Bekijk volle/desktop versie : Is dit shur??



27-01-2010, 12:54
Asalam ou alaikoem warhmatoellah wa barakatoen

Ik heb een vraag aan allen. Of jullie weten of dit shur is en wat ik er aan kan doen.

Er is nog nooit iemand om mijn hand komen vragen.

Ik leer wel iemand kennen en alles gaat goed tot het moment dat iemand mijn hand hoort te komen vragen. Dan veranderd hun gevoel zo plotseling en krijg ik altijd hetzelfde te horen, dat ze het niet kunnen en bang zijn dat ze een fout maken. Dat het niet goed voelt en dat ze het gevoel hebben dat iets ze tegen houdt. Ze willen niets liever maar iets houd ze tegen. Nou ben ik niet de enige. Mijn zusje die is nog nooit aangesproken door iemand. En alhamdoelilah we zijn nette, verzorgde en goed uitziende meiden.

Kan het zijn dat iemand shur voor ons heeft gedaan?

Ik heb alles met mijn ouders besproken en die weten niet wat we er aan kunnen doen. Nou heb ik iets gelezen over roqya, maar dat is als je iets hebt gegeten of gedronken als ik het goed hebt. Nou weet ik niet wanneer het begon. Mijn eerste huwelijksaanzoek kreeg ik toen ik 18 was en die zei vlak voor hij mijn hand kwam vragen dat hij shitan om mij heen voelde. Ik nam het toen niet al te serieus en had het daar bij gelaten. Nu 6 jaar later en 4 huwelijksaanzoeken later, krijg ik andere dingen te horen.

Dat het niet goed voelt.
Dat ze enorme angst voelen.
Dat ze geen fout willen maken.
Dat ze iets tussen ons in voelen alsof iemand het ons niet gunt.
Dat het gevoel weg is.

Het heeft me heel veel pijn gedaan en ik dacht in het begin dat het aan mij lag. Maar ik voel dat er meer speelt en dat het niet aan mij als persoon ligt.
Ik heb nooit aan de ander verteld wat er met de vorige is gebeurd en toch kreeg ik hetzelfde te horen en altijd in de week voor ze mijn hand zouden komen vragen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en er misschien meer over weten.

Ik ben nu op een leeftijd dat ik wil trouwen en kinderen wil hebben. En bij de gedachten dat het elke keer weer fout gaat voel ik echt steken in mijn hart.

Inshaallah komt alles goed en ik heb vertrouwen in allah .

Ma3a salam

27-01-2010, 13:22


De betovering van het celibaat

De tovenaar voert een betovering uit en stuurt een jinn of meerdere naar de desbetreffende persoon. De jinn blijft de vrouw volgen tot hij in haar lichaam kan binnendringen.
Er kunnen twee zaken gebeuren met de jinn:
1: Hij slaagt erin om in het lichaam van de vrouw te geraken. Dan zorgt hij ervoor dat zij een benauwd gevoel krijgt bij elke man die zich aan haar voorstelt, om met haat te trouwen zodat ze telkens weigert.
2- Hij slaagt er niet in om in haar lichaam binnen te dringen. Dan voert hij de betovering van de illusie uit op het uiterlijk van deze man, zodat hij het meisje in een weerzien wekkende gedaante ziet. Hij blijft hem dit steeds influisteren en hij doet hetzelfde bij de vrouw.

Zo zal elk man die zichzelf aanbiedt om naar de hand van een meisje te vragen, haar weigeren zonder daarvoor echter een reden te hebben, ookal had hij haar oorspronkelijk wel aanvaard. Na enkele dagen zal hij op zijn beslissing terugkomen door de influisteringen van de duivel.

Als de betovering erg krachtig is, zien we dat de man zich aanbiedt om het meisje ten huwlijk te vragen, en zodra hij het huis binnenkomt voelt hij zich heel verlegen en bekijkt hij het leven zwartgallig. Dit is zichtbaar in zijn gezicht, het lijkt alsof hij zich in een gevangenis bevindt waarnaar hij nooit meer wil terugkeren. Ondertussen veroorzaakt de jinn bij de vrouw af en toe migraine.

De symptomen van deze betovering:
-Af en toe migraine, waartegen een medicijn niet helpt.
-Een hevig hindelijk gevoel ter hoogte van de borst, vooral tussen de namiddag en middernacht.
-De huwlijkskandidaat in een weerzinwekkende gedaante zien.
-Meer nadenken, geestelijke verstrooidheid.
-Aanzienlijk veel stress tijdens de slaap.
-Soms komt een voortdurende pijn in de maagstreek voor.
-Pijn ter hoogte van de onderste ruggenwervels.

De behandeling van de betovering van het celibaat:
-De roqya reciteren, (beluisteren) over water reciteren hiervan (minimaal een keer in de drie dagen) drinken en ermee wassen.
-De islamitische hoofddoek dragen.
-Erop toezien dat ze haar gebed op tijd verricht.
-Niet naar liedjes en muziek luisteren.
Zich ritueel wassen voor het slapen gaan en het troonvers reciteren.
-Voor het slapen gaan de handen bij een brengen en de drie laatste soera's van de koran reciteren, daarna erin blazen en met de handen over het lichaam wrijven. Her haal dit drie keer.
-Het Troonvers een uur lang opnemen en drie keer per dag ernaar luisteren.
-Al Ikhlaas, al Falaq Annaas een uur lang herhaald opnemen, en drie keer per dag naar luisteren.
-Na het gebed van fadjer 100keer zeggen:
Laa ilaaha illa Allaah, laho'l molk, walaho'l hamd, wa howwa 3ala kolli shaj-ien 9adier.Bron: Genezing van tovenarij en boze oog shaikh Bali

27-01-2010, 13:23
jE KAN NIET WETEN OF HET SIHR IS VOOR DAT JE ROQYA HEBT GEDAAN EEN AANTAL KEER..

27-01-2010, 14:44
Salam oui alaikoem


bedankt voor je reactie.
Is het de bedoeling dat ik de sourats beluister boven het water of ze zelf reciteer. ik was namelijk van plan naar iemand te gaan die roqya doet?

27-01-2010, 15:04



Citaat door moslima_es:
Salam oui alaikoem


bedankt voor je reactie.
Is het de bedoeling dat ik de sourats beluister boven het water of ze zelf reciteer. ik was namelijk van plan naar iemand te gaan die roqya doet?


Je reciteert op water en hiermee was je je en drink je ervan, je kan ook op jezelf reciteren en je kan ook luisteren..
Hier een link waar alles haarfijn wordt uitgelegd..
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3023863

27-01-2010, 15:36
Hartstikke bedankt..

Maar nou heb ik begrepen dat roqya alleen is als je iets gegeten hebt. Wat kan je doen tegen andere soort shur?

27-01-2010, 15:38

Citaat door moslima_es:
Hartstikke bedankt..

Maar nou heb ik begrepen dat roqya alleen is als je iets gegeten hebt. Wat kan je doen tegen andere soort shur?

Roqya is voor alles met de wil van Allah, nogmaals lees de info hierover voordat je ermee begint..

27-01-2010, 16:04
Ja dat ben ik nu aan het lezen..

Nogmaals bedankt.