Bekijk volle/desktop versie : Ik ging vandaag kleding kopen en...



Pagina's : [1] 2 3

27-01-2010, 18:14
[Ik rekende dus af bij de kassa en er stond een meisje van ongv 17/18 achter
en ik wou toen net weglopen,tot ze me opeens terug riep..ik liep dus naar haar toe en ze zei letterlijk dit:´ hey sorry hoor dit klinkt miss raar,maar ik had echt het gevoel dat je heel eenzaam en verdrietig bent,ik kon het in je ogen lezen.is dat zo?´ ik keek haar even aan en draaide me toen om en liep weg met een brok in mijn keel,en inderdaad ze heeft gelijk sinds het uit is met mijn ex(halfjaar al bijna) voel ik me echt eenmzaam,soms komen de tranen vanzelf zonder dat ik het wil.bijvoorbeeld zit ik gewoon te eten en voel ik opeens een traan langs mijn wang glijden..ik probeer mijn gevoelens in mezelf te verwerken en alles op te kroppen maar blijkbaar is mijn hart sterker...raar dat dat meisje het kon ''zien'']

27-01-2010, 18:14


Aaaaaahh..kom hier voor een knuffel!

27-01-2010, 18:18

Citaat door Turkish-Assasin:
[Ik rekende dus af bij de kassa en er stond een meisje van ongv 17/18 achter
en ik wou toen net weglopen,tot ze me opeens terug riep..ik liep dus naar haar toe en ze zei letterlijk dit:´ hey sorry hoor dit klinkt miss raar,maar ik had echt het gevoel dat je heel eenzaam en verdrietig bent,ik kon het in je ogen lezen.is dat zo?´ ik keek haar even aan en draaide me toen om en liep weg met een brok in mijn keel,en inderdaad ze heeft gelijk sinds het uit is met mijn ex(halfjaar al bijna) voel ik me echt eenmzaam,soms komen de tranen vanzelf zonder dat ik het wil.bijvoorbeeld zit ik gewoon te eten en voel ik opeens een traan langs mijn wang glijden..ik probeer mijn gevoelens in mezelf te verwerken en alles op te kroppen maar blijkbaar is mijn hart sterker...raar dat dat meisje het kon ''zien'']

misschien had je een verdrietige blik en sommige mensen kunnen zoiets snel zien ja.
ik heb zoiets ook weleens meegemaakt

27-01-2010, 18:19

Citaat door Flawless_:
Aaaaaahh..kom hier voor een knuffel!


hehe,vooral als ik zulke liedjes luister voel ik gewoon mijn hart breken
keer op keer..


27-01-2010, 18:20


Vandaag kwam me zusje met turkse vriendin thuis, ik werd boos, ik heb haar gelijk het huis uitgezet en de vloer waar ze op liep ontsmet, heb het niet zo met turken begrijp je.

27-01-2010, 18:20

Citaat door LaiiLaa:
misschien had je een verdrietige blik en sommige mensen kunnen zoiets snel zien ja.
ik heb zoiets ook weleens meegemaakt


Ik weet niet,ik dacht op dat moment niet aan haar
pas toen ze dat tegen me zei kwamen al de herinneringen naar boven

27-01-2010, 18:21
Dat's best wel eng

27-01-2010, 18:21
, echt een Turk!

27-01-2010, 18:21

Citaat door CrAzY_FtiMa:
Vandaag kwam me zusje met turkse vriendin thuis, ik werd boos, ik heb haar gelijk het huis uitgezet en de vloer waar ze op liep ontsmet, heb het niet zo met turken begrijp je.

je doet niet erg aardig tegen hem he.. mensen hebben steun nodig en niet dat je ze gaat afkraken

27-01-2010, 18:22
Ahww, ik heb je verhaal uiteindelijk toch gelezen en I feel for you, ookal ben je misschien Turks, Allahye 3awen, en dat meen ik uit me hart.

27-01-2010, 18:22

Citaat door CrAzY_FtiMa:
Vandaag kwam me zusje met turkse vriendin thuis, ik werd boos, ik heb haar gelijk het huis uitgezet en de vloer waar ze op liep ontsmet, heb het niet zo met turken begrijp je.


laat je maar verleiden door de sheytan,1 van de grote tekenen van de dag des oordeels = haat tussen moslims onderling,en weet jij ook uberhaupt wat the lady in red betekent? : afleiding,sex,verleiding e.t.c
je moet eens over de illuminatie lezen

27-01-2010, 18:22

Citaat door Turkish-Assasin:
Ik weet niet,ik dacht op dat moment niet aan haar
pas toen ze dat tegen me zei kwamen al de herinneringen naar boven

ik weet het dan ook niet joh
je moet er beter niet al te veel over na gaan denken, dan krijg je steeds meer vragen erover

27-01-2010, 18:23



Citaat door LaiiLaa:
je doet niet erg aardig tegen hem he.. mensen hebben steun nodig en niet dat je ze gaat afkraken


Ben je dom? Ik kraak hem niet af, ik vertel over die stink'vriendinnetje' van me zusje, read bitch en dan 2 keer nadenken voordat je domme dingen gaat typen.

27-01-2010, 18:23

Citaat door Turkish-Assasin:
laat je maar verleiden door de sheytan,1 van de grote tekenen van de dag des oordeels = haat tussen moslims onderling,en weet jij ook uberhaupt wat the lady in red betekent? : afleiding,sex,verleiding e.t.c
je moet eens over de illuminatie lezen

ik heb daar eens een film over gezien

27-01-2010, 18:24

Citaat door LaiiLaa:
je doet niet erg aardig tegen hem he.. mensen hebben steun nodig en niet dat je ze gaat afkraken


doet me niet veel hoor,dunya is toch al naar de klote..
ik haat mijn broeders en zusters niet,als zij dat wel doet
is zij de gene die daarvoor wordt gestraft en niet ik

Pagina's : [1] 2 3