Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar de perfecte vrouw!



Pagina's : [1] 2

26-01-2010, 23:20
Iedereen kent deze al, maar hij blijft goed

Een Verhaal van Nasruddin. Op een middag, Nasruddin en zijn vriend zaten koffie te drinken en te praten over het leven en de liefde. Zijn vriend vroeg: "Hoe komt het dat je nog steeds niet getrouwd bent?" "Nou.." antwoordde Nasruddin "om jou de waarheid te vertellen. Mijn hele jeugd heb ik besteed in het zoeken naar de perfecte vrouw. In Kaïro ontmoette ik een mooie en intelligente vrouw, maar zij was niet vriendelijk. Vervolgens in Bagdad ontmoette ik een vrouw die een prachtige en grootmoedige ziel had, maar wij hadden niet veel gemeen. Één vrouw na een andere zou enkel perfect schijnen, maar er zou altijd iets mis zijn. Dan, één dag, ontmoette ik haar. Mooi, intelligent, grootmoedig en vriendelijk. Wij hadden veel gemeen. In feite was zij perfect!". "Wat gebeurde toen?" vroeg de vriend van Nasruddin "waarom huwde jij haar niet?" Nasruddin nam een slok van zijn koffie "Nou.." hij antwoordde: "het is werkelijk het droevige verhaal uit mijn leven....bleek dat zij naar de perfecte man...zocht..."

27-01-2010, 01:02


Ja het is wel een goedje

27-01-2010, 17:04
hahahaha die is goed

27-01-2010, 17:23
Soebhanallah!

Is het zoeken naar je 'lot' (de partner die voorbestemd is) hetzelfde als zoeken naar je 'ware'?

27-01-2010, 17:27


haha dat ik is zkr een goeje

27-01-2010, 18:15
hahaha ahhh mannen

27-01-2010, 20:04
hihi, jaa die kende ik al

27-01-2010, 22:58
haha hij is goed, kende hem trouwens ook niet!

27-01-2010, 23:36
Nou ik zal jullie geheim verklappen, die nasruddin ben ik

29-01-2010, 12:52
Haha die is leuk. Ik kende hem nog niet!

29-01-2010, 15:06
Ja die kende ik , maar ik vind hem echt heel goed!
Inderdaad niemand is perfect en de zoektocht naar de ware is eigenlijk een zoektocht naar niets..


29-01-2010, 16:24
ahahah wel grappig

De profeet mohammed saws heeft gezegd: Degene die naar perfectie verlangt, verlangt naar het onmogelijke (Boechari)

29-01-2010, 16:27



Citaat door Nishanboy:
Iedereen kent deze al, maar hij blijft goed

Een Verhaal van Nasruddin. Op een middag, Nasruddin en zijn vriend zaten koffie te drinken en te praten over het leven en de liefde. Zijn vriend vroeg: "Hoe komt het dat je nog steeds niet getrouwd bent?" "Nou.." antwoordde Nasruddin "om jou de waarheid te vertellen. Mijn hele jeugd heb ik besteed in het zoeken naar de perfecte vrouw. In Kaïro ontmoette ik een mooie en intelligente vrouw, maar zij was niet vriendelijk. Vervolgens in Bagdad ontmoette ik een vrouw die een prachtige en grootmoedige ziel had, maar wij hadden niet veel gemeen. Één vrouw na een andere zou enkel perfect schijnen, maar er zou altijd iets mis zijn. Dan, één dag, ontmoette ik haar. Mooi, intelligent, grootmoedig en vriendelijk. Wij hadden veel gemeen. In feite was zij perfect!". "Wat gebeurde toen?" vroeg de vriend van Nasruddin "waarom huwde jij haar niet?" Nasruddin nam een slok van zijn koffie "Nou.." hij antwoordde: "het is werkelijk het droevige verhaal uit mijn leven....bleek dat zij naar de perfecte man...zocht..."


haha, ik kende hem ook niet hoor, maar hijh is echt wel goed...Zo zie je maar weer...

29-01-2010, 16:29

Citaat door Nishanboy:
Nou ik zal jullie geheim verklappen, die nasruddin ben ik



Volgens mij schuilt er een nasrudien in ons allemaal...

28-03-2010, 22:32

Citaat door wonderlijk:
Volgens mij schuilt er een nasrudien in ons allemaal...



Pagina's : [1] 2