Bekijk volle/desktop versie : Salaam. kent iemand...



27-01-2010, 10:03
die Zowzia maakt tegen over een goede prijs.

zonder dat we de nlse/belgische gemeente te hoeven trouwen .
in nederland is er wel een bepaalde persoon die dat doet.

kan iemand ons helpen.


mo

27-01-2010, 10:11


Gozer, waar heb je het over? Zjozia doe je bij het consulaat of in Marokko bij de le3doel. Jij wil kennelijk illegale praktijken..

27-01-2010, 10:14

Citaat door marilynmonroe:
Gozer, waar heb je het over? Zjozia doe je bij het consulaat of in Marokko bij de le3doel. Jij wil kennelijk illegale praktijken..
wslm het is niet zo dat het illegale praktijken is.
we willen ook gewoon via de consulaat trouwen maar zonder dat we den nlse Zowzie moeten doen , we weten dat het via marokko moet maar er zijn mensen die bij de consulaat werken die geen nlse huwlijksakte vragen.

27-01-2010, 10:46
as je nlse passport heeft moet je eerst de marokanse zoejia hebben. (heb ik gehoord??) a dioe gewoon met rfki la mlse of marokaanse

27-01-2010, 10:56



Citaat door Deutse_Amshoum:
as je nlse passport heeft moet je eerst de marokanse zoejia hebben. (heb ik gehoord??) a dioe gewoon met rfki la mlse of marokaanse

wslm krijg je bij de rfki ook een huwlijksakte?

27-01-2010, 10:58

Citaat door moeindhoven:
wslm het is niet zo dat het illegale praktijken is.
we willen ook gewoon via de consulaat trouwen maar zonder dat we den nlse Zowzie moeten doen , we weten dat het via marokko moet maar er zijn mensen die bij de consulaat werken die geen nlse huwlijksakte vragen.


Nederlandse huwelijksakte is ook verplicht hoor. Ik neem aan dat je hier ook als gehuwd wil geregistreerd staan, toch? Of ben je er zo één, die het bewust niet doet om een uitkering te behouden of te bemachtigen? Sorry, maar ik vind het een hele rare vraag. En weet wel dat als je je huwelijk begint met leugens, er nooit baraka zal zijn..

27-01-2010, 10:59

Citaat door moeindhoven:
wslm krijg je bij de rfki ook een huwlijksakte?


De refki is geen gemachtigd persoon om een huwelijksakte te schrijven. Een akte van de refki is dan ook niet rechtsgeldig. Met andere woorden, het is wettelijk niets waard!

27-01-2010, 14:17

Citaat door moeindhoven:
iemand


waarom wil je niet voor de gemeente trouwen?

27-01-2010, 15:11

Citaat door Nishanboy:
waarom wil je niet voor de gemeente trouwen?


Omdat hij de boel wil belazeren..

27-01-2010, 20:05
luister mensen als jullie info hebben is t welkom zo nieit gewoon topic verlaten.

21-02-2010, 22:19
enige optie is om naar marokko te gaan en daar te trouwen, dat heeft een vriendin van mij ook gedaan.....marokkaanse consulaat moet je tegenwoordig eerst bij nl s gemeente getrouwd zijn....