Bekijk volle/desktop versie : Van Bommel en Duisenberg niet vervolgd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-01-2010, 10:50
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat de Tweede Kamerleden Harry van Bommel en Sadet Karabulut (beiden SP) en activiste Gretta Duisenberg niet vervolgen voor uitlatingen tijdens een demonstratie tegen Israël in Amsterdam in januari vorig jaar. Justitie seponeert de zaak, zo maakte een woordvoerder woensdag bekend.



Het drietal scandeerde tijdens het protest tegen de inval van het Israëlische leger in de Gazastrook de tekst 'intifada, intifada, Palestina vrij'. In hun bijzijn riep een groep andere demonstranten bovendien 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas'.

Advocaat Bram Moszkowicz deed aangifte tegen de drie voor aanzetten tot haat, discriminatie en geweld. Volgens het OM is er echter geen sprake van opruiing.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/5889008/__Van_Bommel__niet_vervolgd__.html?p=7,2

27-01-2010, 11:09


iedereen met een klein beetje verstand kan gewoon zien wat goed en fout is...

daar heb je geen rechter voor nodig. van nederlanders zou je helemaal meer sympathie verwachten en steun nadat zij kort geleden nog zelf slachtoffer waren van een bezettingsmacht en tereur.

27-01-2010, 11:11
De Intifadah is daarom ook niks meer dan een zaak die gesteund dient te worden door de hele wereld.

Intifadah Free Palestina

27-01-2010, 11:14

Citaat door Don Vito:
De Intifadah is daarom ook niks meer dan een zaak die gesteund dient te worden door de hele wereld.

Intifadah Free Palestina



de wereld is blind als het om joden gaat...

ik heb nix tegen joden. maar wel een bloedhekel aan bezetters en moordenaars

27-01-2010, 11:18



Citaat door massin_:
de wereld is blind als het om joden gaat...

ik heb nix tegen joden. maar wel een bloedhekel aan bezetters en moordenaars


Dus je vind net als mij dat behalve de Palestijnen ook de Koerden en Armenen hun huizen en bezittingen terug moeten krijgen ?

27-01-2010, 11:24

Citaat door Debs:
Dit is goed nieuws voor het Wilder's kamp. Als je intifada mag schreeuwen op straat terwijl je duidelijk gefilmd wordt, wat is er dan mis met de Wilder's uitspraken? Moszkowicz is zo slim... ik geloof dat ie dit allemaal reeds bedacht had. Klasse! Wilder's haters schaakmat in twee zetten. Toch wel lullig voor ze.


Intifada betekent opstand. Niks mis met dat woord.
Ongelukkig en provocerend, maar niets meer dan dat.

27-01-2010, 11:29

Citaat door pseu:
Dus je vind net als mij dat behalve de Palestijnen ook de Koerden en Armenen hun huizen en bezittingen terug moeten krijgen ?



koerden hebben nooit een land gehad, je kan wel vanalles claimen maar dat betekend niet dat je er recht op heb..
net als de bewoners van de sahara in marokko.

de armeense zaak ken ik niet en ga ik ook geen uitspraak over doen..

27-01-2010, 11:32

Citaat door massin_:
koerden hebben nooit een land gehad, je kan wel vanalles claimen maar dat betekend niet dat je er recht op heb..
net als de bewoners van de sahara in marokko.

de armeense zaak ken ik niet en ga ik ook geen uitspraak over doen..

`

Ik weet alweer genoeg.
Die zo genaamde oproep tot rechtvaardigheid is dus alleen bestemd voor de Palestijnen. Die overigens ook nooit een land hebben gehad.

27-01-2010, 11:36

Citaat door massin_:
koerden hebben nooit een land gehad, je kan wel vanalles claimen maar dat betekend niet dat je er recht op heb..
net als de bewoners van de sahara in marokko.

de armeense zaak ken ik niet en ga ik ook geen uitspraak over doen..


De selectieve verontwaardigingen spatten weer van mijn scherm af.

27-01-2010, 11:51

Citaat door pseu:
`

Ik weet alweer genoeg.
Die zo genaamde oproep tot rechtvaardigheid is dus alleen bestemd voor de Palestijnen. Die overigens ook nooit een land hebben gehad.


ik weet ook alweer genoeg... palestina is van de palestijnen..

niet van joden die daar gedropt zijn uit medelijden in 1947 en alles met geweld eigen hebben gemaakt... duidelijk verschil lijkt mij

27-01-2010, 11:54

Citaat door timioto:
De selectieve verontwaardigingen spatten weer van mijn scherm af.



tsjah je kan niet alleen maar horen wat jij wil. of wat gunstig is voor jouw denkwijze

27-01-2010, 12:27

Citaat door massin_:
ik weet ook alweer genoeg... palestina is van de palestijnen..

niet van joden die daar gedropt zijn uit medelijden in 1947 en alles met geweld eigen hebben gemaakt... duidelijk verschil lijkt mij

en marokko van de belgen

27-01-2010, 12:31



Citaat door Debs:
Dit is goed nieuws voor het Wilder's kamp. Als je intifada mag schreeuwen op straat terwijl je duidelijk gefilmd wordt, wat is er dan mis met de Wilder's uitspraken? Moszkowicz is zo slim... ik geloof dat ie dit allemaal reeds bedacht had. Klasse! Wilder's haters schaakmat in twee zetten. Toch wel lullig voor ze.

Vergelijking die volkomen mank gaat.
Als je slim bent, dan heb je 'm in de smiezen..

27-01-2010, 12:36

Citaat door pseu:
`

Ik weet alweer genoeg.
Die zo genaamde oproep tot rechtvaardigheid is dus alleen bestemd voor de Palestijnen. Die overigens ook nooit een land hebben gehad.



Ik denk dat jij even de geschiedenisboeken in moet duiken.

27-01-2010, 12:52
Prachtige televisie: http://bit.ly/cgn2Nz

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7