Bekijk volle/desktop versie : Naar Marokko met baby



Pagina's : [1] 2

26-01-2010, 12:00
Salaam,

Wij gaan op vakantie met onze dochter, die dan een jaar en een paar maanden zal zijn. Ik lees graag tips waar rekening mee houden, ervaringen etc. Wat moet ik meenemen ?

26-01-2010, 12:01


[QUOTE=MissViva;77270828]Salaam,

Wij gaan op vakantie met onze dochter, die dan een jaar en een paar maanden zal zijn. Ik lees graag tips waar rekening mee houden, ervaringen etc. Wat moet ik meenemen ?[/QUOTE]


je moet je baby meenemen..

26-01-2010, 12:02
ga je door de lucht of over het land?

26-01-2010, 12:02
Zetpillen, je moet je kleine genoeg laten drinken dat is belangrijk!!!

Geen kraanwater

Suc6

26-01-2010, 12:09



Citaat door amous2010:
[QUOTE=MissViva;77270828]Salaam,

Wij gaan op vakantie met onze dochter, die dan een jaar en een paar maanden zal zijn. Ik lees graag tips waar rekening mee houden, ervaringen etc. Wat moet ik meenemen ?[/QUOTE]


je moet je baby meenemen..


Mijn vraag is wat moet ik meenenemen Mijn dochter is geen ding

Heb je een tip waar ik iets aan heb?

26-01-2010, 12:11
Wij gaan met het vliegtuig. Oké ladies, kom maar op

kleding, hydrofiele luiers, verzorgingsproducten, zetpillen, ORS, pap, melkpoeder (geef haar geen melk uit Marokko), slaapzak. Raden jullie aan om een campingbedje te kopen, of is dat niet nodig?

26-01-2010, 12:17

Citaat door MissViva:
[QUOTE=amous2010;77270879]

Mijn vraag is wat moet ik meenenemen Mijn dochter is geen ding

Heb je een tip waar ik iets aan heb?


hahaha, ik was inderdaad erg flauw. Neem genoeg rompertjes mee, dan kan hij lekker thuis rond lopen.

Neem een klein zwembadje en een emmer mee voor op het strand, daar kan hij lekker in spelen.

26-01-2010, 12:19
Wij gaan vliegen, en de baby mag geen bagage meenemen. En ik wil zoveel meenemen.

Zwembadje misschien een optie. thnx.

26-01-2010, 12:21

Citaat door MissViva:
Wij gaan met het vliegtuig. Oké ladies, kom maar op

kleding, hydrofiele luiers, verzorgingsproducten, zetpillen, ORS, pap, melkpoeder (geef haar geen melk uit Marokko), slaapzak. Raden jullie aan om een campingbedje te kopen, of is dat niet nodig?


neem de hele medicijnen kastje mee als het kan wat je kind betreft - zonnecreme - hoedje of petje tegen de zon
Kinderwagen met zonnescherm
verder genoeg luchtige kleding indien je in de zomer gaat

Zwemluiers voor als jullie gaan zwemmen - dit ken ze daar namelijk niet

Zonnebrilletje (baby-banz heet het geloof ik) heeft zo'n klitte band om het hoofdje zodat die gelijk goed zit indien je hem op zet.

verder ehm hou rekening dat je geen onzinnige dingen mee neemt want je zit maar aan 20 of 30 kilo bagage - geloof me dit tikt snel aan!

Campingbedje is niet noodzakkelijk misschien wel een klamboe indien jullie in jullie bestemming last hebben van muggen etc.

26-01-2010, 12:25

Citaat door chemicha:
neem de hele medicijnen kastje mee als het kan wat je kind betreft - zonnecreme - hoedje of petje tegen de zon
Kinderwagen met zonnescherm
verder genoeg luchtige kleding indien je in de zomer gaat

Zwemluiers voor als jullie gaan zwemmen - dit ken ze daar namelijk niet

Zonnebrilletje (baby-banz heet het geloof ik) heeft zo'n klitte band om het hoofdje zodat die gelijk goed zit indien je hem op zet.

verder ehm hou rekening dat je geen onzinnige dingen mee neemt want je zit maar aan 20 of 30 kilo bagage - geloof me dit tikt snel aan!

Campingbedje is niet noodzakkelijk misschien wel een klamboe indien jullie in jullie bestemming last hebben van muggen etc.


Dankjewel! Waar moet ze dan slapen? We gaan zowel naar familie als in hotels logeren. 20 kg bagage tikt id. aan.

26-01-2010, 12:27
alle medicijnen en campingbedje en buggy dit lijken mij de belangrijkste dingen !

dit heb ik ook op mn lijstje staan, heb ook een zoontje van tegen die tijd 1.5 jaar inschallah

26-01-2010, 12:32
nog meer tips ladies.....
kan ik mijn combikinderwagen meenemen (hij is zo groot) of zal ik zo'n klein buggy kopen.

26-01-2010, 12:34



Citaat door MissViva:
Dankjewel! Waar moet ze dan slapen? We gaan zowel naar familie als in hotels logeren. 20 kg bagage tikt id. aan.



Hotels -> neem een kamer voor 3personen en anders gezellig naast jou -tussen jullie in

Bij familie -> gewoon waar jij slaapt

Begrijp het probleem niet echt

wij hadden vorig keer mijn man met de auto gestuurd en hebben nu standaard een logeer/campingbed, eetstoel/speelkleed/speelgoed/knuffels etc. in mijn ouders hun huis staan dus iedereen die in ons familie met kinder op vakantie gaat heeft hierdoor een zorg minder.

26-01-2010, 12:35

Citaat door MissViva:
nog meer tips ladies.....
kan ik mijn combikinderwagen meenemen (hij is zo groot) of zal ik zo'n klein buggy kopen.



kan je mee nemen maar garadeer je niet dat hij heel huids uitkomt - stomme bagage personeel ->

buggy is makkelijker en lichter in gebruik

26-01-2010, 12:38
ik zou het niet te veel overdrijven
in marokko verkopen ze tegenwoordig bijna alles

potje sudocreme is wel altijd handig
idd zwemluiers
camping bedje met netje (kan je ook in marokko kopen)
is egt belangrijk daar!!!
zetpillen verkopen ze in marokko ook


als je in de vliegtuig zit en de kleine gaat huilen
laat dan de stuwardesse
wat watten in warm water weken
die in 2 bekertjes steken
en die tegen de oren van je baby zetten

Pagina's : [1] 2