Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Moskee-bestuur stuurt imam weg omdat hij teveel jongeren op he rechte pad heeft gezet

Pagina's : [1] 2

Icao
29-11-2002, 14:54

Het is schandalig maar waar!!!! Onze geliefde imam is kort geleden weg gestuurd door het bestuur van de moskee omdat hij teveel jongeren de moskee in haalde!!!! :stomp: Wat vinden jullie hiervan?

yassine23
29-11-2002, 15:21
jij woont toch niet gouda????? hahahahahah

Mocro4eva
29-11-2002, 15:26
Nee dat geloof ik niet, er moet meer achter zitten.

yassine23
29-11-2002, 15:37
Origineel gepost door Mocro4eva Nee dat geloof ik niet, er moet meer achter zitten. wat moet er achter zitten dan heb je al een idee!!!!!vertel het me

Mocro4eva
29-11-2002, 16:22

Origineel gepost door yassine23 wat moet er achter zitten dan heb je al een idee!!!!!vertel het me Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor! Je hoeft me niet meteen zo aan te vallen. Ik vind het gewoon raar dat een imam alleen om zo'n reden weg wordt gestuurd. Ik vraag me dan af of er niet andere zaken zijn die hebben meegespeeld bij het besluit dat het bestuur heeft genomen. Wat voor zaken weet ik zelf ook niet. Misschien waren er interne conflicten of iets dergelijks. Greetz Houda

Nounja
29-11-2002, 16:45
Het is inderdaad vreemd, en ook verdacht ja Waarom zouden ze hem wegsturen, het is toch alleen maar positief dat die moskee een hoop jonge bezokers krijgt :S Vaag :)

NadoriAmin
29-11-2002, 17:03
ALLES KAN TEGENWOORDIG, HET BESTUUR EN DE REGERING WIL BEPALEN WAT DE IMAM MAG ZEGGEN. ALS JE EEN GOEDE MOEIMIN BENT DAN ZAL JE EEN SLACHTOFFER WORDEN VAN DEZE SAMENLEVING.

riffiadjalkoem
29-11-2002, 19:18
Belachelijk dat zoiets gebeurt, het bestuur zou eens blij moeten zijn met wat de imam heeft gedaan, hij heeft ervoor gezorgd dat hun kinderen op het rechte pad terecht zijn gekomen en dat ze geen overlast meer veroorzaken maar wat doet het bestuur i.p.v blij te zijn en proberen de jongeren op het rechte pad te houden, sturen ze de imam weg om centjes te krijgen, tvoe kroesh lehram. Als ik een van die jongeren was zou ik protesteren zodat de imam terug zou kunnen komen, dus als één van de jongeren dit leest actie ondernemen jongens dit kunnen jullie niet laten gebeuren. beslama.

DINIM3AK
30-11-2002, 18:36
Origineel gepost door Icao Het is schandalig maar waar!!!! Onze geliefde imam is kort geleden weg gestuurd door het bestuur van de moskee omdat hij teveel jongeren de moskee in haalde!!!! :stomp: Wat vinden jullie hiervan? dan zeg je de volgende: de bestuur wordt bepaald door jullie, het is niet zo dat hij zomaar de leiding krijgt zonder jullie toestemming. als jullie niet mee eens zijn met wat hij gedaan heeft kunnen jullie die bestuur eruit schoppen. en andere bestuur gaan kiezen, en de imam terug halen natuurlijk! ik hoop dat jullie actie gaan ondernemen en niet alleen maar met elkaar erover gaan praten en klagen!! daar zijn wij marokkaanen heel goed in, maar daar kunnen we niks mee bereiken. actie nemen!!! en dat kunnen jullie wel als jullie willen!!!!

DINIM3AK
30-11-2002, 18:55
Origineel gepost door verwijderd de mensen die in het bestuur zitten zijn die mannetjes die het meeste geld hebben neergelegd voor het bouw van de moskee en daar maken ze misbruik van het is heel moeilijk om met die mensen te praten het zijn van die agressiefe ouwebokken die je gewoon verot schelden in de moskee en vervolgens je ook nog willen aanvliegen er valt gewoon niet met ze te praten misschien dat we zelf ook tot geweld moeten overgaan dat zou op dit moment de enige oplossing zijn maar aan de andere kant kan ook de zaak escaleren tussen de ouweren en de jongeren en dat is niet de bedoeling ik begrijp het wel, die herken ik wel. ik vind dat moskee's nooit door de ouwebokken mag worden bestuurd, maar door jongeren.(dat heeft alleen maar voordelen, zolas de nerderlandse taal, begrijpen mensen snel etc.) met dat soort mensen valt niet eens te praten, ik weet daar alles van!

Mocro4eva
30-11-2002, 18:55
OMG wat is dit nu voor onzin! Wat een bekrompen ouwe taarten zijn het zeg!! Er moet toch een mogelijkheid zijn tot discussie. Dat ze veel geld hebben neergeteld wil nog niet zeggen dat ze het voor het zeggen hebben. Een echte moslim geeft geld met de ene hand zonder dat de andere hand het weet. Wanneer je geld neertelt voor de bouw van een moskee doe je dat met een zuiver hart en niet om aan anderen te laten zien hoeveel geld je hebt of je zelf een "machtige positie" te verschaffen. Het kan zijn dat ik het bij het verkeerde einde heb, maar zo zie ik het in ieder geval. Mijn excuses als ik mensen heb beledigd.

DINIM3AK
30-11-2002, 18:59
Origineel gepost door Mocro4eva OMG wat is dit nu voor onzin! Wat een bekrompen ouwe taarten zijn het zeg!! Er moet toch een mogelijkheid zijn tot discussie. Dat ze veel geld hebben neergeteld wil nog niet zeggen dat ze het voor het zeggen hebben. Een echte moslim geeft geld met de ene hand zonder dat de andere hand het weet. Wanneer je geld neertelt voor de bouw van een moskee doe je dat met een zuiver hart en niet om aan anderen te laten zien hoeveel geld je hebt of je zelf een "machtige positie" te verschaffen. Het kan zijn dat ik het bij het verkeerde einde heb, maar zo zie ik het in ieder geval. met dat soort mensen valt echt niet te praten, die zijn zo eigenwijs. en zitten daar niet echt voor hun geloof, maar omdat ze niks te doen hebben, uitkering en thuis blijven vinden ze niks daarom besteden ze hun tijd in de moskee. en dat soort hebben wij hier ook in mijn woonplaats! maar dat wil niet zeggen dat je geen actie kunt ondernemen, moet wel een manier zijn om van die mensen af te komen!

Icao
02-12-2002, 11:12

Ik zal deze blamage verder toelichten... Ik persoonlijk heb met een bestuurslid gesproken, en deze benadrukte dat het bestuur is gekozen door de bezoekers van de moskee en dat de imam onwaarheden vertelde. Ook wat broeder verwijderd al heeft verteld. Verder beweren ze dat vrouwen geen recht hebben om te spreken. De vrouwen hebben een palestijns kind geadopteerd en hebben een geldkistje in hun gebedsruimte in de moskee waar vrouwen een donatie kunnen geven, wat doet het bestuur na dit conflict....Ze proberen het geldkistje van de muur te slopen!!!!!! GRGRGRGRG!!!T YF^^$$^%$#@%^%(*&)(^&!!! Daar word je toch helemaal gek van? Ook word hun gebedsruimte niet meer schoon gemaakt, een zogenaamde boycot ofzo. Dit was overgens maar een greep uit de verhalen van het moskee-bestuur.

Icao
02-12-2002, 11:13
Trouwens, protesteren heeft geen zin, iemand heeft het al geprobeerd en hij werd op een haar na in elkaar geslagen!

BiDaWiJa
02-12-2002, 16:56
Origineel gepost door Icao Ik zal deze blamage verder toelichten... Ik persoonlijk heb met een bestuurslid gesproken, en deze benadrukte dat het bestuur is gekozen door de bezoekers van de moskee en dat de imam onwaarheden vertelde. Ook wat broeder verwijderd al heeft verteld. Verder beweren ze dat vrouwen geen recht hebben om te spreken. De vrouwen hebben een palestijns kind geadopteerd en hebben een geldkistje in hun gebedsruimte in de moskee waar vrouwen een donatie kunnen geven, wat doet het bestuur na dit conflict....Ze proberen het geldkistje van de muur te slopen!!!!!! GRGRGRGRG!!!T YF^^$$^%$#@%^%(*&)(^&!!! Daar word je toch helemaal gek van? Ook word hun gebedsruimte niet meer schoon gemaakt, een zogenaamde boycot ofzo. Dit was overgens maar een greep uit de verhalen van het moskee-bestuur. dit is echt triest :jammer: Insha Allah zal de imam terug keren. want dit is echt djahiliya van het bestuur

Pagina's : [1] 2