Bekijk volle/desktop versie : Buren



Pagina's : [1] 2 3

27-01-2010, 13:55
Ik heb last van mijn buurman, ik durf hem hier niet op aan te spreken omdat hij altijd dronken of high is. Hij draait dagelijks keihard muziek, en gooit met spullen tegen de muur die ons scheidt. Nu zit hij denk ik van iets af te springen want mijn grond trilt steeds nadat ik een een bonk hoor. Hij is altijd met andere mannen thuis die net zo dronken of high zijn. Ook bellen zijn junk vrienden telkens bij mij aan omdat hij nooit open doet voor ze.

Hij maakt gebruik van dezelfde deur(ingang) als ik. Voor onze veiligheid hebben we een tussendeur die op slot kan. Maar hij zet er elke keer een papiertje in zodat die deur niet opslot gaat. Ik heb dat papiertje er al 4 keer uit moeten halen.

Moet ik de politie inschakelen?

27-01-2010, 14:02


verhuizen

27-01-2010, 14:05
Dat zal nog wel even duren

27-01-2010, 14:08
ik ben bang dat als je de politie belt dat hij dan gelijk in de gaten heeft dat jij ze hebt gebeld. Misschien doet ie je wel wat aan Layhfed omdat het een junkie is. hij is tot alles in staat met al die troep in zn lichaam..

27-01-2010, 14:08


ja ik zou de politie bellen, anders laat jou man met hem praten

zo niet dan zou ik er voor zorgen dat hij oprot. We hadden ook bij me ouders zo'n buurman, met alle buren hebben we handtekening verzameld en ervoor gezorgd dat hij moest verhuizen.

27-01-2010, 14:09
Ik heb ook een onderbuurvrouw die psygisch niet in orde is en ook ALTIJD keiharde muziek op heeft, van dat dramatische turkse muziek.

Buurman die naast me woont(woon in een flat) draaide vroeger heel de nacht door keiharde trance muziek, m'n man moest soms 4x in 1 nacht opstaan om naar hem toe tegaan. Van hem heb ik geen last meer, hij zit denk ik vast ofzo, maar die onderbuurvouw, daar word ik GEK van! Ze heeft net de muziek uitgedaan, maar ze zal vast zo weer beginnen.

Ik zou aangifte doen, het is daar niet veilig zoals je nu verteld. Ik zou echt trippen.

27-01-2010, 14:11
Ik woon ook in een hele gehorige flat. Je hoort ALLES. Als de buurvrouw geen muziek opheeft, staat de turkse zender ZO HARD, dat je gaat zeggen dat ik degene ben die tv aan het kijken is. Terwijl we in betonnen woningen wonen

Ik wordt er echt gek van, maar die vrouw spoort niet, dus ga liever niet naar dr toe.

27-01-2010, 14:15

Citaat door PoebelieWoepski:
ik ben bang dat als je de politie belt dat hij dan gelijk in de gaten heeft dat jij ze hebt gebeld. Misschien doet ie je wel wat aan Layhfed omdat het een junkie is. hij is tot alles in staat met al die troep in zn lichaam..



Ja daar maak ik mij ook zorgen om. Ik word echt gek van hem oeff.

27-01-2010, 14:15
Je kan contact opnemen met de woningbouw. Als er meerdere mensen last van hem hebben, wordt er vaak ook de wijkagent bij betrokken. Die komt regelmatig langs.
Neem contact met de woningbouw

27-01-2010, 14:17

Citaat door mevrouwtje20:
ja ik zou de politie bellen, anders laat jou man met hem praten

zo niet dan zou ik er voor zorgen dat hij oprot. We hadden ook bij me ouders zo'n buurman, met alle buren hebben we handtekening verzameld en ervoor gezorgd dat hij moest verhuizen.



Mijn man is al zo vaak geweest, maar hij doet nooit open. Terwijl we hem dan ondertussen wel horen ruzie maken en schelden met die junkies die bij hem thuis zitten.

27-01-2010, 14:19

Citaat door Bullit_:
Ik heb ook een onderbuurvrouw die psygisch niet in orde is en ook ALTIJD keiharde muziek op heeft, van dat dramatische turkse muziek.

Buurman die naast me woont(woon in een flat) draaide vroeger heel de nacht door keiharde trance muziek, m'n man moest soms 4x in 1 nacht opstaan om naar hem toe tegaan. Van hem heb ik geen last meer, hij zit denk ik vast ofzo, maar die onderbuurvouw, daar word ik GEK van! Ze heeft net de muziek uitgedaan, maar ze zal vast zo weer beginnen.

Ik zou aangifte doen, het is daar niet veilig zoals je nu verteld. Ik zou echt trippen.



Ze hebben nu inmiddels wel video bewaken, maar daardoor voel ik me niet minder onveilig. Want tot op heden hebben ze niks gedaan aan die junks die hun bier blikken voor me deur gooien. En dat ze de slot van de deur vast klemmen zien ze ook via de camera. Maar ze doen echt niks aan ze.

27-01-2010, 14:21
Het volgende zou ik doen:

- Wanneer sprake is van geluidsoverlast in de nachtelijke uren dan de politie bellen.
- schriftelijke klacht indienen bij de woningbouwvereniging (en indien er meer buren overlast ondervinden kan je een handtekeningenaktie doen)

De woningbouw moet iets met deze zaak, zij hebben namelijk de plicht om de huurder van een rustig woongenot te voorzien.

27-01-2010, 14:22



Citaat door sannie:
Je kan contact opnemen met de woningbouw. Als er meerdere mensen last van hem hebben, wordt er vaak ook de wijkagent bij betrokken. Die komt regelmatig langs.
Neem contact met de woningbouw



90% van de bewonders in deze flat zijn afrikanen Die zijn 100 keer erger.Alleen op een andere manier. Ze vervuilen de flat met hun etensresten e.d.
Ik ga contact opnemen met de woningbouw, ik wil hem weg hier.

27-01-2010, 14:23

Citaat door sannie:
Je kan contact opnemen met de woningbouw. Als er meerdere mensen last van hem hebben, wordt er vaak ook de wijkagent bij betrokken. Die komt regelmatig langs.
Neem contact met de woningbouw



idd de woningbouwvereniging maakt dan een dosier aan die later gebruikt kan worden bij een eventuele uitzetting. Politie kun je gewoon bellen hoor heeft hij geen buren aan de andere kant die kunnen toch ook gebeld hebben.
Als de politie een paar keer is geweest gaat hij mischien wel bij zijn vrienden "feesten"ipv bij hem thuis

27-01-2010, 14:24
Afrikanan
Waar woon jij?

Ik ben hier binnenkort weg, dus ik ga geen moeite nog doen. Als ik haar psycholoog een deze dagen op de gang zie, ga ik het meteen aan haar zeggen. Kan zij de boodschap doorgeven

Pagina's : [1] 2 3