Bekijk volle/desktop versie : Discipline opbouwen...



Pagina's : [1] 2 3

26-01-2010, 23:55
hoe doe je dat?

Help mij dit te bereiken. Ik heb eigenlijk een heel druk bestaan, ik studeer, werk en heb een huishouden..daarnaast ben ik ook zwanger. Toch voel ik mij op bepaalde vlakken niet gedisciplineerd...loop soms de kantjes ervan af. Dat wil ik niet meer, dat is niet alleen zonde, het kost uiteindelijk veel meer energie.

Give me some tips and tricks!!



27-01-2010, 00:10


Gewoon wat minderen met je werk en studie of helemaal stoppen.
Lekker genieten van je zwangerschap en na de bevalling lekker genieten van het opvoeden van je kindje.

Doe kennis op in de islam, praktiseer die kennis en je zal rust krijgen bi idni Allah.

Waarom moeten vrouwen tegenwoordig zoveel stressen terwijl moeder zijn al een hele belangrijke taak is?


27-01-2010, 09:06

Citaat door yaya_sale:
Gewoon wat minderen met je werk en studie of helemaal stoppen.
Lekker genieten van je zwangerschap en na de bevalling lekker genieten van het opvoeden van je kindje.

Doe kennis op in de islam, praktiseer die kennis en je zal rust krijgen bi idni Allah.

Waarom moeten vrouwen tegenwoordig zoveel stressen terwijl moeder zijn al een hele belangrijke taak is?





Are you serious? Je studeert om meer kennis op te doen en je zelf zoveel mogelijk te ontwikkelen als mens. Educatie is de weg naar ontwikkeling,vrede en vrijheid. En tegenwoordig is dat ook mogelijk voor vrouwen. Niet iedere vrouw wil de hele dag thuis zitten en kinderen baren. De Islam raadt juist aan om zoveel mogelijk kennis op te doen in dit leven en jij doet net of studeren een zonde is als vrouw zijnde..

27-01-2010, 09:12

Citaat door MyMy:
hoe doe je dat?