Bekijk volle/desktop versie : Sex NA Jawjia en VOOR het huwelijk >>>> Zou jij dat doen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

27-01-2010, 13:22
Poll komt eraan.

Anonieme poll................

27-01-2010, 13:22


never nooit

27-01-2010, 13:25
Ik ben van plan om tot de bruiloft verloofd te blijven en pas op die speciale dag tekenen. Dus na zawzija gaan we samenwonen als getrouwde stel.

27-01-2010, 13:27
na me bruiloft

27-01-2010, 13:29


@ de 3 loverly ladies: op DWVDMV is er nu een dame die dat wel heeft gedaan en de partner is vertrokken..................


@ Bogossa: zag net je mailtje. Dank je wel Ik weet je te vinden!

27-01-2010, 13:32

Citaat door Bogossa.:
Ik ben van plan om tot de bruiloft verloofd te blijven en pas op die speciale dag tekenen. Dus na zawzija gaan we samenwonen als getrouwde stel.


leg nog eens uit

27-01-2010, 13:33
ik zou dat nooit kunnen doen ook al heb ik jawjia ook al ben ik getrouwd voor de nls/marokkaanse wet wacht lekker op me trouwdag en de huwelijksnacht

27-01-2010, 13:33

Citaat door Bogossa.:
Ik ben van plan om tot de bruiloft verloofd te blijven en pas op die speciale dag tekenen. Dus na zawzija gaan we samenwonen als getrouwde stel.


Je bedoelt dus wel samenwonen na Zawzia maar geen sex? Ga je dat volhouden za3mak?

27-01-2010, 13:33

Citaat door 1_Berkania_1:
@ de 3 loverly ladies: op DWVDMV is er nu een dame die dat wel heeft gedaan en de partner is vertrokken..................


@ Bogossa: zag net je mailtje. Dank je wel Ik weet je te vinden!


Dat verhaal lijkt uit haar duim gezogen, ik weet niet of ik dat moet geloven

27-01-2010, 13:34

Citaat door 1_Berkania_1:
@ de 3 loverly ladies: op DWVDMV is er nu een dame die dat wel heeft gedaan en de partner is vertrokken..................


@ Bogossa: zag net je mailtje. Dank je wel Ik weet je te vinden!


Wat sneu. Sommige mannen yallatief men3oum.

Mij gaat het niet om de vertrouwen ofzo. Maar ik vind tekenen tijdens bruiloft veel specialer. Op die dag wil ik echt gaan trouwen.

27-01-2010, 13:34

Citaat door serveerelwardat:
ik zou dat nooit kunnen doen ook al heb ik jawjia ook al ben ik getrouwd voor de nls/marokkaanse wet wacht lekker op me trouwdag en de huwelijksnacht



Er zijn een hoop dames die zo lang verloofd zijn en/of getrouwd op papier dat ik me soms afvraag of de verleiding dan wel te doorstaan is. Als je elkaar niet vaak ziet dan moet dat kunnen.

27-01-2010, 13:35

Citaat door 1_Berkania_1:
Je bedoelt dus wel samenwonen na Zawzia maar geen sex? Ga je dat volhouden za3mak?


Nee joh.

Gewoon tijdens de bruiloft -de dag dat je feest viert en daarna samen gaat wonen ya know-. Na de bruiloft ga ik geen feest meer geven hoor. getrouwd=getrouwd.

27-01-2010, 13:36



Citaat door 1_Berkania_1:
Er zijn een hoop dames die zo lang verloofd zijn en/of getrouwd op papier dat ik me soms afvraag of de verleiding dan wel te doorstaan is. Als je elkaar niet vaak ziet dan moet dat kunnen.



allah ya n3al shitan, uiteindelijk iedereen ze eige keuze maar ik zou het nooit doen ook al ben je man en vrouw voor de wet

27-01-2010, 13:37

Citaat door Bogossa.:
Nee joh.

Gewoon tijdens de bruiloft -de dag dat je feest viert en daarna samen gaat wonen ya know-. Na de bruiloft ga ik geen feest meer geven hoor. getrouwd=getrouwd.




maar een man en vrouw samen wonen in 1 dak en er gebeurt niks dat is echt knap

27-01-2010, 13:38

Citaat door Bogossa.:
Nee joh.

Gewoon tijdens de bruiloft -de dag dat je feest viert en daarna samen gaat wonen ya know-. Na de bruiloft ga ik geen feest meer geven hoor. getrouwd=getrouwd.


Oeps dacht al.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8