Bekijk volle/desktop versie : Is de koning van saudi amir al mumineen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

27-01-2010, 19:41





27-01-2010, 19:46


muziek is halal voor saudische koning...wel als hij moet dansen met bush:

http://www.youtube.com/watch?v=LoRHLrXmqbc


27-01-2010, 20:13
Ameerul Mumineen is de Koning van Marokko Moge allah hem leiden en helpen.



http://www.youtube.com/watch?v=vByufbEn5Ds

27-01-2010, 20:18

Citaat door Hazeem:
Ameerul Mumineen is de Koning van Marokko Moge allah hem leiden en helpen.



http://www.youtube.com/watch?v=vByufbEn5Ds


Hij is ook geen Amir al mumineen net zo min als zijn vader dat was.
Amir al mumineen is een grote titel.
Die man die jij amir al mumineen noemt bestuurt een land aan de hand van een grondwet die door de Fransen is opgesteld.
De man die jij amir al mumineen noemt staat de verkoop van alcohol toe in de supermarktketens waar hij grootaandeelhouder van is.

27-01-2010, 20:19


Al Saud is amir al mujrimeen niet amir almumineen!

27-01-2010, 20:24
dat is politiek
en jij hebt geen kennis van politiek.
ten tweede:laten we zeggen dat hij hier fout is wil je zeggen dat dit jouw bewijs is dat ie kaafir is??!!!
hij zegt niet dat hij amier almoeminiemn is dat accepeteert hij ook niet en wil dat niet, hij zei noem mij de slaaf van de twee haramaain(mekka en madina)

dus hij is de slaaf van allah...en die niet perfect is niemand is perfect!!
zoasl jij waar ;leef jij??
de profeet salla allahoe alaihi wa sallam zegt in verschillende ahadieth dat hij niks te maken heeft met iemad die tussen de koefaar leeft!!
en zegt elders zijn daden worden niet geaccepteerd tptdat hij hen verlaat(de koefaar)

kunnen we an de hand van de ahadieth zeggen dat jij kaafir bent?
volgens jouw manhaadj(redeneringen) wel
je leeft met mensen waar de overgrote deel geert wilders steunt en je werkt voor ze doet je inkopen bij ze, groet ze en lacht naar ze!!
ben jij dan ook kaafir??!!
en dan kom je hier met je filmpjes de boel belazeren en een man die in islamitisch land leeft zwart proberen te maken en waar zijn al de goede dingen die hij doet? moskeen bouwen? koraanexemplaren drukken?studenten steunen die in zijn land studeren?

jij leeft in de meest bedorven land ter wereled waar de zonde en koefer openbaar is en dan wil je hier vertellen dat je oprecht bent en dat je hetje pijn doet wat er gebeurt?
je leeft in een land dat in afgahnistaan zit en weet ik waar allemmaal en dan wil je hier voordoen alsof jij de redder op het witte paard bent voor de moslims

wat een lachertje jouw soort zou wensen dat ze eeuwig leefden zodat ze zolang mogelijk van de sociaaldienst kunnen profiteren
wa allahi ik durf te zweren als jij en jouw soort de leiders waren dan hadden jullie de moslims verkocht aan de koefaar voor een uitkering

als wij jou en je soorgenoten met jullie eigen stelregels zouden behandelen dan waren jullie de grootste koefaar die je maar kon bedenken!!

27-01-2010, 20:27

Citaat door hoofdzaak:
dat is politiek
en jij hebt geen kennis van politiek.
ten tweede:laten we zeggen dat hij hier fout is wil je zeggen dat dit jouw bewijs is dat ie kaafir is??!!!
hij zegt niet dat hij amier almoeminiemn is dat accepeteert hij ook niet en wil dat niet, hij zei noem mij de slaaf van de twee haramaain(mekka en madina)

dus hij is de slaaf van allah...en die niet perfect is niemand is perfect!!
zoasl jij waar ;leef jij??
de profeet salla allahoe alaihi wa sallam zegt in verschillende ahadieth dat hij niks te maken heeft met iemad die tussen de koefaar leeft!!
en zegt elders zijn daden worden niet geaccepteerd tptdat hij hen verlaat(de koefaar)

kunnen we an de hand van de ahadieth zeggen dat jij kaafir bent?
volgens jouw manhaadj(redeneringen) wel
je leeft met mensen waar de overgrote deel geert wilders steunt en je werkt voor ze doet je inkopen bij ze, groet ze en lacht naar ze!!
ben jij dan ook kaafir??!!
en dan kom je hier met je filmpjes de boel belazeren en een man die in islamitisch land leeft zwart proberen te maken en waar zijn al de goede dingen die hij doet? moskeen bouwen? koraanexemplaren drukken?studenten steunen die in zijn land studeren?

jij leeft in de meest bedorven land ter wereled waar de zonde en koefer openbaar is en dan wil je hier vertellen dat je oprecht bent en dat je hetje pijn doet wat er gebeurt?
je leeft in een land dat in afgahnistaan zit en weet ik waar allemmaal en dan wil je hier voordoen alsof jij de redder op het witte paard bent voor de moslims

wat een lachertje jouw soort zou wensen dat ze eeuwig leefden zodat ze zolang mogelijk van de sociaaldienst kunnen profiteren
wa allahi ik durf te zweren als jij en jouw soort de leiders waren dan hadden jullie de moslims verkocht aan de koefaar voor een uitkering

als wij jou en je soorgenoten met jullie eigen stelregels zouden behandelen dan waren jullie de grootste koefaar die je maar kon bedenken!!


Is dit voor mij of voor de topicstarter?

27-01-2010, 20:29

Citaat door TheSniper:
Is dit voor mij of voor de topicstarter?


topicstarter.

27-01-2010, 20:31

Citaat door Ucheeha:
topicstarter.


Ok, gair incha'Allah.

27-01-2010, 21:55
Koning van Saudi Amir? van wat taghoot?
Koning van Marokko Amir al-Mu'mineen?? Ya Allah er zijn hier veel mensen die spreken zonder kennis van wat dan ook. De Koning van Marokko waartegen er zelf (kleine) groepen Mujahideen vechten, omdat hij gewoon simpelweg een slechte leider is die het Westen en de Dollars aanbid in plaats van Allah
De enige Amir's die rondlopen zijn die van de moedjahedien die voor de naam van Allah vechten.

27-01-2010, 21:56
Topicstarter woont in Pakistan dank u

27-01-2010, 22:01
En topic starter loopt niet hand in hand met kufaar en kust hen niet op de mond. Ook laat hij niet zijn land gebruiken om vliegtuigen op te stijgen om moslims te bombarderen...ook heeft de topic starter geen kufr bijeenkomst georganiseerd waarin hij zegt dat joden en christen en moslims gelijk zijn, broeders etc... dank u. En die 'zuster'die mij in een rood puntje naar de hel verwees...je weet niet eens tegen wie je taqfeer doet...vreemd

27-01-2010, 22:01


voor de keyboard jihadisten !!


http://www.youtube.com/watch?v=ALIfBSGcxyQ

27-01-2010, 22:03
Hij is een hond uit een bende honden.
Net zoals de hond zijn behoefte doet in de groep doet hij dat ook.
De hond van de hijaz.

Emir el mouminien is de emir van de gelovigen en die hebben we niet.
ook moet de emir el mouminien in het bezit zijn van de haramain, zonder de hadj kun je geen emir mouminien zijn, zonder leiding kun je geen emir mouminien zijn.
En als je vijand bent van allah s.w.t. en mohammed s.w.w.s. en van de volgers van mohamed s.w.w.s. dan kun je zeer zeker geen emir mouminien zijn.

Daarom enige sympathie met de president van Iran toen hij de volgende uitspraak deed en deze uitspraak persoonlijk heeft overgebracht aan al zijn buurlanden.

Als america ons aanvalt dan vallen wij als eerste de landen aan waar de vliegtuigen vandaan komen.

27-01-2010, 22:13

Citaat door OemJuhayna:
Wat je hier vekondigt is klink klare onzin, de Koning van Saoudie Arabie heb ik ook nog nooit gezien wijn zien drinken, laat staan de geur van zijn glas geroken en of ander zaken.

Als jij dit verhaaltje van media hebt heb ik nog een nieuwtje voor je, alle media beheren bani sohyon, als jij liever een kafir boven jouw broeder gelooft dan zou ik niet graag in jouw schoenen willen staan!



En ik denk niet dat iemand die net komt kijken net zoals jij en ik en alle Marokko.nl leden naar het paradijs zullen gaan en hij naar de hel.


De leider van SA zal alleen met die groene koran verspreidingen die hij gratis over de hele wereld heeft verspreidt jou en mij inhalen en de halve wereld. Want iedereen heeft zo een groene koran en iedereen die erin zal lezen zal hij er Hasanat aan verdienen dus als ik jou was zou ik die koran weg doen aangezien jij niet achter hem staat en waarom zou jij een "kafir" deze hasanat gunnen.


Moge Allaah mij en jou leiden en alle M.nl geleerden, Ameen



HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13