt dacht ik al ja die moeder ik kan niets verzinnen even aan passen dan en klopt inderdaad elke werkgever verwacht tegenwoordig flexibelteit

28-01-2010, 09:54



Citaat door nasafa82:
oke bedankt dacht ik al ja die moeder ik kan niets verzinnen even aan passen dan en klopt inderdaad elke werkgever verwacht tegenwoordig flexibelteit



Daarom. Ik zou ook kijken naar de functieomschrijving. En meer vertellen waarom ze van alle mensen jou zouden moeten kiezen, wat maakt jou speciaal/geschikt voor deze functie.