Bekijk volle/desktop versie : Hoe dom kan je zijn??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

26-01-2010, 22:05
Gisteren was er "In godsnaam" een reportage over bekeerde Belgische vrouwen. Eén ervan, Linsey, is getrouwd met een "illegale" Algerijn die openlijk toegaf dat ie illegaal was en een valse naam gebruikt.

Kom op: als je als illegaal al voor de camera durft te spreken, wees dan slim en zwijg over je illegale praktijken!

Welke Belgen hebben gekeken? Ik heb me doogeergerd aan die bekeerde Belgische vrouwen: ze hadden te weinig kennis over de islam; alleen de hijaabs en de kledij die ze droegen waren "extreem". Voor de rest weinig inhoud, hoewel je van bekeerlingen verwacht dat ze iets meer kenneis vergaren.
Helaas en ik citeer letterlijk die Khadija (bekeerde belgische vrouw van45jaar ongeveer: "liegen mag volgens de islam" is toch een flater van jewelste!

26-01-2010, 22:07


Niemand gekeken? was echt de moeite.
in ieder geval, ben blij dat ik ff mijn mening heb kunnen geven over bekeerde moslims.

26-01-2010, 22:08
haha ik heb da ook gezien
ik denk dat het opgezet spel was..

26-01-2010, 22:09
die is volgens my goed geintegreerd in het beeld van "belgen zijn dom"

26-01-2010, 22:10


Niet gezien, maar in ieder geval ze zijn bekeerd en het zijn onze zusters, je bent niet geboren met kennis en waarschijnlijk zijn ze nog lerend zoals de meeste Moslims.

26-01-2010, 22:10

Citaat door karim_be:
haha ik heb da ook gezien
ik denk dat het opgezet spel was..


en dan die koeweitse vrouw die ff naar haar baas in koeweit moest bellen om te checken of ze het wel mocht zeggen van die subsidies.. komaan wa was da??
maar die linsey was wel verliefd op die algerijn denk ik..maar zo naief...

26-01-2010, 22:11

Citaat door Fatiine:
Niet gezien, maar in ieder geval ze zijn bekeerd en het zijn onze zusters, je bent niet geboren met kennis en waarschijnlijk zijn ze nog lerend zoals de meeste Moslims.

als je als moslim, van de leeftijd van 40 jaar durft te zeggen dat liegen toegestaan is (zonder enige nuance) dan twijfel ik aan de waarde die ze hecht aan de hijaab die ze draagt.

26-01-2010, 22:12
ja kheb het ook gezien, lindsay en ali echt een prachtige koppel nee kvond juist dat die lindsay echt veel wist over de islam zij had echt veel kennis en aan haar kon je echt zien dat ze oprecht met de islam bezig is,maar indd hahaha hoe dom kan je zijnom het voor de camera te zeggen ajema ja omg mijn mond stond open toen ze zei dat liegen in de islam mag en die presentatrice maar kijken echt hsmaa

26-01-2010, 22:12

Citaat door ILI_Amazigh:
die is volgens my goed geintegreerd in het beeld van "belgen zijn dom"

ik schaamde me diep.

nu is zijn dossier ivm de papieren heropend. Verdiende loon voor je domheid zou'k zo zeggen.

26-01-2010, 22:13

Citaat door Fallen.Madonna:
Niet alles wat de media je voorlegt, klopt met de realiteit!

dat is nu net het probleem!!


als de journaliste je vraagt" die man heeft gelogen over zijn naam , mag liegen in de islam" moet je iets snuggerder zijn en helder denken.
de media hebben al een verkeerd beeld van de islam doorgegeven, maak het niet nog erger!

26-01-2010, 22:15
Jah ze zijn echt dom geweest om der over te spreken... maar bon zoals hier iemand al zei misschien opgezet spel...

Wat die herkeerde vrouwen betreft, die mevrouw van 45 hahaha van dat liegen toegestaan is kapotlache en ze werd zo rood als wat, ze had beter haar mond gehoude dan die tnawies te verkopen. Safiya had wel kennis als ze iets vertelde over het geloof dan was dat wel op zijn plaats... als ze iets niets wist dan zei ze dat ook gewoon.

26-01-2010, 22:15

Citaat door Sofiaaatje:
ik schaamde me diep.

nu is zijn dossier ivm de papieren heropend. Verdiende loon voor je domheid zou'k zo zeggen.


Je moet als land ook niet veel soepeler zijn in je beleid dan bijvoorbeeld buurland nederland. vinden ze t gek dat al die gelukszoekers naar belgie gaan.

26-01-2010, 22:15



Citaat door miss_rifiatje:
ja kheb het ook gezien, lindsay en ali echt een prachtige koppel nee kvond juist dat die lindsay echt veel wist over de islam zij had echt veel kennis en aan haar kon je echt zien dat ze oprecht met de islam bezig is,maar indd hahaha hoe dom kan je zijnom het voor de camera te zeggen ajema ja omg mijn mond stond open toen ze zei dat liegen in de islam mag en die presentatrice maar kijken echt hsmaa


linsey vond ik ook wel cute, die ali.. I dont know, een illegaal blijft een illegaal; je weet maar nooit if ie jou wil of die oh zo gegeerde belgische papieren.. om maar te zwijgen van zijn broer in Nederland die ook met een bekeerde hollandse is getrouwd...

ja, dat was een schande van dat liegen, kon er echt ni mee lachen

26-01-2010, 22:16

Citaat door Sofiaaatje:
als je als moslim, van de leeftijd van 40 jaar durft te zeggen dat liegen toegestaan is (zonder enige nuance) dan twijfel ik aan de waarde die ze hecht aan de hijaab die ze draagt.

Heeft ze vast zo haar ideeen over, dat klinkt meer als onwetend. Ze is bekeerd dus leeftijd doet er even niet aan toe.
Wat heeft haar hijaab er mee te maken?

26-01-2010, 22:16

Citaat door Fallen.Madonna:
Niet alles wat de media je voorlegt, klopt met de realiteit!


een waarheid als een koe!
alvast het meest intelligente wat ik tot nog toe heb gelezen op deze topic.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9